Αρχική Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράςΆρθρο 20 Καταγραφή των επικοινωνιών και οχλήσεωνΣχόλιο του χρήστη Β.Α. | 28 Ιουλίου 2011, 21:28
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Αναφορικά με τα προηγούμενα σχόλια, θα πρότεινα μην βάζουμε όλες τις εταιρείες στο ίδιο καζάνι.. Επίσης, θα ήθελα να παρατηρήσω ότι ο νόμος αυτός προστατεύει τον οφειλέτη υπέρ του δέοντος, καθώς ορίζει ρητά ότι "Το περιεχόμενο της καταγραφής δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί σε βάρος του οφειλέτη, δικαστικώς ή εξωδίκως" κι επομένως ο οφειλέτης μπορεί να ισχυριστεί ότι ο υπάλληλος της εταιρείας του μίλησε με αγενή και προκλητικό τρόπο, ενώ στην πραγματικότητα είναι ο οφειλέτης εκείνος που πολύ συχνά (στην προσπάθειά του να αμυνθεί) γίνεται εριστικός και αγενής. Παρόλα αυτά, στο σύνολό του, ο νόμος έχει σωστή βάση, καθώς θα αναγκάσει όλες τις εν λόγω εταιρίες να ανταποκρίνονται σε ορισμένο επίπεδο επικοινωνίας.