Αρχική ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)Άρθρο 24Σχόλιο του χρήστη ΜΙΧΑΗΛ ΠΡΟΥΝΤΖΟΣ | 7 Φεβρουαρίου 2020, 12:18
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Σχετικά με τα νέα ποσοστά αναπλήρωσης. έχουν βελτιωθεί σημαντικά από την κλίμακα των 30 ετών έως τα 40 έτη εργασίας και αυτό είναι ιδιαίτερα θετικό. Παρατηρείται όμως μια πολύ μικρή προσαύξηση των ποσοστών αναπλήρωσης , 0,5% ανά έτος , μετά τα 40 έτη ασφάλισης η οποία δεν είναι κατανοητή. Αντιβαίνει επίσης και στην απόφαση του ΣτΕ περί αναλογικότητας και ανταποδοτικότητας των συντάξεων, την οποία ήλθε να θεραπεύσει ο νέος νόμος. Είναι ακραία άδικο και που είναι άραγε η αναλογικότητα και η ανταποδοτικότητα κάποιος με 44 χρόνια ασφάλισης(και αν μάλιστα δεν μπορεί να βγεί στη σύνταξη λόγω ηλικίας) να έχει διαφορά από αυτόν που έχει 40 μόλις 2%. Μάλιστα το ποσοστό αναπλήρωσης στα 46 έτη με βάση τον προηγούμενο νόμο είναι μεγαλύτερο από το νέο. Γιατί ο νόμος θεραπεύει μερικώς το πρόβλημα , γιατί για παράδειγμα δεν κρατά ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ την διαφορά του ποσοστού αναπλήρωσης των 8 μονάδων που έχει με τον προηγούμενο νόμο , που είναι στα 40 έτη και για τα υπερβαίνοντα τα 40 έτη ασφάλισης? Επειδή άραγε είναι λίγοι αυτούς που αφορά? ένας λόγος παραπάνω γιατί και το σύστημα δεν θα επιβαρυνθεί και το δίκαιο πρέπει να αποκαθίσταται έστω και αν αφορά μόνο Έναν.Τέλος για λόγους πολιτικής,λαμβάνοντας υπόψη το δημογραφικό πρόβλημα θα περίμενε κανείς ο νόμος να μην έχει αντικίνητρα παραμονής στην εργασία