Αρχική ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ – Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.) – Άρθρο 1 – Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης. Ένταξη του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π στον e-E.Φ.Κ.Α.Σχόλιο του χρήστη ΘΟΔΩΡΗΣ | 31 Ιανουαρίου 2020, 12:37
Ζητούμε τη βοήθειά για την άρση μιας αδικίας σε καιρούς χαλεπούς για την πλειονότητα των συνταξιούχων και την άδικη επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού από λίγους εις βάρος των πολλών. Το παρακάτω έχει υποβληθεί στη δημόσια διαβούλευση και έχει αποσταλεί στο E-mail των βουλευτών Το νέο ασφαλιστικό που ευαγγελίζεται ισονομία και ισοπολιτεία όχι μόνο διαιωνίζει τις στρεβλώσεις, ανισονομίες και αδικίες του παντελώς πρόχειρου «νόμου Κατρούγκαλου» αλλά και τις επιτείνει και τις επιβραβεύει. Στηριζόμενο στο τρυκ του επανυπολογισμού του «νόμου Κατρούγκαλου» διατηρεί τον διαχωρισμό σε συνταξιούχους πριν και μετά την 16/5/2016 με διαφορετικούς συντάξιμους μισθούς και άλλες ανισότητες Αλλά ακραίο ακραίας στρέβλωσης είναι η στρεβλή προσαύξηση της σύνταξης όσων κατέβαλαν αυξημένες εισφορές Αναφερόμαστε βεβαίως σε πραγματικά καταβληθείσες εισφορές και όχι σε εισφορές από κοινωνικούς πόρους (συμβολαιογράφοι κλπ.) Συντάξεις που αποδίδουν ποσά πρόκλησης σε εποχές δύσκολες και που εμβαλωματικά προσπάθησε το Υπουργείο να περιορίσει με τη χρήση του ενιαίου πλαφόν λύση της «αρπακόλλας» που βάζει στο ίδιο σακί ανθρώπους με πολλαπλές συντάξεις για τις οποίες κατέλαβαν πραγματικές εισφορές, μαζί με συντάξεις αυξημένες λόγω κοινωνικών πόρων κλπ. Τα παραπάνω αφορούν συνταξιούχους ΟΤΕ, ΔΕΗ , Τραπεζοϋπαλλήλων και άλλων ΔΕΚΟ Το παρακάτω παράδειγμα έχει δημοσιευτεί στο Ασφαλιστική Μεταρρύθμιση και Νομικά Επαγγέλματα (εκδόσεις Νομική Βιβλιοθήκη) του Ανδρέα Κουτσόλαμπρου Πρόεδρου Ένωσης Εμμίσθων Δικηγόρων «Άρθρο 30 ν.4387/2016 (Νόμου Κατρούγκαλου) Προσαύξηση σύνταξης όσων κατέβαλλαν αυξημένες εισφορές 1. Στην περίπτωση ασφαλισμένων οι οποίοι, υπό την ισχύ του προϊσχύοντος νομοθετικού καθεστώτος κατέβαλλαν εισφορές ανώτερες από αυτές του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, το ανταποδοτικό μέρος της σύνταξης για κάθε έτος που έχει καταβληθεί επιπλέον εισφορά, θα υπολογίζεται με ετήσιο συντελεστή αναπλήρωσης 0,075% για καθεμία ποσοστιαία μονάδα (1%) επιπλέον εισφοράς. Ο συντάξιμος μισθός σε αυτή την περίπτωση θα προκύπτει λαμβάνοντας υπόψη τη βάση υπολογισμού της επιπλέον εισφοράς. Οι διατάξεις του άρθρου 28 εφαρμόζονται αναλόγως. Παράδειγμα: Ασφαλισμένος τ.ΤΣΠ ΕΤΕ με συνολική εισφορά (εργοδότη ασφαλισμένου προ ισχύος ν.4387/2016) 28%, ήτοι κατά 40% έναντι της εισφοράς 20%, με 39 περίπου έτη ασφάλισης και συντάξιμες αποδοχές 5.180 ευρώ και συνολικό ποσοστό αναπλήρωσης 41,11% θα λάβει επιπλέον ποσοστό αναπλήρωσης (λόγω αυξημένης εισφοράς) 27,47% και συνολικό ποσοστό αναπλήρωσης αυξημένο (όχι κατά 40% ή 16,44% επιπλέον), 66,82%, ήτοι σημαντικά αυξημένο σε σχέση με την επιπλέον καταβληθείσα εισφορά. Εδώ συνεπώς και σύμφωνα με τους δικούς μας υπολογισμούς υπάρχει αλλοίωση της ανταποδοτικότητας υπέρ συγκεκριμένης κατηγορίας ασφαλισμένων. Ο συγκεκριμένος ασφαλισμένος θα λάβει κύρια σύνταξη με τα νέα δεδομένα 3.941 ευρώ, ενώ με το παλαιό σύστημα θα ελάμβανε 2.214 ευρώ. Η εύνοια αυτή υπέρ μερίδας ασφαλισμένων δεν δικαιολογείται από την αρχή της αναλογικότητας και ανταποδοτικότητας.» Με τον προς ψήφιση νόμο η σωστή απόφαση να αρθεί η αδικία σε βάρος αυτών που εργάσθηκαν πάνω από 30 χρόνια οδηγεί σε ακόμη μεγαλύτερη στρέβλωση και αύξηση των παραπάνω περιπτώσεων Ζητείται λοιπόν η καθοριστική συμβολή σας για την άρση αυτών των προκλητικών στρεβλώσεων