Αρχική Η Αλλαγή του Ασφαλιστικού Συστήματος7. Ενοποιήσεις των ασφαλιστικών φορέων και συγκρότηση τριών μεγάλων Φ.Κ.Α., μισθωτών, αυτοαπασχολούμενων, αγροτών, σε βάθος δεκαετίας.Σχόλιο του χρήστη psilos | 10 Απριλίου 2010, 15:23
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Το ενδεχόμενο επέκτασης του αγγελιοσήμου και στο internet, πέραν της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου και του Τύπου, εξετάζει η κυβέρνηση προκειμένου να εξομαλύνει τις στρεβλώσεις που έχει προκαλέσει στην αγορά η ανισομέρεια στην άντληση του πόρου υπέρ του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και του ΕΔΟΕΑΠ. Η προοπτική βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας, ενώ ήδη ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης Γ. Πετρουλάκης έχει απευθύνει ερώτημα προς τη Διεύθυνση Εποπτείας ΜΜΕ αλλά και το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους με την εξής διατύπωση: «Συνιστούν Μέσο Ενημέρωσης οι ιστοσελίδες που δημοσιεύουν ή αναδημοσιεύουν δημοσιογραφική ύλη;». Σύμφωνα με πληροφορίες σε διαδικασία διαβούλευσης θα θέσει το θέμα και ο Γ. Κουτρουμάνης, υφυπουργός Εργασίας ο οποίος ήδη από τον Ιανουάριο, μετά την αναστάτωση που προκάλεσε στον δημοσιογραφικό χώρο η πρόταση στη Βουλή του καθηγητή Α. Στεργίου περί κατάργησης του αγγελιοσήμου, είχε εγγυηθεί στο Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ ότι «δεν πρόκειται να θιγεί ο πόρος». Το θέμα θεωρείται τόσο σοβαρό όσο και επείγον, καθώς έχει διαπιστωθεί ότι έχουν χαθεί από τα Ταμεία εκατομμύρια ευρώ (το 20% της αξίας της κάθε διαφήμισης στον Τύπο και το 21,5% της αξίας των σποτ στα ραδιοτηλεοπτικά ΜΜΕ) και η κατάσταση λίγο απέχει από το να χαρακτηριστεί δραματική. Κυβερνητικοί παράγοντες εκτιμούν ότι δεν μπορεί να υπάρχει διαφορετικό καθεστώς αγγελιοσήμου στα ΜΜΕ, δεδομένων των στρεβλώσεων που μπορεί να προκαλέσει, καθώς θα μπορούσε να εκληφθεί και ως «κίνητρο» για εισφοροδιαφυγή, ιδιαιτέρως σε κάθετες μονάδες ΜΜΕ οι οποίες διαθέτουν όλων των ειδών τα Μέσα Ενημέρωσης. Διαφωνούν οι διαφημιστές Είναι γνωστή η προσπάθεια της ΕΔΕΕ να πείσει τους εκάστοτε υπουργούς, να αλλάξουν τη διάταξη του Ν.2328/1995 που υποχρεώνει τις διαφημιστικές να αποδίδουν αγγελιόσημο (20% του κόστους της διαφήμισης για τον Τύπο και 21,5% για TV και Ραδιόφωνο) και να το καταβάλουν τα ίδια τα ΜΜΕ. Μάλιστα πριν λίγους μήνες η ΕΔΕΕ αποκήρυξε τι?ολόγια με αγγελιόσημο στο internet και ζήτησε από τα μέλη της «τα τιμολόγια αυτά να επιστρέφονται ?ε εξώδικο της κάθε εταιρείας-?έλους της». http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=15460&subid=2&pubid=26965173 μπορουν να μας εξηγησουν πως θα κανουν την ενοποιηση των ταμειων αφου ηδη εχουν υποσχεθει στη συντεχνια των δημοσιογραφων οτι αυτους δε θα τους πειραξουν , αλλα επισης οτι θα συνεχισει ο Ελληνικος λαος να πληρωνει το φορο του αγγελιοσημου . Μ αυτη τη λογικη πρεπει η καθε επαγγελματικη συντεχνια να ζηταει να μπαινει ενας αντιστοιχος φορος στις στις συναλλαγες και να υποχρεωνει του υπολοιπους να πληρωνουν το ταμειο τους. Αν ειναι ετσι ο σοσιαλισμος τοτε να αλλαξουμε τον ερμηνεια του ορου στα λεξικα