Αρχική Μέτρα Προώθησης Αναδοχής και ΥιοθεσίαςΆρθρο 23 – Υποχρεώσεις της κοινωνικής υπηρεσίας μετά την ολοκλήρωση της κοινωνικής έρευναςΣχόλιο του χρήστη ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝ.ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ | 6 Δεκεμβρίου 2017, 10:27
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Δεν ρυθμίζεται το θέμα αρνητικής έκβασης της Κοινωνικής Έρευνας και μπορεί ο υποψήφιος ανάδοχος ή θετός γονέας να μπορεί να απευθυνθεί σε άλλη κοινωική υπηρεσία π.χ (Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας και στη συνέχεια Διεύθυνση Κοινωνικής Μέριμνας), γεγονός που ήδη έχουμε διαπιστώσει και οδηγεί σε κατασπατάληση ανθρώπινων πόρων. Προτείνουμε τήρηση υπομητρώων απορριφθέντων υποψήφιων ανάδοχων και θετών γονέων στο ΕΚΚΑ με δυνατότητα επαυποβολής αίτησης αξιολόγησης μετά την παρέλευση δύο ετών.