Αρχική Σχέδιο κοινής υπουργικής απόφασης περί παροχής εξ αποστάσεως εργασίας με τηλεργασία μετά από αίτηση του εργαζομένουΆρθρο 3 Απαιτούμενα δικαιολογητικά και αρμόδιοι φορείςΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΡΑΚΟΥΛΗΣ | 2 Ιουλίου 2022, 09:21
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Όταν ένα άτομο με αναπηρία, έχει απόφαση αορίστου χρόνου από Αβαθμια υγειονομική επιτροπή προ ΚΕΠΑ ή/και απόφαση ασφαλιστικού φορέα και δεν υφίσταται ανάγκη επανεξέτασης και δη όταν η πάθηση ανήκει στους πίνακες μη αντιστρέψιμων ασθενειών, θα έπρεπε να υπάρχει μέριμνα η οποία δεν υπάρχει και εγείρεται το ενδεχόμενο επίλυσης από τον Συνήγορο του Πολίτη ο οποίος είναι υπεύθυνος για την προάσπιση των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρια. Συνεπώς θα πρέπει να γίνονται δεκτές και οι γνωματεύσεις αοριστου χρονου προ ΚΕΠΑ και δη οταν υπάρχει και αποφαση ασφαλιστικου φορεα λογω εξωιδρυματικου επιδοματος παραπληγιας. Επιπρόσθετα υπάρχουν μη αντιστρέψιμες παθήσεις και δη οι κινητικές/νευρολογικές που εξυπακούεται ότι υπάρχει ενδεχόμενο επιδείνωσης. Δεν είναι καθόλου λογικό να περιορίζεται η τηλεργασία στους 3 μήνες με επανεξέταση από γιατρό. Ένα άτομο με εγκεφαλική παράλυση δεν θα γίνει καλά σε 3 μήνες. Δεν θα αλλάξει το ενδεχόμενο επιδείνωσης μετά από 3 μήνες. Θα πρέπει επιτέλους να προβλεφθεί και η μόνιμη τηλεργασία. Ελπίζω η διαβούλεση αυτή να είναι ουσιαστική και να υπάρξουν αλλαγές γιατί και με τον νόμο περί τηλεργασίας υπηρχαν 100+ σχόλια και στο τέλος δεν έγινε καμία αλλαγή επι του νομοσχεδίου.