Αρχική «Μέτρα ενίσχυσης των εργαζομένων και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, κοινωνικοασφαλιστικές διατάξεις και διατάξεις για την ενίσχυση των ανέργων»ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΝΟΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΜΗΜΑ Ι Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και Ατόμων με Αναπηρία Άρθρο 1 Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης ΠαιδιώνΣχόλιο του χρήστη Λένα Νίκου | 29 Οκτωβρίου 2020, 15:24
Σχετικά με την ηλεκτρονική καταγραφή προσέλευσης/αποχώρησης των παιδιών στα ΚΔΑΠ σε πραγματικό χρόνο, το μέτρο δεν είναι λειτουργικό και στην πράξη αδύνατο να εφαρμοστεί όταν η θέση των εκπαιδευτών είναι δίπλα στα παιδιά απασχολώντας τα δημιουργικά με εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Για να εφαρμοστεί θα πρέπει να υπάρχει ένα άτομο του εκπαιδευτικού προσωπικού που θα πρέπει αποκλειστικά να ασχολείται με την καταγραφή αυτή, κάτι που το στερεί αυτόματα από το να απασχολεί τα παιδιά και να πραγματοποιεί εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει η "πολυτέλεια" αυτή θα πρέπει ο εκπαιδευτικός να φεύγει από την αίθουσα σταματώντας τη ροή του εργαστηρίου και βάζοντας σε "αναμονή" τα υπόλοιπα παιδιά ώστε να κάνει την καταγραφή. Επιπλέον, με την εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης των νηπίων τα παιδιά αυτής της ηλικίας (προ-νήπια), στερούνται της δυνατότητας δημιουργικών δραστηριοτήτων εκτός του σχολικού ωραρίου οπότε προτείνω το ηλικιακό όριο των παιδιών να ξεκινάει από τα τέσσερα (4) έτη.