Αρχική Δουλειές Ξανά:Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξειςΆρθρο 42 Αποθετήριο εκπαιδευτικού υλικούΣχόλιο του χρήστη Πανελλήνια Ένωση ΚΔΒΜ | 28 Μαρτίου 2022, 12:33
Το παρόν Νομοσχέδιο θεωρούμε ότι χρήζει περαιτέρω εξειδίκευσης του σχεδιασμού. Η έλλειψη αναλυτικού και λεπτομερούς μηχανισμού για τα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης, δεν θα επιτρέψει την δημιουργία ενός βιώσιμου πλαισίου. Περιμένουμε εναγωνίως την αναθεώρηση του Νομοσχεδίου, προκειμένου να τροποποιηθούν ή να μην συμπεριληφθούν οι παρακάτω παράγραφοι. Συγκεκριμένα ως «Πανελλήνια Ένωση ΚΔΒΜ», αποτελούμενοι περί το 50% των Ελληνικών επιχειρήσεων θεωρούμε ότι : Οι πάροχοι κατάρτισης καλούνται να συγγράψουν και να δημιουργήσουν το δικό τους εκπαιδευτικό υλικό ανά πρόγραμμα κατάρτισης. Είμαστε κάθετα αντίθετοι αυτό το υλικό να είναι δημόσια προσβάσιμο χωρίς περαιτέρω αντάλλαγμα ή να αναφέρεται ρητά ότι εμπίπτει στα πνευματικά δικαιώματα του παρόχου κατάρτισης ο οποίος το συνέταξε. Συγκεκριμένα θα πρέπει να αναφέρεται ρητά : 1. Θα πρέπει να γίνεται ρητή αναφορά στο δημιουργό ή το χορηγούντα την άδεια. 2. Εάν αλλοιώσετε, τροποποιήσετε ή δημιουργήσετε περαιτέρω υλικό, βασισμένοι στο έργο θα μπορείτε να διανέμετε το έργο που θα προκύψει μόνο με έγγραφη άδεια. 3. Αποποίηση - Κάθε μία από τις παραπάνω συνθήκες μπορεί να παρακαμφθεί αν πάρετε άδεια από τον κάτοχο των πνευματικών δικαιωμάτων. 4. Ποιος θα αξιολογεί την ποιότητα των συγγραμμάτων και την αντιστοίχηση τους με επαγγελματικό περίγραμμα ή πρότυπο πιστοποίησης? Σημειώνεται ότι πρέπει να γίνει αναφορά και στο εκπαιδευτικό υλικό που παράγεται στα πλαίσια άλλων έργων και φορέων (Υπ.Ανάπτυξης, Υπ.Παιδείας, Υπ.Γεωργίας) και στο ποιος έχει την ευθύνη συγκέντρωσης του εκπαιδευτικού υλικού σε ηλεκτρονικό αποθετήριο και πως καθίσταται δημόσια προσβάσιμο χωρίς αντάλλαγμα. Το εκπαιδευτικό υλικό που έχει παραχθεί από τους κοινωνικούς εταίρους, στα πλαίσια συγχρηματοδοτούμενων έργων, καλύπτει κάθε γενικό αντικείμενο επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικού περιγράμματος. Τονίζεται ότι υπάρχουν δύο τουλάχιστον διαφορετικά περιεχόμενα ανά αντικείμενο. Δεν μπορούν αυτά να αποτελέσουν το αποθετήριο, αρχικά, μέχρι να παράξουν και οι πάροχοι κατάρτισης αντίστοιχο υλικό?