Αρχική Σχέδιο κοινής υπουργικής απόφασης περί παροχής εξ αποστάσεως εργασίας με τηλεργασία μετά από αίτηση του εργαζομένουΆρθρο 3 Απαιτούμενα δικαιολογητικά και αρμόδιοι φορείςΣχόλιο του χρήστη Κυριάκος Ντοκάκης | 9 Ιουλίου 2022, 13:55
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Στο άρθρο 3 πραγματικά η απόλυτη παράνοια! Ενώ ο σκοπός όπως περιγράφεται στο άρθρο 1 είναι η αποφυγή κινδύνου εργασίας στις εγκαταστάσεις εργοδότη για ΜΗ Αναστρέψιμες Παθήσεις, ορίζουμε όριο 3 μηνών. Δηλαδή μετά δεν θα διατρέχουμε κίνδυνο. Η θα έχουμε γίνει καλά να υποθέσω? Και αν τυχόν υπάρχει απόφαση ΚΕΠΑ για 1 ή και πλέον έτη, κάθε 3μηνο θα πηγαίνουμε στον γιατρό για γνωμάτευση? Η οποία απόφαση βασίζεται σε γνωμάτευση και εξέταση παράλληλα. Εξάλλου ο Ιατρός Εργασίας που αναφέρετε στο άρθρο 4 έχει ήδη ιατρικό φάκελλο για όλους τους εργαζόμενους. Μήπως πρέπει να βελτιωθεί η ξαναγραφεί το άρθρο τόσο επί της διαδικασίας αλλά κατά βάση επι της διάρκειας? Φοβόμαστε αντίδραση των εργοδοτών αν το διάστημα είναι 1 έτος?