Αρχική Δουλειές Ξανά:Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξειςΆρθρο 28 Επιστημονική Επιτροπή Δεξιοτήτων Εργατικού ΔυναμικούΣχόλιο του χρήστη Μαρίνα Πανταζίδου | 17 Μαρτίου 2022, 12:13
[ΞΑΝΑΣΤΕΛΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΑΡΘΡΟ 28 ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΑΡΧΙΚΑ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 42] Σχόλιο για Άρθρο 28: Επιστημονική Επιτροπή Δεξιοτήτων Εργατικού Δυναμικού Το εδάφιο 2 του άρθρου 28 είναι περισσότερο γενικό από όσο θα έπρεπε, αναφέροντας δύο φορές "σχετική ειδίκευση" και "εμπειρία σε σχετικά θέματα", χωρίς να προσδιορίζει επαρκώς τι είναι σχετικό. Τα "σχετικά θέματα" εξειδικεύονται μόνο ως "ιδίως σε θέματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης και επανακατάρτησης εργατικού δυναμικού". Πρέπει να γίνει συγκεκριμένη αναφορά σε θέματα αξιολόγησης εκπαιδευομένων (educational assessment), υποειδικότητα που ανήκει στον χώρο της εκπαίδευσης. Η κατάρτιση είναι ένα είδος εκπαίδευσης, ας μην το ξεχνάμε. Προτείνεται η διατύπωση να αλλάξει σε: "ιδίως σε θέματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης και επανακατάρτησης εργατικού δυναμικού, καθώς και σε θέματα αξιολόγησης εκπαιδευομένων-καταρτιζομένων."