Αρχική Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίαςΆρθρο 18 – Αρμοδιότητες του επιτρόπουΣχόλιο του χρήστη Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού | 8 Ιουνίου 2018, 11:42
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Παρ. 1 : Προτείνεται να προστεθεί στη πρώτη παράγραφο : Ο επίτροπος πρέπει να διαθέτει κάθε μήνα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό (pocket money) για τον κάθε ασυνόδευτο ανήλικο με το οποίο θα καλύπτονται τα ατομικά του μηνιαία έξοδα, ειδικά έως και την τοποθέτηση του σε δομή σε δομή φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων. Τα παιδιά ηλικίας άνω των 15 ετών θα έχουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται μόνα τους το μηνιαίο χρηματικό ποσό (pocket money) με τον έλεγχο του επιτρόπου, ενώ για τα παιδιά κάτω των 15 ετών τη διαχείριση θα αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου ο επίτροπος, ο οποίος θα καταθέτει στο τέλος κάθε μήνα το εξοδολόγιο στο εποπτικό συμβούλιο από το οποίο και θα ελέγχεται για τη σωστή διαχείριση των χρημάτων των ανηλίκων. Παρ. 2 : Θεωρείται σκόπιμο να προστεθεί παράγραφος πριν το στοιχείο α΄ με το περιεχόμενο : Προβαίνει στην κάλυψη καθημερινών βασικών αναγκών επιβίωσης, δηλαδή την τροφή του ανηλίκου μέσω παραπομπής σε φορείς που παρέχουν γεύματα σε καθημερινή βάση, τη στέγαση μέσω κατάθεσης αιτήματος φιλοξενίας σε δομή φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων του ΕΚΚΑ και την παρακολούθηση του αιτήματος. Παρ. 2 Στοιχείο στ΄ : Η δωρεάν νομική συνδρομή θα διασφαλίζεται από δικηγόρους οι οποίοι θα έχουν διαπιστευμένη και αποδεδειγμένη γνώση, εμπειρία και εξειδίκευση στο αντικείμενο της υποστήριξης ασυνόδευτων ανηλίκων σε ζητήματα ασύλου και οικογενειακής επανένωσης και οι οποίοι θα έχουν λάβει εκπαίδευση σε θέματα παιδικής προστασίας. Καθίσταται υποχρεωτική η συνδρομή δικηγόρου στην διαδικασία της εξέτασης του αιτήματος διεθνούς προστασίας σε πρώτο βαθμό με παράλληλη την προετοιμασία και συνοδεία του αιτούντος ασυνόδευτου ανηλίκου στην προγραμματισμένη συνέντευξη Α΄ βαθμού και την κατάθεση συμπληρωματικού υπομνήματος. Το αυτό θα ισχύει και σε περίπτωση απόρριψης με την κατάθεση προσφυγής και ταυτόχρονη υποστήριξη ενώπιον της Αρχής Προσφυγών. Ειδικότερα σε περίπτωση απόρριψης της προσφυγής του, ο ασυνόδευτος ανήλικος θα πρέπει να εξαιρείται από την καταβολή των δικαστικών εξόδων και την αμοιβή δικηγόρου κατά την άσκηση αίτησης ακύρωσης επί της εκδοθείσας απορριπτικής απόφασης της ασκηθείσας προσφυγής του. Περαιτέρω θα πρέπει να προβλεφθεί η κάλυψη των εξόδων διερμηνείας του πολιτισμικού διαμεσολαβητή, ο οποίος θα συνδράμει τον δικηγόρο κατά την προετοιμασία της συνέντευξης του αιτήματος διεθνούς προστασίας και καθ’ όλη τη διάρκεια μέχρι και την έκδοση των αποφάσεων, όπως επίσης και κατά τη διαδικασία της οικογενειακής επανένωσης και σε κάθε δικαστική ή διοικητική διαδικασία εάν αυτό απαιτηθεί. Κρίνεται σκόπιμο για τη κατά το δυνατόν μικρότερη βλάβη του ανηλίκου να είναι ο ίδιος πολιτισμικός διαμεσολαβητής σε κάθε συνάντηση. Παρ. 2 Στοιχείο ζ : το στοιχείο θα πρέπει να γραφεί ως εξής : δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη από εξειδικευμένους ψυχολόγους στην παιδική προστασία, οι οποίοι θα έχουν λάβει εκπαίδευση σχετικά με τη διαχείριση των προσφυγικών πληθυσμών καθώς και τις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες των ασυνόδευτων ανηλίκων. Περαιτέρω θα πρέπει να προβλεφθεί η κάλυψη των εξόδων διερμηνείας του πολιτισμικού διαμεσολαβητή ο οποίος θα συμμετέχει στις ατομικές συνεδρίες και θα πρέπει για τη κατά το δυνατόν μικρότερη βλάβη του ανηλίκου να είναι ο ίδιος σε κάθε συνεδρία. Παρ. 2 Στοιχείο η΄ : προτείνεται να προστεθεί η φράση «και συγκεκριμένα για την εγγραφή του ανηλίκου σε τυπική και μη τυπική εκπαίδευση με εκμάθηση της ελληνικής, της μητρικής γλώσσας, καθώς και ξένων γλωσσών, καθώς και την εν γένει ένταξη του παιδιού στην κοινωνική ζωή της χώρας». Παρ. 2 Στοιχείο ιε΄ : προτείνεται να προστεθεί η φράση ενημερώνει τον ανήλικο « σε απλή και φιλική προς τον ανήλικο γλώσσα, την οποία κατανοεί » για τις δικαστικές και διοικητικές διαδικασίες…. Παρ. 2 Στοιχείο ιζ΄ : προτείνεται να προστεθεί η φράση «…ή και από τον ίδιο τον ανήλικο» Παρ. 2 : προτείνεται να προστεθεί στοιχείο κ΄ : Μεριμνά για την επικοινωνία του τέκνου με την φυσική του οικογένεια.