Αρχική Εθνική Στρατηγική και Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνική Ένταξη των Ρομά 2021 - 2030Εθνική Στρατηγική και Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνική Ένταξη των Ρομά 2021 – 2030Σχόλιο του χρήστη Ανδριάνα Βελλοπούλου | 5 Ιανουαρίου 2022, 13:05
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Υπάρχει πρόβλημα και είναι μεγάλο. Γειτονιές- γκέτο, όπου δεν έχει πρόσβαση το κράτος και ανθεί το παρακράτος και η εγκληματικότητα. 1. Υποχρεωτική εκπαίδευση, με τήρηση των προβλεπόμενων από τον νόμο υποχρεώσεων, όπως για όλους τους γονείς. 2. Αφαίρεση, αυτεπάγγελτα των επιδομάτων, σε περίπτωση που οι μαθητές δεν παρακολουθούν τα μαθήματά τους (όχι όμως να δίνουν βεβαιώσεις οι διευθυντές των σχολείων, για να τους ξεφορτώνονται). 3. Στοπ στην επιδοματική πολιτική, η οποία εξυπηρετεί μόνο τα μαγαζιά των κομμάτων, και εξωθεί τους ρομά στην τεμπελιά, την παραβατικότητα, την έλλειψη μόρφωσης, την έλλειψη ευθύνης απέναντι στο κράτος. 4. Ενίσχυση των κοινωνικών δομών, για συχνούς ελέγχους στο περιβάλλον τους και αφαίρεση της γονικής μέριμνας, όταν αυτό είναι σκόπιμο. Λίγα από τα μέτρα που προτείνουμε όλοι όσοι ζούμε δίπλα τους (ζω σε χωρίο με 100 περίπου, που προέρχονται από 4 οικογένειες). Εργάζομαι 40 χρόνια και το εισόδημά μου είναι 15.000€, ενώ ρομά με ... δεν ξέρω πόσα παιδιά, άεργος σε όλη του τη ζωή, δηλώνει 17.800!!! Το θέμα είναι πως τα μισά από τα παιδιά του και τα εγγόνια του είναι κατάδικοι. Κάναμε προσπάθειες, οι τοπικές αρχές και οι σύλλογοι, να τους εντάξουμε στην κοινωνία. Το αποτέλεσμα έκλεισε ένα μεγάλο σχολείο, λόγω της παραβατικότητάς του, παράγοντας που έκανε τους γονείς να μεταγράψουν τα παιδιά τους σε άλλα σχολεία. Φαύλος κύκλος. Όσο τους παρέχουμε, χωρίς να απαιτούμε από αυτούς, θα γίνονται χειρότεροι. Πριν 30 χρόνια ήταν μέλη της κοινότητας, εργατικά και ευυπόληπτα. Το κράτος τους κατάντησε άεργους και παράσιτα.