Αρχική ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)Άρθρο 59Σχόλιο του χρήστη Χριστοδούλου Νικόλαος | 25 Ιανουαρίου 2020, 15:25
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
παράγραφος 2 ,περιπτ. α και β Δεν γίνεται καμμία αναφορά στις συντάξεις των αιρετών (βουλευτών, αιρετών νομαρχών, δημάρχων και τ. προέδρων κοινοτήτων που εξακολουθούν να διέπονται από τις ισχύουσες γι αυτούς ειδικές διατάξεις) Τα αναφερόμενα στις ως άνω περιπτώσεις περιπτώσεις Τμήματα θα πρέπει οπωσδή-ποτε να στελεχωθούν και με έμπειρους υπαλλήλους που γνωρίζουν την νομοθεσία που αφορά τις συντάξεις του Δημοσίου γενικά και έτοιοι δεν μπορεί να είναι παρά υπάλληλοι-στελέχη που είχαν θητεύσει στην Νομοπαρασκευαστική Διεύθυνση του Γ.Λ.Κράτους Με την ευκαιρία θα επισημάνω και από το "βήμα" αυτό το εγληματικό λάθος της κατάργησης ,στο πλαίσιο του Ν. 4387/2016, της Γενικής Διεύθυνσης Συντάξεων Δημόσιου Τομέα του Γ.Λ.Κράτους (αφού δεν εξαιρέθηκαν οι ασφαλισμένοι του Δη-μοσίου από την υπαγωγή στον ΕΦΚΑ, είχε προταθεί και θα ήταν απόλυτα λογικό να μεταφερθεί αυτούσια η οργανική μονάδα στον ΕΦΚΑ,αξιοποιώντας την εμπειρία των υπηρετούντων υπαλλήλων που θα παρέμεναν αποσπασμένοι στον ΕΦΚΑ ) αντί της διάλυσης της Υπηρεσίας Συντάξεων του Γ.Λ.Κράτους και την δημιουργία στην θέση της ενός "μορφώματος" με ορατά μέχρι σήμερα τα καταστροφικά αποτελέσματα της συγκεκριμένης πολιτικής .