Αρχική ΕΠΙΔΟΜΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 28 – Τροποποίηση της με αριθμό Δ13/οικ./33475/1935 κοινής υπουργικής απόφασης ( Β’ 2281)Σχόλιο του χρήστη Πολίτης Χ | 10 Ιανουαρίου 2020, 17:43
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Το νέο κριτήριο πραγματικής φοίτησης των ανηλίκων στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι εύλογο, αλλά πρέπει να προστεθεί εξαίρεση για το χρονικό διάστημα κατά το οποίο το ενδιαφερόμενο νοικοκυριό έχει μεν ζητήσει την εγγραφή των ανηλίκων μελών του στο σχολείο και δεν υπάρχουν θέσεις για αυτά στο σχολείο. Υπάρχουν, όμως, και άλλες αλλαγές τις οποίες έχει ανάγκη η ΚΥΑ για το ΚΕΑ, όπως: α) Αλλαγή στις πολύ αυστηρές πλέον διατάξεις για τα δικαιολογητικά τεκμηρίωσης της κατοικίας του νοικοκυριού για χρονικό διάστημα που προηγείται της υποβολής της αίτησης: Δεν πρέπει λ.χ. κάποιος που του παραχωρήθηκε ένα ακίνητο να αποκλείεται από το ΚΕΑ μέχρι να υποβάλει Ε1 (δεδομένου ότι και οι παραχωρήσεις δηλώνονται στο Taxisnet όπως οι μισθώσεις), δεν πρέπει να αποκλείεται λ.χ. κάποιος που έχει κενό ενός μηνός μεταξύ μισθωτηρίων στο προηγούμενο εξάμηνο γιατί έψαχνε να βρει σπίτι στο διάστημα αυτό, και σε κάθε περίπτωση η κοινωνική έρευνα του Δήμου πρέπει να (γραφτεί στην ΚΥΑ ότι) σώζει κάθε τέτοια περίπτωση. β) Θα πρέπει οι αιτούμενοι να μπορούν να διορθώνουν τις αιτήσεις τους εντός λίγων ημερών. γ) Θα πρέπει η διάταξη για εισήγηση προς τον ΟΠΕΚΑ για καταβολή αναδρομικών να επεκταθεί σε κάθε περίπτωση που ποσά δεν καταβλήθηκαν από πράξεις ή παραλείψεις που ανάγονται στη σφαίρα ευθύνης του Δημοσίου, ανεξαρτήτως αν υπήρχε υπαιτιότητα υπαλλήλου, δημοτικού ή Υπουργείου ή άλλου φορέα, ή, αντίθετα, το πρόβλημα ήταν συστημικό. (Το ίδιο ισχύει και για την ΚΥΑ του επιδόματος στέγασης.) δ) Πρέπει το επίδομα στεγαστικής συνδρομής ανασφαλίστων υπερηλίκων να εξαιρεθεί από το εισόδημα αναφοράς για το ΚΕΑ (υπάρχει και σχετικό έγγραφο της ΑΑΔΕ ότι δεν θεωρούνται εισόδημα του μισθωτή τα σχετικά ποσά.) Επίσης, όσα ποσά ΚΕΑ αναζητώνται σήμερα ως αχρεωστήτως καταβληθέντα λόγω μη δήλωσης στην αίτηση ποσών επιδόματος στεγαστικής συνδρομής θα πρέπει να πάψουν να αναζητώνται, αφενός γιατί δημοτικοί υπάλληλοι ενημέρωναν εσφαλμένα τους πολίτες ότι το επίδομα αυτό ανήκε στα εξαιρετέα και αφετέρου γιατί τα ποσά καταβάλλονταν στους ιδιοκτήτες και οι μισθωτές δεν ήξεραν τι είχαν εισπράξει οι ιδιοκτήτες στο διάστημα αναφοράς.