Αρχική Μέτρα ανακούφισης για τα ΑΜΕΑΆρθρο 01: Ένταξη στα προνοιακά προγράμματα οικονομικής ενίσχυσης Ατόμων με ΑναπηρίαΣχόλιο του χρήστη ΕΛΠΙΔΑ ΛΑΝΤΟΥ | 7 Ιουνίου 2015, 11:59
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
παρατήρηση πρώτη. Το αρθρο δεν λαμβάνει υπόψη ότι υπάρχουν ΔΕΚΑ ΔΙΑΔΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΚΩΝ επιδοματων με διαφορετική νομοθεσία ως προς τις προυποθέσεις χορήγησης.Με λεπτές διαφορές ή και πιο ουσιαστικές μπορεί να δικαιούται κάποιος στην μία κατηγορία όχι όμως εάν η πάθησή του είναι κάπως διαφορετική απ ότι ορίζεται. ΧΩΡΊΣ ΑΠΛΟΠΟΊΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΟΠΟΊΗΣΗ ΝΟΜΟΘΕΣΊΑΣ ΤΟ ΕΓΧΕΊΡΗΜΑ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΈΝΟ.Η εμπειρία μας λέει ότι οι πολίτες δεν γνωρίζουν ακριβώς να αιτηθούν την κατηγορία αφου και εμείς εάν δεν έχουμε στα χέρια μας την πιστοποίηση δεν μπορούμε να ξέρουμε που θα μπορούσαν να ενταχθούν.Επομένως κάνει κάποιος αιτηση για επίδομα πχ.βαριας αναπηρίας, και είναι έμμεσα ασφαλισμένος .Βγαίνει η προέγκριση ,μετά προσκομίζει γνωμάτευση με βάση την οποία δεν μπορεί να ενταχθεί στην βαριά αναπηρία γιατί η πάθησή του ισοδυναμεί πχ με παραπληγία και άρα έπρεπε να απευθυνθεί στο ταμείο του.Εκείνος όμως έχει την προέγκριση.Τι γίνεται τότε?Αυτό είναι ένα μικρό παράδειγμα.Β) Θα συμφωνήσω με τον ανωτέρω σχολιαστή SOTIRIOs για την πρόσβαση στις ηλεκτρονικές διασταυρώσεις για τις οποίες έχουμε κάνει έγγραφα και στην κυριολεξια παρακαλάμε να μας δοθεί.Γ) Οι Υπουργικές αποφάσεις αναγράφουν πάντα ότι οι υπηρεσίες υποχρεούνται εντός πχ 20ημερών να κάνουν αυτήν την ενέργεια ή ένα τρίμηνο πριν να ειδοποιήσουντους ενδιαφερόμενους.Που στηρίζονται και αυθαίρετα ορίζουν χρονικά διαστήματα.Εχουν κάνει κάποια αξιολόγηση των υπηρεσιών που με τρείς και πέντε υπάλλήλους προσπαθούν να ανταποκριθούν στις συνεχείς αλλαγές που επιβαλλει το υπουργείο στο νομοθετικό πλαίσιο? Εχει αντιληφθεί το Υπουργείο ότι και τους φακέλλους σε πολλές περιπτώσεις τους αγοράζουμε οι υπάλληλοι για να στείλουμε τα επείγοντα? Με αυτό θέλω να πω ότι χρονικοί ορίζοντες τέτοιοι είναι εκτός πραγματικότητας με την επικρατούσα κατάσταση. Δ) Το άρθρο αυτό σημαίνει ότι πλέον δεν δεχόμαστε ΑΣΥΕ όπως έγινε με πρόσφατη τροποποίηση η οποία μας δημιούργησε πρόβλημα διότι μας προσκομίστηκαν γνωματε΄υσεις ΑΣΥΕ πλέον της δεκαετίας και σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου έπρεπε να τις κάνουμε δεκτές.Παρακαλόύμε να διευκρινίζεται αυτό.Επίσης εάν γίνονται δεκτές σε περιπτώσεις που υπάρχει ΚΕΠΑ να διευκρινίζεται ποιά είναι ισχυρότερη και κατά την αποψή μου ισχυρότερη πρέπει να είναι η πιό πρόσφατη.Αλλιώς ακυρώνεις κάθε διαδικασία επανελέγχου.Ε)Είναι σωστό η εφαρμογή να αρχίζει από 1-10-2015 για να υπάρχει ένας μίνιμουμ χρόνος συννενόησης για τον τρόπο εφαρμογής.ΣΤ) Στην σωστή κατεύθυνση η αναφορά για τα αχρεωστήτως η οποία όμως θα πρέπει να εξειδικευτεί διότι υπάρχει τεράστιο θέμα με τα καλοπίστως ληφθέντα και γενικά με την διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.Ζ)Με την υποβολή της πιστοποίησης θα πρε΄πει να υποβάλλεται και οαριθμός πρωτοκόλλου για να πιστοποιείται το εξάμηνο. Συνοψ'ιζοντας θα παρακαλούσα να λάβετε σοβαρά υπόψη ότι η διαδικασία αυτή ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.Τα τμήματα στελεχώνουν ελάχιστοι υπάλληλοι που δεν έχουν ως αριθμός καμμία σχέση με τον αριθμό που υπηρετούσε στις Νομαρχίες, ενώ κανείς δεν θέλει να μετακινηθεί λόγω της κατάστασης που επικρατεί με τα προνοιακά επιδόματα.Κσαι εμείς που απομένουμε είμαστε πέρα από τα τα όρια της ψυχολογικής αντοχής. EΛΠΙΔΑ ΛΑΝΤΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΠΡΟΝΟΙΑΣ(ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ) ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ