Αρχική ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)Άρθρο 39Σχόλιο του χρήστη ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΒΕΛΩΝΑ ΑΡΓΥΡΟΥ | 31 Ιανουαρίου 2020, 16:40
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Παρακαλώ για την αντικατάσταση του από Ιανουαρίου 2020, 18:06 σχόλιο μου | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΒΕΛΩΝΑ ΑΡΓΥΡΟΥ με το παρακάτω διορθωμένο κείμενο προς διασαφήνιση του. Κύριε Υπουργέ Η διάταξη του άρθρου 44 Ν. 4387/16 παρερμηνεύτηκε κατά την εφαρμογή της απο τις Yπηρεσίες του Υπουργείου , με αποτέλεσμα να επιβάλλεται σε παλαιούς ασφαλισμένους του ΤΣΜΕΔΕ που συνταξιοδοτηθηκαν από το Δημόσιο και συνεχίζουν να εργάζονται ως Μηχανικοί , καταχρηστικά και παράνομα δεύτερη ασφαλιστικής εισφορά για υγειονομική περίθαλψη πέραν αυτής εκ της ασφαλίσεως τους στο Δημόσιο , χωρίς ανταποδοτικές εισφορές εξ αυτής και κατά καταστρατήγηση των καταστατικών διατάξεων του ΤΣΜΕΔΕ που ουδέποτε ακυρωθήκαν και ισχύουν.(άρθρου 4 παρ. 3 ν 4292/1963 βάσει του οποίου οι εν λόγω ασφαλισμένοι εξαιρούνται του κλάδου υγείας του ΤΣΜΕΔΕ και έχουν διαγραφεί από το Μητρώο του Κλάδου Υγείας αυτού) Το εν λόγω άρθρο σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα άρθρα του Νόμου, φαίνεται να αφορά την περίπτωση συνταξιούχων που αναλαμβάνουν εργασία ή αυτοαπασχολούνται υπαγόμενοι στην ασφάλιση του φορέα από τον οποίο συνταξιοδοτούνται και λαμβάνουν παροχές περίθαλψης εκ του ιδιου κλάδου ( πχ σύνταξη- περίθαλψη Δημόσιο, απασχόληση με ασφάλιση Δημόσιο ή σύνταξη- περιθαλψη ΙΚΑ απασχόληση ως ασφαλισμένος του ΙΚΑ κλπ) Εκ των παραπάνω προκύπτει να μην βρίσκει έρεισμα στην συγκεκριμένη διάταξη, η επιβολή υπερ ΤΣΜΕΔΕ εισφοράς εξ ου και η αδυναμία των υπηρεσιών να αιτιολογήσουν την καταχρηστική επιβολή δεύτερης εισφοράς κατ επίκληση του. Συνημμένα υποβάλω δυο επιστολές μου στην Γενική Γραμματέα, οι οποίες παραμένουν αναπάντητες μέχρι σήμερα, όπως αναπάντητες παραμένουν επι δυο και πλέον χρόνια σχετικές αναφορές μου στις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ και του Υπουργείου. Παρά ταύτα και ενώ οι αρμόδιοι για την εκπόνηση του παρόντος σχεδίου έχουν ενημερωθεί για την εις βάρος της ως ανω κατηγορίας ασφαλισμένων συνέπειες παρερμηνείας του άρθρου 44 Ν. 4387/16, με το παρόν σχέδιο Νόμου επαναφέρουν την σχ διάταξη ως έχει, με το άρθρο 39 του σχεδίου και επιπροσθέτως εξαιρούν αυτούς, των νέων ρυθμίσεων εισφορών υπέρ υγειονομικής περίθαλψης του άρθρου 37 του σχεδίου ( αποδέσμευση εισφορών από τις αποδοχές) αφού το οριζόμενο ποσοστό παραμένει 6% επι όλων των αποδοχών τους!!! Το παρακάτω παράδειγμα αναδεικνύει το παράδοξο της τυχόν συνεχιζόμενης παράνομης εφαρμογής της διάταξη για την συγκεκριμένη κατηγορία, βάσει του υπο διαβούλευση σχεδίου παράδειγμα : συνταξιούχος μηχανικός του Δημοσίου που έχει 1000 ευρώ σύνταξη και 2000 μηνιαίες αποδοχές ως αυτοαπασχολούμενος Μηχανικός, θα έχει υποχρέωση εισφοράς για υγειονομική περίθαλψη 6%χ1000= 60 ευρώ από την σύνταξη του και 6%χ2000= 120 ευρώ από τις πρόσθετες αποδοχές του λόγω απασχόλησης, ήτοι σύνολο 180 ευρώ. Αντίθετα ελεύθερο επαγγελματίας με τις ιδιες αποδοχές και στην ανώτερη κατηγορία, θα έχει υποχρέωση μόνο 66 ευρώ!!! Για όλους τους αναφερομένους λόγους επιβάλλεται • να αποκατασταθεί η νομιμότητα με την ανάλογη διατύπωση του άρθρου έτσι ώστε η αναφερομένη κατηγορία να εξαιρείται σαφώς και • να γίνει η σχ. τροποποίηση της διαταξης για την συμβατότητα του με το άρθρο 37 του σχεδίου Οι αναφερόμενες συν. επιστολές εστάλησαν μέσω ομάδας υποστήριξης του ιστότοπου της Ανοικτής Διακυβέρνησης στο email opengov@ekdd.gr Με εκτίμηση Ευαγγελία Βελωνα Τοπογραφος Μηχανικός evelona@etae.com