Αρχική Αντιμετώπιση της παραβατικότηταςΆρθρο 34: Ενιαίος Λογαριασμός για την Εφαρμογή Κοινωνικών ΠολιτικώνΣχόλιο του χρήστη Ηλίας Αθανασίου | 21 Φεβρουαρίου 2013, 01:24
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3 Στον ΟΑΕΔ λειτουργεί σήμερα ολιγομελή (υπάρχουν λιγότεροι από 10 μηχανικοί) τεχνική υπηρεσία (Τεχνική Διεύθυνση) με βασικό στόχο την συντήρηση και λοιπά τεχνικά θέματα του ΟΑΕΔ και ομολογουμένως λειτουργεί με πολύ καλό τρόπο και παράγει το αναμενόμενο έργο. Ο τ. ΟΕΚ διέθετε τεχνική υπηρεσία σε όλη την Ελλάδα πλέον των 200 μηχανικών και αποτελούσε τον βασικό κατασκευαστικό φορέα του δημοσίου. Στις σημερινές εκκρεμότητες του τεχνικού τμήματος συμπεριλαμβάνονται η ολοκλήρωση κατασκευής και παράδοσης 900 κατοικιών, η έκδοση 15.000 παραχωρητηρίων, η τυπική ολοκλήρωση 50 εργολαβιών κ.α. Θεωρώ ότι είναι πέρα από κάθε λογική υπό την έννοια της επίλυσης των προβλημάτων και των εκκρεμοτήτων η ένταξη του κατασκευαστικού κλάδου του τ.ΟΕΚ αλλά και ΟΕΕ κάτω από το ολιγομελές υφιστάμενο τεχνικό σχήμα του ΟΑΕΔ που προαναφέραμε και μάλιστα χωρίς καμιά εμπειρία σε σχέση με το έργο των καταργηθέντων φορέων. Θεωρώ ότι η διατύπωση «…ανατίθενται στις υφιστάμενες υπηρεσιακές δομές του ΟΑΕΔ οι αρμοδιότητες που αναφέρονται στην ολοκλήρωση των αναληφθέντων τεχνικών έργων των καταργηθέντων οργανισμών Εστίας και Κατοικίας…» εξυπηρετεί σκοπιμότητες κατάργησης – εξαφάνισης κάθε κατασκευαστικής δραστηριότητας και αγνοεί πλήρως τις ανάγκες των εργαζομένων είτε να αποκτήσουν την κατοικία τους που βρίσκεται σε φάση κατασκευής είτε να λάβουν άμεσα το παραχωρητήριο τους. Το πιο σημαντικό είναι ότι η υλοποίηση των σημαντικών εκκρεμοτήτων όπως οι ολοκλήρωση 900 κατοικιών, η έκδοση 15.000 παραχωρητηρίων, η εγγραφή 60.000 και πλέον δικαιωμάτων η παρακολούθηση 100.000 δανείων χρειάζεται απαραίτητα την υποστήριξη των υπηρεσιών των τ.ΟΕΚ σε όλη την Ελλάδα. Στην πράξη οι υπηρεσίες έχουν διαλυθεί πλήρως ενώ το προσωπικό «επιτάσσεται» σε αποχή από το αντικείμενο των τ.ΟΕΚ. Στο νομοσχέδιο δεν υπάρχει καμιά πρόβλεψη και αναφορά για τις περιφερειακές υπηρεσίες. Τονίζεται ότι χωρίς την συμβολή τους καθίσταται αδύνατη η υλοποίηση των σημαντικών εκκρεμοτήτων. Παρόμοια δεν υπάρχει ούτε για τις πρώην κεντρικές υπηρεσίες καμιά αναφορά για ύπαρξη διοικητικής δομής που θα υλοποιήσει την εγγραφή 60.000 δικαιωμάτων (η περαιτέρω καθυστέρηση θα έχει πολύ αρνητικές συνέπειες) σε όλη την Ελλάδα, την διαχείριση 1.200 καταστημάτων και την παρακολούθηση 100.000 (εκατό χιλιάδων) δανείων. Θεωρώ ότι η συγγραφή του σχεδίου του νομοσχεδίου πραγματοποιήθηκε από προσωπικό που δεν κατανόησε σε καμιά περίπτωση το μέγεθος των εκκρεμοτήτων του τ.ΟΕΚ . Ο ΟΕΚ σε ένα βαθμό λειτουργούσε και ως «τράπεζα» και με ανάλογο τρόπο θα έπρεπε να αντιμετωπιστεί η επόμενη ημέρα της κατάργησης ή μετάβασης του.