Αρχική Η Αλλαγή του Ασφαλιστικού Συστήματος4. Αλλαγές του σχεδίου- νόμου που θα έχουν άμεση εφαρμογή:Σχόλιο του χρήστη Ανδρέας | 7 Απριλίου 2010, 08:53
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Εννιαίος φορέας διαχείρισης των αποθεματικών των ταμείων. Στις δεκαετίες '50, '60 και '70 που τα ταμεία εισέπραταν και απεδιδαν ελάχιστα (διότι οι συνταξιούχοι ήταν πολύ λιγότεροι από τους νεοεισερχόμενους στην εργασία) τα αποθεματικά κατατίθεντο στην Τράπεζα της Ελλάδος με μηδέν ή ελάχιστο τόκο (1%-2%) την εποχή που το επιτόκιο καταθέσεων έτρεχε με 12% - 14%. Η Τράπεζα της Ελλάδος τα έδινε σε ιδιώτες για τον εκβιομηχανισμό της χώρας μέσω δάνεισμού του κράτους μέσω κρατικών ομολόγων. Τον εκβιομηχανισμό τον είδατε πουθενά ? Πλειάδα πολιτικών, έκτοτε, έχει αναφέρει ότι χάσαμε το τραίνο της βιομηχανικής επανάστασης, κάποιοι όμως δεν έχασαν τα χρήματα, τα έστειλαν στην Ελβετία, αλλά τα ταμεία έχασαν σίγουρα τους τόκους (για το κεφάλαιο παίζεται). Το ίδιο έγινε αργότερα με τα ομόλογα μέσω χρηματιστηρίου, από πολλές διορισμένες κρατικά Διοικήσεις ταμείων. Ελπίζω να έχουμε διδαχτεί από την ιστορία και να μην επεναληφθεί το ίδιο σενάριο. Ως προς αυτούς που θα τα διαχειρίζονται καλόν θα είναι να αποδεχτούν εγγράφως την άρση του περιουσιακού απορρήτου (σε βάθος 10ετίας) τους καθώς και των ανιόντων και κατιόντων τους σε 2ο βαθμό και δημοσίευση των περιουσιακών στοιχείων τους πριν και μετά (και για δεκαετία) την εμπλοκή τους με τη διαχείριση των αποθεματικών. Εννιαίος μηχανισμός ελέγχου. Σωστό αλλά αυτοί που τον αποτελούν να υπόκεινται στα παραπάνω ως προς την διαφάνεια των περιουσιακών στοιχείων τους. Εννιαία διαπραγμάτευση για τις προμήθειες Αυτοί που θα την αναλάβουν να υπόκεινται στα παραπάνω ως προς την διαφάνεια των περιουσιακών στοιχείων τους. Να γίνεται διαπραγμάτευση με τους Οίκους κατασκευής και όχι αντιπροσώπους. Παραμονή στην εργασία μετά τα 35 έτη εργασίας ή/και τα 65 ηλικιακά. Τα κίνητρα να αυξάνουν την σύνταξη πέρα του σημερινού ποσού των 35 ετών και όχι το σημερινό ποσό (35ετίας) να δίνεται στα 40 έτη εργασίας. Βεβαίως σας υπενθυμίζω το σύνθυμα του Σημιτικού ΠΑΣΟΚ "Τόπο στους νέους" με το οποίο ζητείτο η αποσυμφώρηση των θέσεων ευθύνης και εργασίας από τους μεγαλύτερους υπέρ των μικρότερων ηλικιακά. Κανείς βέβαια δεν ενδιαφέρετο τι θα γίνουν οι μεγαλύτεροι και πως θα μπορέσουν να πάρουν σύνταξη. Τώρα γνωρίζει ή ενδιαφέρεται κανείς για το πόσες θέσεις εργασίας θα μπορούν να καταλάβουν οι "senior citizens" Αγγλιστί ? Ή θα περιμένουν την κρατική ελεημοσύνη μέσω προγραμμάτων του ΟΑΕΔ (τα οποία εμείς πάλι πληρώνουμε με τους φόρους μας, επιδοτώντας τους εργοδότες με φθηνό εργατικό κόστος για να μην πληρώνουν τις εισφορές που έτσι και αλλιώς θα τις ρυθμίζανε) ?