Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Όσον αφορά τον κλάδο των οδικών μεταφορών πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι οι οδηγοί οδηγούν στη πλειοψηφία τους οχήματα που φέρουν κάρτα ψηφιακού ταχογράφου, με αποτέλεσμα να ταυτοποιείται ο οδηγός και να επιτρέπεται η αποθήκευση ψηφιακών δεδομένων πάσης φύσεως δραστηριότητας του οδηγού. Πιο συγκεκριμένα, προσδιορίζονται τα χρονικά διαστήματα της οδήγησης, της ανάπαυσης, άλλης εργασίας και τέλος της διαθεσιμότητας. Λαμβάνοντας υπόψη ότι πολύ σωστά εισάγεται η ψηφιακή κάρτα εργασίας των εργαζομένων, πρέπει στον κλάδο των οδικών μεταφορών, που γίνεται χρήση ψηφιακής κάρτας οδηγού, να εξαιρεθεί από την αναγγελία οποιασδήποτε κατάθεσης προγραμμάτων που έχουν σχέση με αλλαγή ωραρίου ή ημέρας εργασίας έντυπο (Ε4), υπερεργασίας και υπερωριών έντυπο (Ε8) στο ΠΣ «ΕΡΓΑΝΗ» εφόσον τα δεδομένα του πραγματικού χρόνου εργασίας του οδηγού αποτυπώνονται στην ψηφιακή του κάρτα. Το μόνο που μένει είναι η ασφάλιση και η πληρωμή του οδηγού σύμφωνα με τα δεδομένα μεταφοράς της ψηφιακής κάρτας εργασίας του.