Αρχική Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράςΆρθρο 20 Καταγραφή των επικοινωνιών και οχλήσεωνΣχόλιο του χρήστη ΣΟΦΙΑ Σ. | 29 Ιουλίου 2011, 09:28
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Νομίζω ότι η ύποχρεωτική Καταγραφή θα πρέπεινα είναι απαραίτητη και δεν χρειάζεται να υπάρχει ενημέρωση.Αλλά θα πρέπει να λειτουργεί ισόνομα για όλους.Δεν είναι δυνατόν να μπορεί να βρίζει ο οφειλέτης που χρωστάει και απλά δεν θέλει να πληρώσει τις υποοχρεώσεις του. Και μιλάω έχοντας εμπειρία.Επίσης δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα των ωρών της κοινής ησυχίας όταν σήμερα οι περισσότεροι ακόμη και το δημόσιο εργαζόμαστε με συνεχόμενο ωράριο έως τις 4 και 5 η ώρα.Μήπως θα πρέπει να πλωρωνόμαστε και να καθόμαστε η να μας πάνε σε διακεκομμένο εξοντωτικό ωράριο που θα μας κρατάει τουλάχιστον 12 ώρες νμακρυά από τα σπίτια μας. Είναι λογική αυτή? ΕΛΕΟΣ !!!!!!!!!!!!!!