Αρχική Δουλειές Ξανά:Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ A’ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ Άρθρο 3 Μετονομασία Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού σε Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Ιωαννίδης θεόδωρος Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Λειτουργών ΟΑΕΔ (ΟΕΛ) | 28 Μαρτίου 2022, 16:44
Σχετικά με το νέο όνομα : Ο ΟΑΕΔ αποτελεί για δεκαετίες το σήμα κατατεθέν για μαθητές, γονείς, εργοδότες και την κοινωνία συνολικά. Τα σχολεία του είναι γνωστά και ευρέως αποδεκτά ως σχολεία του ΟΑΕΔ. Το όνομα ΟΑΕΔ επίσης, προσθέτει αξία στα σχολεία του. Η μετονομασία του προϊδεάζει για την συρρίκνωση του ρόλου του και της κοινωνικής προσφοράς του μετατρέποντάς τον από Οργανισμό σε Υπηρεσία. Σχετικά με την επίτευξη των σκοπών της Δ.ΥΠ.Α. στην παράγραφο 4 : Δεν περιγράφεται λεπτομερώς η λειτουργία των Σχολών όπως περιγραφόταν στα άρθρα 2 έως 4 του Νόμου 2956/2001 και τα οποία καταργούνται με το άρθρο 54 του Νομοσχεδίου. Για τον λόγο αυτό θεωρούμε απαραίτητο να προστεθούν και πάλι στο μέρος Β, κεφάλαιο Α, στο άρθρο 3, στην παράγραφο 4ιε) σε συνέχεια τα ακόλουθα: • Μεριμνά για την κατάρτιση και υλοποίηση προγραμμάτων Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης για ανέργους και εργαζομένους. • Μεριμνά για την εφαρμογή της δευτεροβάθμιας τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού συστήματος και την ανάπτυξη του συστήματος της μαθητείας με σκοπό τη βελτίωση της δυνατότητας ένταξης των νέων στην ενεργό επαγγελματική ζωή. • Μεριμνά για τη σύσταση και λειτουργία Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.), Επαγγελματικών Σχολών Μαθητείας (ΕΠΑ.Σ), Πειραματικών Σχολών Μαθητείας (Π.ΕΠΑ.Σ), Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.), Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΑμεΑ (Κ.Ε.Κ.-ΑμεΑ) και Σχολές ΑμεΑ.