Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Το άρθρο πρεπει να προσδιορίζει σαφώς ότι αφορά ΑμΕΑ όλων των ηλικιών. Οτι αφορά και τα παιδιά ΑμΕΑ σε όλες τις καθημερινές τους δραστηριότητες (πχ σχολείο). Εφόσον η γνωμάτευση των ΚΕΠΑ αναφέρει την ανάγκη "βοήθειας ετερου προσώπου" να μη χρειάζεται εκ νέου γνωμάτευση απο επιτροπή. Είδικά όταν η όποια, κινητική ή άλλη αναπηρία, είναι "εφ' όρου ζωής". Να συμπεριλαμβάνει και τα άτομα στο φάσμα του αυτισμού ή αλλης νοητικής στέρησης που συνήθως εξαιρούνται αδικαιολόγητα. Η π΄ρωιμη παρέμβαση και βοήθεια θα γλιτώσει γονείς και κράτος απο πολλά έξοδα στο μέλλον. Τα οικoνομικά κριτήρια χορήγησης των voucher να συνυπολογίζουν ιδιαιτερότητες όπωσ πολύτεκνες ή μονογονεικές οικογένειες καθως και την ύπαρξη ετέρου ατόμου με αναπηρία στην ίδια οικογενεια με δίκαιο αθροιστικό και όχι κάθετο τρόπο, αντίστοιχο τουλάχιστον με αυτόν της χορήγησης των οικογενειακών επιδομάτων τεκνων. Κανένα ατομο ΑΜΕΑ να μην εξαιρείται λόγω οικ εισοδήματος. Το εξωιδρυματικό ή άλλο επίδομα αναπηρίας να μην υπολογίζεται στο συνολικό οικογενειακό είσόδημα. Ο νόμος να προβλέπει κάλυψη και σε "μη διάσημες" κατηγορίες ΑμΕΑ. Δεδομένου ότι οι περισσότεροι φροντιστές ΑμΕΑ είτε δεν ασφαλίζονται είτε δεν πληρώνονται επαρκώς ευελπιστούμε ότι ο συγκεκριμενος νόμος θα δ'ωσει λύση στην αδηλώτη εργασία του κλάδου και θα ανακουφίσει οικονομικά τα ΑμΕΑ και τις οικογένειές τους. ΝΜ