Αρχική ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β` – ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ – Άρθρο 23Σχόλιο του χρήστη Ελευθέριος Κ. | 5 Φεβρουαρίου 2020, 07:20
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Κύριοι Σας παραθέτω απόψεις μου σχετικά με τις τροποποιήσεις που πρέπει να γίνουν στις συντάξιμες αποδοχές των παλαιών συνταξιούχων, προκειμένου να συμπεριληφθούν στον νόμο για άρση αδικιών και άρση διακρίσεων. Συγκεκριμένα στα Μηνιαία Ενημερωτικά Σημειώματα πληρωμής σύνταξης στην στήλη ΠΟΣΟ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ/ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΠΑΡ. 2Α, ΑΡΘ.14 (ΠΑΛΑΙΟ ΠΟΣΟ): α. Βασική Σύνταξη: Επί Συγκυβερνήσεως ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ και για ορισμένους εκ των παλαιών συνταξιούχων, μειώθηκε το ποσό της βασικής σύνταξής του κατά Α ευρώ με τον Ν. 2093/12. Επί της ιδίας συγκυβερνήσεως αποκαταστάθηκε μερικώς η επιβληθείσα περικοπή και αυξήθηκε η βασική σύνταξη κατά 50% του Α ποσού με παράλληλη επιστροφή αναδρομικών του 50% του Α ποσού σε δόσεις. Επί συγκυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛΛ. παρόλο που δόθηκαν εφ΄ άπαξ αναδρομικά του υπόλοιπο 50% του Α ποσού, δεν αυξήθηκε το ποσό της Βασικής Σύνταξης κατά 50% του Α ποσού ως όφειλαν. Η διακριτική αυτή μεταχείρηση της ίδιας μερίδας παλαιών συνταξιούχων από την συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛΛ. είναι προφανής. Για άρση της αδικίας αυτής και προς συμμόρφωση με την θέση του κυβερνώντος κόμματος (της τότε αντιπολίτευσης), το οποίο υποστήριζε ως συνταγματική, ηθική και δίκαιη την αύξηση αυτή, θα πρέπει ο νόμος να περιέχει την εν λόγω αύξηση στην βασική σύνταξη και η νέα βασική σύνταξη να χρησιμοποιηθεί για τον υπολογισμό της νέας προσωπικής διαφοράς. β. Για τους παλαιούς συνταξιούχους υφίσταται η περικοπή Έκτακτης Εισφοράς Αλληλεγγύης κάτω των 60 ετών (Ν. 3986/11 και N.4002/11) ή οποία παραμένει μόνιμα και για πάντα, σε αντίθεση με την βούληση του τότε νομοθέτη που προέβλεπε την κατάργησή της μόλις ο παλαιός συνταξιούχος συμπλήρωνε το 60ο έτος της ηλικίας του. Συνεπώς ο νέος νόμος αντιμετωπίζει διακριτικά τους παλαιούς συνταξιούχους δεδομένου ότι υπάρχουν οι παλαιοί συνταξιούχοι που τους είχε επιβληθεί η περικοπή αυτή και μόλις συμπλήρωσαν του 60ο έτος της ηλικίας τους τους αφαιρέθηκε και οι παλαιοί συνταξιούχοι που θα συμπληρώσουν μελλοντικά το 60ο έτος της ηλικίας τους και δεν θα αφαιρεθεί η περικοπή αυτή, επειδή θα έχει μονιμοποιηθεί. Για άρση λοιπόν αυτής της αδικίας και του ότι την έκτακτη εισφορά δεν νομιμοποιούμαστε να την μονιμοποιήσουμε λόγω εκτάκτου λόγου επιβολής της, θα πρέπει ο νέος νόμος να προβλέπει την κατάργησή της όταν ο παλαιός συνταξιούχος συμπληρώσει το 60ο έτος της ηλικίας του, να αυξάνει η βασική του σύνταξη ανάλογα και να προκύπτει νέα προσωπική διαφορά, η οποία θα είναι και η τελική, για να μην υπάρχει διακριτική μεταχείριση μεταξύ των παλαιών συνταξιούχων που τους είχε επιβληθεί η περικοπή όταν ήταν κάτω των 60 ετών και που τους επεστράφη μόλις πέρασαν το 60ο έτος της ηλικίας τους σε σχέση με όσους θα περάσουν μελλοντικά το 60ο έτος της ηλικίας τους και δεν θα τους αφαιρεθεί, γιατί με τον παρόντα νόμο μονιμοποιείται και θα ισχύει για πάντα.