Αρχική Δουλειές Ξανά:Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξειςΆρθρο 36 Επιλεξιμότητα παρόχων επιδοτούμενης συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισηςΣχόλιο του χρήστη George Arctouros | 18 Μαρτίου 2022, 14:51
Ποιά είναι ή μπορεί να είναι η "υβριδικής μορφής" εκπαίδευση (2.α), και πώς αυτή συνδέεται ή μπορεί να συνδέεται με το εθνικό και Κοινοτικό κεκτημένο σε ζητήματα εκπαίδευσης; Ανοίγετε έναν ασκό του Αιόλου στο σημείο αυτό, ενώ ήδη η τηλεκπαίδευση έχει δημιουργήσει εξαιρετικά προβλήματα, με πρώτο και κύριο την ανισότητα στην πρόσβαση. Θα κάνω και ένα προσωπικό σχόλιο εδώ, αν και δεν το συνηθίζω. Από την αρχή της "πανδημίας" στην Ευρώπη, και ως εκ τούτου και στην Ελλάδα, μόλις σήμερα κατάφερα να αγοράσω μια εξαιρετικά οικονομική camera, ούτως ώστε να μπορώ να παρεμβαίνω στα διαδικτυακές εκδηλώσεις στις οποίες συμμετέχω, πολλές από τις οποίες έχουν εκπαιδευτικό χαρακτήρα, τυπικό ή άτυπο. Εδώ και δύο χρόνια δεν μπορώ να βρω 20 ευρώ για μια τόσο "σημαντική" αγορά, ενώ φυσικά προϋποτίθεται πως ήδη έχω Η/Υ και ιδιωτικής χρήσης πρόσβαση στο διαδίκτυο.