Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Συμφωνώ με την προσπάθεια του νομοσχεδίου για τακτοποίηση διαφόρων θεμάτων (όπως των ανέργων “κατ΄ επάγγελμα” κλπ). Αλλά, χρειάζεται διάκριση, γιατί έχουμε να κάνουμε με ανέργους. Επισημάνσεις-παρατηρήσεις: - Το προφίλ των ανέργων που έχουν παραμείνει στην Ελλάδα δεν έχει την ίδια δυναμική με τους 500.000 που έφυγαν για δουλειές στο εξωτερικό. - Το νομοσχέδιο θα λειτουργήσει σε μία αγορά εργασίας η οποία πλήττεται εδώ και αρκετά χρόνια με απανωτά χτυπήματα (μνημόνια, κορονοϊός και τώρα πόλεμος). Το κάθε ένα από αυτά τα προβλήματα προσθέτει και νέες ομάδες ανέργων. - Στο άρθρο 38 ζητείται από τα ΚΔΒΜ2 “τουλάχιστον το πενήντα τοις εκατό (50%) των καταρτισθέντων να βρήκε εργασία εντός 12 μηνών”. Tότε, τι να πούμε για τα τμήματα των ΑΕΙ-ΤΕΙ που ενώ συνεχίζουν να βγάζουν 600 πτυχιούχους/χρόνο, εργασία βρίσκουν μόλις 7 άτομα (το 1%)? Να κλείσουν? - Οι άνεργοι χρειάζονται βοήθεια, στήριξη, ενθάρρυνση και κινητοποίηση. Όχι άλλη τιμωρία. Φυσικά έλεγχο και αξιολόγηση, αλλά με τη φιλοσοφία - λειτουργία των Bonus (επιβράβευση κλπ). Εξάλλου μιλάμε για Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο. Νοσοκομείο ανέργων, που λειτουργεί θεραπευτικά, για τους εκτός εργασίας μη ανταγωνιστικούς υποψήφιους εργαζόμενους.