Αρχική Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίαςΆρθρο 21 – Αξιολόγηση και καθορισμός βέλτιστου συμφέροντος ασυνόδευτου ανηλίκουΣχόλιο του χρήστη ΜΕΤΑδραση | 8 Ιουνίου 2018, 13:18
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Δεδομένου ότι το παρόν νομοσχέδιο σε πολλά σημεία του είναι αναλυτικό, θεωρούμε ότι ο καθορισμός του βέλτιστου συμφέροντος του ανηλίκου είναι ένα από τα σημεία που χρήζει περαιτέρω διευκρίνησης, ιδίως με γνώμονα την τεχνογνωσία και τις διεθνείς καλές πρακτικές εξακρίβωσης του βέλτιστου συμφέροντος. Επίσης, στο άρθρο δεν προσδιορίζεται ποιος καθορίζει το βέλτιστο συμφέρον (πλην της παρ. 5 του άρ. 19) όταν δεν ορίζεται επαγγελματίας επίτροπος, αλλά επίτροπός κατ. Άρ. 1592 ΑΚ.