Αρχική ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)Άρθρο 27Σχόλιο του χρήστη ΚΩΣΤΑΣ | 30 Ιανουαρίου 2020, 20:34
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Μερικές σοβαρές επισημάνσεις: 1. Άδικη η οριζόντια περικοπή 30% για όλους στις κύριες και επικουρικές συντάξεις. Απλά για εκείνον που αποχώρησε πριν το Ν.4387/2016 πως θα εκλαμβανόταν η δυνατότητα με νομοθετική ρύθμιση επαναφοράς του στην ενεργό υπηρεσία? 2. Ειδικότερα για αυτόν που αυτοαπασχολείται ή ασκεί ελεύθερο επάγγελμα γιατί να περικόπτεται η σύνταξη εφόσον δεν καταλαμβάνει θέση μισθωτού? 3. Τι νόημα έχει και σε τι εξυπηρετεί η διπλή εισφορά εργαζόμενου συνταξιούχου για υγειονομική περίθαλψη? 4. Γιατί να αναστέλλεται η σύνταξη σε περίπτωση διορισμού σε φορείς Γενικής Κυβέρνησης σε περιπτώσεις κάτω των 62 ετών? Δηλαδή δεν χρειαζόμαστε ικανά και άξια στελέχη των 52,55,58 ή και ακόμα των 61 και μισό ετών? (μήπως άνω των 62 ενέχουν και κίνδυνοι άνοιας, σκουριασμένων μυαλών ή περιορισμένων αντοχών?) Πρόταση: Με μαθηματική ακρίβεια η εφαρμογή των διατάξεων για όλους τους απασχολούμενους συνταξιούχους όπως ίσχυαν πριν τον Ν.4387/2016 θα αποτελέσει τη σοφότερη και προπαντός δικαιότερη επιλογή.