Αρχική Η Αλλαγή του Ασφαλιστικού Συστήματος2. Τρόποι ΠαρέμβασηςΣχόλιο του χρήστη Δημ.Αγα. | 7 Απριλίου 2010, 10:59
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Ασφαλιστικές εισφορές και ανάπτυξη. Ένα θέμα που πρέπει να αντιμετωπιστεί με μια άλλη ματιά. Τρεις είναι οι λόγοι της εισφοροδιαφυγής στο χώρο παραγωγής προϊόντων, ο πρώτος είναι γιατί κάποιος επιχειρηματίας θέλει να κερδοσκοπήσει εις βάρος του υγιούς ανταγωνισμού, ο δεύτερος γιατί κάποιος αδυνατεί να αντεπεξέλθει στα κοστολόγια και καταφεύγει σ'αυτή τη λύση και ο τρίτος και πολύ σημαντικός γιατί κάποια προϊόντα που είτε κατασκευάζονταν εδώ είτε θα μπορούσαν να κατασκευαστούν εισάγονται από άλλες χώρες, οι οποίες πολύ πιθανόν να μην έχουν και πολύ ενδιαφέρον για κοινωνική πολιτική. Η σκέψη μου πάνω σ'αυτό είναι αν βοηθάει η μετάθεση της είσπραξης των ασφαλιστικών εισφορών, από το στάδιο παραγωγής των προϊόντων στο στάδιο τελικής πώλησης με την προσθήκη ενός ποσοστού επί τής τελικής τιμής του προϊόντος. Η κίνηση αυτή θα έχει σαν αποτέλεσμα μικρότερο κόστος κατασκευής των Ελληνικών προϊόντων, ενώ οι ασφαλιστικές εισφορές που ούτως ή άλλως με το υπάρχον καθεστώς μετακυλίονται μόνο στα Ελληνικά προϊόντα μ' αυτό το τρόπο επιμερίζονται τόσο στα εγχώρια όσο και στα εισαγόμενα. Αυτό φυσικά είναι κάτι το οποίο δε μπορεί να γίνει με μία κίνηση αλλά προοδευτικά. Κάτι ακόμα που μπορεί ακόμα να γίνει είναι, η συνεισφορά, των καταναλωτικών οργανώσεων στον έλεγχο της συνέπειας για την πιστή εφαρμογή των νόμων τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο, χώρο σύμφωνα με την πρακτική που ακολουθούν μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες για να ελέγξουν την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν τα καταστήματά τους ανά το κόσμο, αναθέτοντας σε εταιρείες έρευνας αγοράς ανάλογη εργασία.