Αρχική ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ` – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ – Άρθρο 28Σχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ | 1 Φεβρουαρίου 2020, 00:01
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Η παρέμβασή μου γίνεται όσον αφορά το σχόλιο 31 Ιανουαρίου 2020, 12:46 | ΘΟΔΩΡΗΣ και το λανθασμένο παράδειγμα που εμπεριέχει με δεδομένο ότι στάλθηκε όπως αναφέρει ο σχολιαστής και στα email των βουλευτών. Γίνεται αναφορά του σε ένα λανθασμένο μαθηματικώς παράδειγμα που ο σχολιαστής λέει ότι έχει δημοσιευτεί στο Ασφαλιστική Μεταρρύθμιση και Νομικά Επαγγέλματα (εκδόσεις Νομική Βιβλιοθήκη) του Ανδρέα Κουτσόλαμπρου Πρόεδρου Ένωσης Εμμίσθων Δικηγόρων. Για να μην υπάρχει παραπληροφόρηση σε όσους διαβάζουν την διαβούλευση ή στους βουλευτές που αναφέρει ο σχολιαστής ότι στάλθηκε το σχόλιο πληροφορώ ότι ο μέσος όρος εισφορών στον πρώην ΤΣΠ ΕΤΕ από το 1993 μέχρι το 2017 είναι 34% -35% και όχι 28%, με μέγιστο μάλιστα για κάποια έτη το 37,5%. Αυτό δεν μας κάνει 40% πάνω από το 20% του ΙΚΑ αλλά 70%. Άρα είναι σωστό το ποσοστό πρόσθετης αναπλήρωσης που βγαίνει σύμφωνα με τον Νόμο 4387/16 στους ασφαλισμένους των ΔΕΚΟ , Τραπεζών κλπ και δεν τίθεται κανένα ζήτημα ισονομίας και ανταποδοτικότητας. Αντίθετα υπάρχει θέμα στο ότι ο ΕΦΚΑ δεν υπολογίζει αυτές τις επιπλέον εισφορές για όλο τον εργάσιμο βίο όπως ο Ν 4387/16 ορίζει γιατί όπως αναφέρει δεν υπάρχουν στοιχεία αλλά από 1/1/1993 δηλαδή από τότε που καθορίστηκε το 20% με τον Νόμο 2084/1992.