Αρχική ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)Άρθρο 68Σχόλιο του χρήστη Αμαλία Λαγουδάκη | 28 Ιανουαρίου 2020, 20:15
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Ο συντονισμός της εθνικής νομοθεσίας κοινωνικής ασφάλισης σύμφωνα με τις διατάξεις των ευρωπαϊκών Κανονισμών και των Διμερών Συμβάσεων Κ.Α. αποτελεί ιδιαίτερα πολύπλοκο (από πλευράς νομοθεσίας, αλλά και σε εκτελεστικό επίπεδο) αντικείμενο. Από εξειδικευμένους στον τομέα αυτό υπαλλήλους του ΕΦΚΑ προτείνεται η ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ να πραγματοποιείται ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ και όχι σε όλες τις (119) Τοπικές Υπηρεσίες που αναμένεται να δημιουργηθούν στον ΕΦΚΑ. Στο πλαίσιο αυτό, πέραν της Δ/νσης Νομοθεσίας, θα πρέπει να συσταθεί στη Γ.Δ. Διεθνών ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ (ασφαλισμένων σε κράτη μέλη ΕΕ ή χώρες ΔΣΚΑ) με Τμήματα: α) Απονομών Συντάξεων ΕΕ & ΔΣΚΑ, β) Ασφάλισης (& Αναγκαστικής Είσπραξης) γ) Μητρώου & Παροχών Ασθένειας δ) Ενστάσεων & Προσφυγών ε) Εκκαθάρισης & Πληρωμών Συντάξεων (για τον έλεγχο Ζωής των εν λόγω ασφ/νων και τη συνέχιση καταβολής των συντάξεων) και στ) Τμήμα -ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ- το οποίο θα παραλαμβάνει όλη την αλληλογραφία (αιτήσεις/έντυπα δικαιώματος Συντάξεων, Παροχών Ασθενείας, Υπαγωγής στην Ασφάλιση, Προσδιορισμού Εφαρμοστέας Νομοθεσίας κ.α.) από τους φορείς ΕΕ-ΔΣΚΑ και θα προωθεί στο αρμόδιο Τμήμα της ίδιας δομής για επεξεργασία και διεκπεραίωση. Τουλάχιστον ΔΥΟ (2) ΑΚΟΜΑ Δ/ΝΣΕΙΣ (με παρόμοια δομή, εξαιρουμένου του Τμήματος Πληρωμών) απαιτούνται για την επεξεργασία των αντίστοιχων υποθέσεων, ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ. Διασφαλίζεται έτσι η άμεση και ορθή επικοινωνία με τους ξένους φορείς, απλοποιούνται και επιταχύνονται οι διαδικασίες διεκπεραίωσης των αιτημάτων, μειώνονται δραστικά ο χρόνος εκπαίδευσης των υπαλλήλων και τα λειτουργικά έξοδα και αντιμετωπίζεται ευκολότερα η πολυπλοκότητα της νομοθεσίας. Σήμερα, όπου οι Υπηρεσίες Υποδοχής είναι άλλες από τις αρμόδιες, διαπιστώνονται πολύχρονες καθυστερήσεις προκειμένου να εντοπιστούν οι τελευταίες και να αποσταλεί σε αυτές η αλληλογραφία. Ωστόσο, στο παρόν οργανόγραμμα δεν υφίσταται καν σχετική πρόβλεψη για υπηρεσία/-ες υποδοχής.