Αρχική ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)Άρθρο 24Σχόλιο του χρήστη Βασίλης | 27 Ιανουαρίου 2020, 08:30
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Το ποσοστό αναπλήρωσης μετά τα 40 έτη ασφάλισης στον πίνακα 2 είναι μια μεγάλη αδικία για όλους τους ένστολους που υπηρετούν σε ειδικές υπηρεσίες, στις οποίες ο κάθε χρόνος αναγνωρίζεται στο διπλάσιο. Είναι αντίθετο με την αρχή της αναλογικότητας. Το ποσοστό των παραπάνω εισφορών πρέπει να έχει, κατά το ελάχιστο το ανάλογο αντίκρισμα στην αναπλήρωση. Ωθεί το προσωπικό, αυτών των υπηρεσιών, στην πρόωρη αποχώρηση από την υπηρεσία, γιατί μετά τα 40 έτη ασφάλισης δεν έχει όφελος να υπηρετεί.Κάνει τις ασφαλιστικές εισφορές μετά τα 40 χρόνια να φαντάζουν πεταμένα λεφτά. Δημιουργεί επίσης σημαντικές ανισότητες μεταξύ εργαζομένων, με ίδια χρόνια υπηρεσίας και ίδιες ασφαλιστικές εισφορές, οι οποίοι έτυχε να συνταξιοδοτηθούν κάποιοι πριν και κάποιοι μετά την 1/10/2019.Ο 4387/2016 σε αυτόν τον τομέα ήταν μακράν πιο σωστός μιας και η διαφορές μεταξύ των συνταξιούχων προέκυπταν από τις διαφορετικές εισφορές που είχε καταβάλλει ο καθένας και όχι από διαφορετικά ποσοστά αναπλήρωσης μεταξύ ανθρώπων με ίδια χρόνια ασφάλισης Είναι σχεδόν αδύνατο να θεωρήσει κάποιος πως δεν πρόκειται για τυπογραφικό λάθος γιατί δεν είναι λογικό να θέλει κάποιος να αντικαταστήσει έναν αντισυνταγματικό νόμο, που δεν τηρούσε την αρχή της αναλογικότητας και ήταν ανεπαρκής στην ανταποδοτικότητα, με έναν άλλο, που κάνει ακριβώς το ίδιο και μάλιστα σε ανθρώπους, που ρισκάρουν τη ζωή τους καθημερινά.