Αρχική Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράςΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ – Άρθρο 14 Τροποποίηση ουσιαστικών διατάξεων του ν. 2251/94Σχόλιο του χρήστη ΙΩΑΚΕΙΜ ΓΡΑΨΑΣ | 29 Ιουλίου 2011, 13:09
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Σχετικά με την από 21/7/2011 πρόταση μας σας στην Β)Συμβάσεις καταλύματος με επιφύλαξη αντιγράφουμε καταγγελία που μόλις λάβαμε προς υποστήριξη των προτεινόμενων . Δεν έχουμε ακόμη ελέγξει την καταγγελία αυτή αλλά αισθάναοαστε υποχρεωμένοι να την παρουσιάσουμε: --- On Fri, 7/29/11, gagu simina wrote: From: gagu simina Subject: To: info@efpolis.gr, info@pektty.gr, enkachiou@yahoo.gr, grammateia@synigoroskatanaloti.gr, infoecc@efpolis.gr Cc: raluca_albu@yahoo.com Date: Friday, July 29, 2011, 1:32 PM Dear Mrs./Mr. Director, My name is Raluca Mitrache, I live in Bucharest, Romania and I am writing you because with the problems I faced during my holiday in Greece, in Kos Island. Briefly, here is the story that made me to write this complaint to you, hoping that, in exercising your legal duties, your authority will bring to the solving of the problem. Together with my husband, Cristian Mitrache, we payed 880 euros for a double room, sea view, 7 nights of accommodation at the Blue Lagoon Resort in Kos Island, Greece, during 27 July- 3 August 2011. From this amount of 880 euros, it is to be noted that 65 euros represented the extra fee for a room with “sea view”. Unfortunately, when we came to the hotel for check-in, without any valid explanation, we have been granted not with a sea view room, but with a room with “restaurant” view. Also we faced the hostile attitude of the representatives of the hotel who, as nothing wrong happened, did not offer us the room we paid for, neither the compensation of 65 euros, or any other option to amiably solve the situation. In these terms, we consider that we have been prejudiced in our legal rights of consumers and I kindly ask you to take the legal steps, as quick as possible, in order to offer a proper remedy to the described situation. The same situation happened to Mrs. and Mr. Roxana and Victor Ionescu, our friends with whom we are spending the holiday that we expected to be wonderful. I am at your disposal for any further details. Thank you. Yours sincerely, Raluca Mitrache Bucharest, Romania Tel: 0040722 760 781 E-mail: raluca_albu@yahoo.com siminagagu@yahoo.com Ευελπιστούμε να ληφθεί υπ' όψιν σας