Αρχική Μέτρα ανακούφισης για τα ΑΜΕΑΆρθρο 01: Ένταξη στα προνοιακά προγράμματα οικονομικής ενίσχυσης Ατόμων με ΑναπηρίαΣχόλιο του χρήστη ΕΛΠΙΔΑ ΛΑΝΤΟΥ | 8 Ιουνίου 2015, 17:34
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Από την μέχρι τώρα διαβούλευση καταλαβαίνει κανείς το αλαλούμ και την συγχυση που επικρατεί ως προς το τι ισχυει και τι όχι με τα προνοιακά.Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό των κωφών.Οι κωφοί μεταξύ 19-65 αν δεν έχουν άλη πάθηση και είναι ανασφάλιστοι ή έμεσα ασφαλισμένοι εντάσσονται στην βαριά αναπηρία.Αλλά οι περισσότεροι δεν το γνωρίζουν .Πως να το γνωρίζουν όταν έχουμε δέκα νομοθεσίες με τρείς το λιγότερο υποπεριπτώσεις η καθε μία?Μ εεγκυκλίους που αναιρούν η μία την άλλη?Επομένως η σοβαρή δουλειά είναι η απλοποίηση της νιμοθεσίας και θα συμφωνήσω με κάποια σχόλια σημασία έχει η λειτουργικότητα και το ποσοστό όχι η πάθηση αυτή καθεαυτή.Οπως ανέφερα και σε άλλα σχόλια μου οι Δήμοι δεν μπορούν να έχουν την λειτουργίσα ταμείου διότι αυτό προυποθέτει προσωπικό και νοργάνωση που λυπάμαι δεν υπάρχει.Επίσης όπως καταλαβαίνετε για τις προεγκρίσεις πρέπει να υπάρχει ξεχωριστό τμήμα, διότι τώρα οι πέντε υπάλληλοι τα κάνουν όλα.Και εξυπηρετούν κοινό και εκδίδουν αποφασεις και καταχωρούν στο μηχανογραφικό σύστημα και υπογράφουν-ελέγχουν καταστάσεις και αποδίδουν στην οικονομική επιτροπή και προυπολογίζουν και στέλνουν τα ενημερωτικά και αποχρεώνουν έγγραφα και φακελώνουν και απαντούν στα τηλέφωνα εάν δεν έχουν μπροστά τος κοινό.Συνεχώς το Υπουργείο βάζει και κάποια άλλη παράμετρο που απαιτεί περαιτέρω ενέργειες.Αυτή θα ήταν η καταπολέμηση της γραφειοκρατίας?Να ψάχνουμε άραγε σε ποιά κατηγορία θα μπορεί να ενταχθεί ο δικαιούχος με βάση τα λεγόμενα του για να υποβάλει το αίτημα για προέγκριση?Μα συστατικό στοιχείο της αίτησης ήταν σύμφωνα με τις Υπουργικές αποφασεις η γνωμάτευση της επιτροπής.Μετά αν ο πολίτης υποβάλει αίτημα προέγκρισης για βαρειά νοητική υστέρηση και φέρι γνωμάτευση με μέτρια θα πρέπει να απορίψεις το αίτημά του? να το επαναυποβάλει?Να γίνουμε σαν το ΙΚΑ που καταθέτει οπαραπληγικός για σύνταξη λόγω αναπηρίας όπου απορίπτεται λόγω ενσήμων, αλλά έχει τα ένσημα για το εξωιδρυματικό,αλλά επειδή δεν ήξερε την διαφορά να τοζητήσει δεν το λαμβάνει γιατί πολύ απλά του λένε δεν τοζήτησες.Το θέμα είναι να γίνουμε όλοι καλύτεροι όχι όλοι χειρότεροι.Προφανώς το Υπουργείο έχει σαν παράδειγμα τα ταμεία.Εδώ όμως δεν μπορεί να τύχει της εφαρμογής γιατί υπάρχουν διαφορετικές νομοθεσίες.Η προέγκριση θα δημιουργήσει το τελειωτικό έμφραγμα στις υπηρεσίες των Δήμων, που κανείς δεν ασχολείται μαζί τους αλλά όλοι θεωρούν τις υπηρεσίες τους πάρεργο.Γι αυτό δεν ερωτώνται ποτέ.Οταν θα φτάσουν οι αποφάσεις χορήγησης να εκδίδονται μετά από 10-12 μήνες , όταν θα συσωρεύονται αιτήματα με προεγκρίσεις που θα αναμένουν την έκδοση του ΚΕΠΑ , αφού κανείς δεν ΔΙασφαλίζει ότι όποιος ζητά προέγκριση τελικά θα την χρησιμοποιήσει και δεν τίθεται χρονικό περιθώριο μέσα στο οποίο θα πρέπει να απευθυνθεί στα ΚΕΠΑτότε θα ελπίζω να υποχρεωθούν όλοι να κάνουν την αξιολόγηση τους.Είναι απαράδεκτο να μην έχουν ληφθεί υπόψη τα ανωτέρω , μου είναι αδιανόητο ότι δεν υπαρχει αντίληψη της κατάστασης.Η λύση είναι μία γρήγορη και αποτελεσματική λειτουργία των ΚΕΠΑ.Τα υπόλοπα είναι κακής εμπνευσης ημίμετρα που θα δημιουργήσουν πιο πολλά προβλήματα από αυτά που θα λύσουν.