Αρχική Δουλειές Ξανά:Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξειςΆρθρο 38 Πλαίσιο αξιολόγησης και λογοδοσίας επιλέξιμων παρόχων επιδοτούμενης συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισηςΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΑ ΚΔΒΜ ΑΡΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ | 27 Μαρτίου 2022, 23:55
Σε σχέση με την παρ.3α και την εξεύρεση εργασίας στο 50% των κασταρτισθέντων. Η δραστηριότητα των ΚΔΒΜ είναι η παροχή κατάρτισης σε ανθρώπους διαφόρων ηλικιών, μορφωτικού επιπέδου, αναγκών κτλ. Η εξεύρεση εργασίας, είναι μιά αλλη, τελείως διαφορετική δραστηριότητα που δεν εντάσσεται στο φάσμα των αντικειμένων μας. Υπάρχει ο ΟΑΕΔ (πλέον ΔΥΠΑ)ο οποίος διαθέτει άρτια καταρτισμένους συμβούλους εργασίας, οι οποιοι είναι οι πλέον αρμόδιοι στην διερεύνηση των αναγκών των ανέργων και τη διασύνδεση τους με τις επιχειρήσεις οι οποίες ζητούν προσωπικό. ΉΔΗ με τις τελευταίες συνεργασίες με κολοσσούς , όπως η AMAZON και η GOOGLE, ο ΟΑΕΔ απέδειξε το κύρος του και τη δύναμή του. Επίσης σε σχεση με την παρ.1δ, τη σύνδεση της αμοιβής των επιλέξιμων παρόχων επιδοτούμενης συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης με την επίδοσή τους. Ένα πρόγραμμα κατάρτισης, έχει συγκεκριμένα έξοδα που σχετίζονται με τις αμοιβές των εκπαιδευτών, τη διατήρηση των υποχρεωτικών ΕΜΕ, τα πάγια λειτουργικά έξοδα κτλ. Μέχρι στιγμής όλα αυτά τα καλύπτουμε με ίδια μέσα και πληρωνόμαστε από τον εκάστοτε φορέα, υπουργείο μετά από μήνες ή χρόνια. Οπότε, η πρόταση είναι η εξής:η αποπληρωμή των κέντρων δια βίου μάθησης να γίνεται κανονικά και εγκαίρως καιστη συνέχεια να υπάρχει πριμοδότηση εκείνων που θα έχουν καλύτερη επίδοση, η οποία βέβαια δε μπορεί να στηρίζεται στα κριτήρια της παρ.3. Αρα λοιπόν να δημιουργηθεί ένα θετικό κλιμα επιβράβευσης κι όχι ένα καθεστώς εκφοβισμού και άγχους (λόγω των κριτηρίων της παρ.3) το οποίο θα έχει κόστος ακόμη και στις υπηρεσίες εκπαίδευσης που καλούμαστε να παρέχουμε.