Αρχική Σχέδιο Νόμου «Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία και ανάπτυξη των φορέων της»Άρθρο 5. Σύσταση της Κοινωνικής Συνεταιριστικής ΕπιχείρησηςΣχόλιο του χρήστη Θωμάς Σοπιλίδης | 20 Ιουλίου 2016, 11:32
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Όλες οι διαδικασίες σύστασης, εγγραφής, διεκπεραίωσης αιτήσεων, τροποποιήσεων, αλλαγών, και λοιπόν αιτημάτων πρέπει να θεσμοθετηθεί να γίνονται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ με ηλεκτρονικό τρόπο,( όπως πχ για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας στον ΟΕΑΔ) και μέσω μιας απλής διαδικτυακής εφαρμογής που θα έχει πρόσβαση η κάθε υπάρχουσα, ή υπό ίδρυση ΚΟΙΝΣΕΠ για να παρακολουθεί την εξέλιξη των αιτημάτων. Η διαχείριση οποιουδήποτε αιτήματος δεν πρέπει να είναι ανθρωποκεντρική, και είναι τεράστια ανάγκη το μητρώο να μπορεί να ανταποκρίνεται άμεσα σε αιτήματα και στη -όποια- λύση τους. Είναι θεσμικά μη παραδεκτό να πρέπει το έτος 2016 να μην μπορούμε να στείλουμε αιτήματα στο πρωτόκολλο κλπ. ηλεκτρονικά. Επίσης, είναι μη παραδεκτό και άκρως αντιπαραγωγικό να πρέπει να περιμένουμε μήνες και σε κάποιες περιπτώσεις παραπάνω από ένα έτος! να απαντηθούν γραπτά και πρωτοκολλημένα αιτήματα. Στους νόμους ν.2690/1999,και ν. 3230/2004 περιγράφονται ξεκάθαρα από τον νομοθέτη οι υποχρεωτικοί χρόνοι διεκπεραίωσης απαντήσεων. Τα παραπάνω αιτήματα να διεκπεραιώνονται μέσα από το ήδη νομικό και θεσμικό πλαίσιο ( ψηφιακές υπογραφές κλπ).