Αρχική Εξορθολογισμός ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής νομοθεσίας, ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και άλλες διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Άρθρο 30 Προαιρετική συμμετοχή υπαλλήλων οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου στο Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων – Προσθήκη παρ. 2 και 3 στο άρθρο 17 π.δ. 422/1981Σχόλιο του χρήστη ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ | 20 Οκτωβρίου 2022, 13:19
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Αθήνας, Πειραιά, Καλλιθέας, Καβάλας, Τρικάλων, Μαγνησίας, Βοιωτίας, Φωκίδας, Κορίνθου, Καστοριάς 20/10/2022 Tο κείμενο που κατέθεσε το ΔΣ της ΠΟΠΣ επί του νομοσχεδίου «Εξορθολογισμός συνταξιουχικής νομοθεσίας και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και άλλες διατάξεις», επί του Κεφ. 7 « Ρυθμίσεις Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων», Δεν είναι προΐόν Απόφασης του ΔΣ, δεν συμφωνούν όλα τα μέλη του ΔΣ. Δεν εκπροσωπεί τους συνταξιούχους Δημοσίου των Συνδέσμων Αθήνας, Πειραιά, Καλλιθέας, Καβάλας, Τρικάλων, Μαγνησίας, Καστοριάς, Βοιωτίας, Φωκίδας, Κορίνθου. Οι συνταξιούχοι απαιτούν να αποσυρθεί το νομοσχέδιο, είναι ενάντια στα συμφέροντα τους. Το ΔΣ του Ταμείου πρέπει να αποτελείται μόνο από εργαζόμενους μετόχους και συνταξιούχους μερισματούχους. Στην απόφαση αυτή κατέληξαν οι συνταξιούχοι των ανωτέρω οργανώσεων από τις διαπιστώσεις ότι οι ρυθμίσεις του Κεφ. Ζ και ιδιαίτερα τα επίμαχα άρθρα 30-35 εξυπηρετούν τον στρατηγικό στόχο της κυβέρνησης και όλων των αστικών δυνάμεων για την κατάργηση της κοινωνικής ασφάλισης και την εκμετάλλευση της κινητής και ακίνητης περιουσίας τους για λογαριασμό των επιχειρηματικών ομίλων που δραστηριοποιούνται στο χώρο της ασφάλισης με τη σύμφωνη γνώμη Διορισμένων ΔΣ. Το ίδιο γίνεται και με το Μετοχικό. Αρθρο 3ο Με την είσοδο νέων εργαζόμενων (ΟΤΑ, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, άλλους οργανισμούς) έχουμε νέα πηγή διαθέσιμου Κεφαλαίου για την ΑΕ με την επωνυμία «Εταιρεία Διαχείρισης Επενδυτικών Κεφαλαίων Ταμείων Ασφάλισης,,,,,,,» για μπίζνες και τζόγο των χρημάτων μας. Τον ίδιο σκοπό εξυπηρετεί και η επαναφορά του πρόσθετου πόρου του 3% επί των Δημοσίων Δαπανών. Αρθρα 31-34. Διαπιστώνεται ότι η σύσταση στελέχωση, αρμοδιότητες και συγκέντρωση όλων των εξουσιών στο ΔΣ του Ταμείου, αποτελούν εγγύηση και διευκόλυνση προς την Κυβέρνηση για την προώθηση της αντιασφαλιστικής πολιτικής, για την ιδιοποίηση της περιουσίας και την διάλυση του ΜΤΠΥ. Το ΔΣ του Ταμείου και η σύστασή του, πρέπει να είναι αποκλειστική ευθύνη των εργαζομένων στο Δημόσιο και των Συνταξιούχων. Μέλη του είναι ΜΟΝΟ μέτοχοι και μερισματούχοι. Κάθε είδους εγγυητές, εισηγητές, μεσάζοντες, εγκάθετοι και οι διορισμένοι, με όποιο τρόπο και αν ορίζονται από όπου και αν προέρχονται, από το Υπουργείο Εργασίας, Τράπεζα Ελλάδας, Ειδικούς και Τεχνοκράτες κλπ, δεν έχουν θέση στο Ταμείο μας και καμιά εξουσιοδότηση για την διαχείριση της περιουσίας μας τους παρέχουμε ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ, έχουμε πολύ αρνητική εμπειρία από το παρελθόν. Όταν ζητάμε την απόσυρση αυτού του νομοσχεδίου, δεν ισχυριζόμαστε ότι συμφωνούμε με το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο. Γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ότι οι νόμοι διαμορφώνονται κάθε φορά ανάλογα με τις πολιτικοοικονομικές εξελίξεις από Αστικές Κυβερνήσεις για την Αστική Τάξη. Γνώμονας είναι η ανάπτυξη και οι αγορές και όχι οι λαΐκές ανάγκες. Χρειάζονται νέες Νομοθετικές Ρυθμίσεις και άλλος Κανονισμός Λειτουργίας του ΜΤΠΥ που να ικανοποιεί τις ανάγκες μας στις σημερινές συνθήκες. Η διασφάλιση και η αύξηση των αποθεματικών και των μερισμάτων μας όπως και η διασφάλιση της ακίνητης περιουσίας του Ταμείου, αφορά άμεσα εμάς τους ίδιους και χρέος μας είναι να θέσουμε τις ασφαλιστικές δικλίδες. Δεν θα βάλουμε τον λύκο να φυλά τα πρόβατα. Δεν θα μας παρασύρει η «Γκεμπελίστικη» προπαγάνδα περί ανικανότητας δήθεν να διαχειρίζονται τα του οίκου τους, οι ίδιοι οι εργαζόμενοι ούτε η άλλη εκδοχή περί «στρεβλώσεων» στον ανταγωνισμό, για να τρέχει η εκποίηση της περιουσίας όλων των Ασφαλιστικών Ταμείων. Το μοντέλο είναι ένα: Πουλιέται ότι έχει «αξία εμπορεύματος» καταργούνται όλες οι κοινωνικές δομές και παροχές «ως βάρος». Ο άνθρωπος, ο εργαζόμενος, ο μοναδικός παραγωγός του πλούτου υπολογίζεται ως κόστος. ΟΛΑ στο βωμό του κέρδους. Δεν μπορούμε να μη σχολιάσουμε την ταύτιση απόψεων του Προεδρείου της ΠΟΠΣ με αυτή του Υπουργού Εργασίας, και της Κυβέρνησης, πάνω στα επίμαχα άρθρα (31-34),όπως και η απουσία κάθε αναφοράς του προεδρείου στο άρθρο 35 που είναι η «καρδιά» και ο στόχος του νομοσχεδίου. Να δοθεί η διαχείριση της περιουσίας του Μετοχικού και η ιδιοποίησή της σε ΑΕ. Σημειώνουμε ότι κανένας εκπρόσωπος των φορέων που συμμετείχαν στην Έκτακτη ΓΣ στις 18/10/22 του Συλλόγου Υπαλλήλων του Μετοχικού Ταμείου δεν συμφώνησε με τα άρθρα αυτά.