Αρχική ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)Άρθρο 27Σχόλιο του χρήστη Ιωάννης Χριστοδούλου | 7 Φεβρουαρίου 2020, 12:09
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
ΣΧΟΛΙΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 27 Η διάταξη του άρθρου 20 του ν.4387/2016 δεν τυγχάνει εφαρμογής στην περίπτωση των ''ναυτοδασκάλων΄΄ συνταξιούχων, καθώς οι εν λόγω συνταξιούχοι καλύπτουν έκτακτες ανάγκες της Δημόσιας Ναυτικής Εκπαίδευσης οι οποίες δεν δύναται να καλυφθούν, λόγω μη προσφοράς, από εν ενεργεία ναυτικούς αντίστοιχης ειδικότητας και διπλώματος. Τούτο κ.Υπουργέ είναι απολύτως αληθές, διότι σκεφτήτε, πόσοι εν ενεργεία ναυτικοί θα επιλέξουν να εργασθούν ως ναυτοδάσκαλοι, έναντι της ναυτολόγησης όταν σταθμίσουν τις αμοιβές αντίστοιχα . Συνεπώς γιατί να μην δίνεται η δυνατότητα στους συνταξιούχους ναυτικούς με τα επίπεδα των συντάξεων, που έχουν φθάσει στον πάτο του βαρελιού, να προσφέρουν τις γνώσεις και την εμπειρία τους βελτιώνοντας και το βιοτικό τους επίπεδο αλλά και συγχρόνως να εξυπηρετούν και το δημόσιο συμφέρον καλύπτοντας τις ανάγκες της Ναυτικής Εκπαίδευσης . Άλλωστε θα ήταν και ένα αντιστάθμισμα στις περικοπές των συντάξεων κυρίως αν σκεφτούμε τις υπερβολικά μεγάλες κρατήσεις και τα ποσά που έχουν οι ναυτικοί προσφέρει στα ταμεία του Δημοσίου, κάνοντας ένα εξαιρετικά δύσκολο και επικίνδυνο επάγγελμα και τις οποίες κρατήσεις ποτέ δεν πήραν πίσω από την έναρξη τις οικονομικής κρίσης και εντεύθεν.