Αρχική ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)Άρθρο 24Σχόλιο του χρήστη ΠΟΑΣΑ-ΕΑΑΣ | 28 Ιανουαρίου 2020, 13:05
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Με αφορμή την πρόσφατη ανακοίνωση -προς διαβούλευση- του ν/σ για το «νέο Ασφαλιστικό», η Π.Ο.Α.Σ.Α. και η ΕΑΑΣ εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκεια και αντίθεσή τους στις διατάξεις των άρθρων 24 και 25 που διατηρούν τις μειώσεις /προσωπικές διαφορές του Ν.4387/2016 στο 95% των συνταξιούχων. Συγκεκριμένα: Οι πολυδιαφημιζόμενες σκανδαλωδώς -υποτιθέμενες νέες αυξήσεις από τον επανυπολογισμό των συντάξεων και η επαύξηση των ποσοστών αναπλήρωσης, δεν αφορούν το 95% των συνταξιούχων αλλά είναι απλά, μία ακόμη φωτογραφική διάταξη που ευνοεί μόνον ένα πολύ μικρό ποσοστό, κάτω του 5%, κυρίως υψηλο-συνταξιούχων περί τα 3500€ σύνταξη ανά μήνα, με πολλά έτη ασφάλισης κυρίως στο Δημόσιο, άνω των 37 ετών που τα απέκτησαν αν δεν το γνωρίζετε, καθώς είχαν γαντζωθεί στην καρέκλα επειδή είχαν πολύ αυξημένες αποδοχές στην ενέργεια, διπλοί και τριπλοί μισθοί στην ενέργεια, σε σχέση με τους απλούς υπαλλήλους, και δεν τους συνέφερε να συνταξιοδοτηθούν ως επί παραδείγματι ήταν οι υπάλληλοι της Βουλής, οι υπάλληλοι του Υπουργείου Οικονομικών, πρώην ΓΛΚ και νυν ΕΦΚΑ, εισηγητές του παρόντος νομοσχεδίου, δικαστικοί, κριτές ερμηνευτές περί της συνταγματικότητάς και του παρόντος, κ.ά, μεγαλοσυνταξιούχοι ευγενών ταμείων, οι λοιποί , το 95% των συνταξιούχων έφευγαν κανονικά με πλήρη την σύνταξή τους 35/35, για να δώσουν την θέση τους σε νεότερους να εργαστούν, καθώς δεν υπήρχε πριν από ολίγα μόνον χρόνια ούτε καν η έννοια της 40ετίας για πλήρη σύνταξη, είναι ένα μνημονιακό εφεύρημα των ανωτέρω, που ωφελεί μόνον αυτούς. Ορισμένοι εκ των ανωτέρω συνταξιούχων αλλά και κάποιοι άλλοι που επιδιώκουν να κρατήσουν το 70% της σύνταξής τους, αν και έχουν υπερβεί το 62 έτος τους, ενώ παράλληλα επιθυμούν να απολαμβάνουν και ολόκληρο τον υψηλό μισθό από τον Κρατικό Προϋπολογισμό, είτε ως οι μετακλητοί υπάλληλοι, στο Δημόσιο, στην Βουλή κ.ά., είτε ως υπάλληλοι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ως Δήμαρχοι- Αντιδήμαρχοι κλπ, είτε ως Διοικητές Δημοσίων Νοσοκομείων, Επιχειρήσεων και Οργανισμών, ενώ με το προηγούμενο νομικό καθεστώς θα έχαναν το 100% της σύνταξής τους, εφόσον επιθυμούσαν και κατάφερναν να εργαστούν στο δημόσιο Τομέα. 2.Eπίσης στο υπό διαβούλευση Νομοσχέδιο δεν υπάρχει επίσης καμία αναφορά, περί ανταποδοτικότητας των εισφορών, ως επιτάσσει και η πρόσφατη Απόφαση της Ολ. ΣτΕ: 1891/2019, ήτοι η προσμέτρηση για επαύξηση της Σύνταξης, των εισφορών που καταβλήθηκαν για μία εικοσαετία στο δημόσιο για δώρα και επιδόματα , ήτοι δεκατέσερις (14) μήνες κατ’ έτος και όχι δώδεκα (12), καθώς επίσης δεν γίνεται καμία αναφορά για την τριετία του νόμου του Κονδύλη, Π.Δ 169/2007, «Κώδικας Πολιτικών και Στρατιωτικών Συντάξεων» σε συνδ. με Α.Ν. 1854/51, η οποία καταργήθηκε με απόλυτη σιγή από το Ν.4387/2016 και που είχε ζωή πολλών δεκαετιών, δίνοντας ανάσα ζωής και αξιοπρέπεια στους χαμηλόμισθους και χαμηλόβαθμους «στρατιώτες/αστυφύλακες πρώτης γραμμής»,. 3. Επειδή τέλος η Πολιτεία οφείλει να τηρεί και να εκτελεί, χωρίς υπεκφυγές τις αμετάκλητες αποφάσεις της Ολομέλειας του Σ.Τ.Ε. (2192-2196/2014 & 1125-1128/2016) και του Ελεγκτικού Συνεδρίου, για αναδρομική επιστροφή των αντισυνταγματικών περικοπών σε αποδοχές και συντάξεις, κάτι μέχρι σήμερα που δεν το έχει πράξει, σε αντίθεση με τις αποφάσεις που αφορούσαν τα αναδρομικά των δικαστών. ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΙΤΟΥΜΕΘΑ : Να συμπεριλάβετε για τον επανυπολογισμό των συνταξίμων χρόνων μας και των ποσοστών αναπλήρωσης, ήτοι για τον επανυπολογισμό της ανταποδοτικής μας σύνταξης αλλά και για τον επανακαθορισμό της προσωπικής διαφοράς μας, το σύνολο των μηνιαίων αποδοχών που λαμβάναμε ως ασφαλισμένοι που νοείται το άθροισμα των μηνιαίων αποδοχών που υπόκεινται σε εισφορές, καθ’ όλη τη διάρκεια του ασφαλιστικού μας βίου, συμφώνως και με την απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ)1891/2019, περί ανταποδοτικότητας των εισφορών: ήτοι δεκατέσερις (14) μήνες κατ’ έτος και όχι δώδεκα (12), ως μέχρι τώρα υπολογίζετε κάτι που διατηρείται και στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο, καθώς επίσης την τριετία, του νόμου του Κονδύλη, Π.Δ 169/2007 σε συνδ. με τον Α.Ν. 1854/51.