Αρχική ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)Άρθρο 39Σχόλιο του χρήστη Γιώργος Χριστοδούλου | 3 Φεβρουαρίου 2020, 11:54
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Με το νομοσχέδιο διατηρείται η άδικη και παράλογη διπλή (ή πολλαπλή) εισφορά για υγειονομική περίθαλψη των συνταξιούχων που λαμβάνουν δύο (ή περισσότερες) συντάξεις. Ως μηχανικός εργαζόμενος στο Δημόσιο υπαγόμουν υποχρεωτικά σε ένα μόνο φορέα υγειονομικής περίθαλψης (είχα επιλέξει το ΤΣΜΕΔΕ), και ουδέποτε είχα περίθαλψη από το Δημόσιο ή σχετικό βιβλιάριο υγείας. Μετά τη συνταξιοδότησή μου όμως διενεργείται η κράτηση 6% και από τις δύο συντάξεις, ενώ η αντίστοιχη παροχή περίθαλψης προφανώς χορηγείται άπαξ, εν προκειμένω με την επίδειξη του βιβλιαρίου του ΤΣΜΕΔΕ, και ουδόλως διαφοροποιείται ποσοτικά ή ποιοτικά από τη δεύτερη εισφορά. Πρόκειται δηλαδή για καταχρηστική εισφορά, με καταφανή έλλειψη ανταποδοτικότητας εισφοράς-παροχής, και θα πρέπει να καταργηθεί.