Αρχική «Σπίτι μου - στεγαστική πολιτική για τους νέους, αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας για κοινωνική κατοικία και άλλες διατάξεις»Άρθρο 6 Βασικοί όροι της σύμβασηςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Λιβέρης | 7 Δεκεμβρίου 2022, 21:34
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Το ποσοστό που θα εκμισθώνεται για κοινωνικές κατοικίες κυμαίνεται από το 30-60% των οριζοντίων ιδιοκτησιών. Βάσει ποιας οικονομοτεχνικής μελέτης επιλέχθηκε το ανωτέρω κριτήριο; Με τις προτεινόμενες διατάξεις ο ανάδοχος θα μπορεί να εκμεταλλεύεται το υπόλοιπο ποσοστό των οριζοντίων ιδιοκτησιών για πολλές χρήσεις όπως για εμπορική χρήση με την κατασκευή υπερσύγχρονων εμπορικών πολυκαταστημάτων κ.α Τα οικονομοτεχνικά κριτήρια για τον χρόνο παραχώρησης, το ποσοστό επί των οριζοντίων ιδιοκτησιών και το μίσθωμα που θα χορηγούνται οι κοινωνικές κατοικίες θα πρέπει να συνεκτιμώνται μαζί με άλλα επιπρόσθετα κριτήρια. Μια για παράδειγμα οικονομοτεχνική μελετη που να συμπεριλαμβάνει το κέρδος από την παραχώρηση των εν λόγω ιδιοκτησιών. Για παράδειγμα οικόπεδα φιλέτα όπως στην Κηφισιά του ΟΕΚ και στη Θεσσαλονίκη δίπλα στο εμπορικό κατάστημα ΙΚΕΑ . Εάν δεν συμπεριληφθεί στην οικονομοτεχνική μελέτη το συγκεκριμένο κριτήριο τότε ο ανάδοχος θα κερδοσκοπήσει εις βάρος της Δημόσιας Περιουσίας που τις περισσότερες φορές αποκτήθηκε από τις εισφορές των εργαζομένων υπέρ ΟΕΚ. Όσον αφορά την εισαγωγή της διάταξης ότι σε κάθε δημόσια πρόσκληση του φορέα θα συμπεριλαμβάνεται η μελέτη που θα τεκμηριώνει τα έξοδα κατασκευής και το εύλογο εργολαβικό κέρδος. Καταρχήν θα πρέπει να νομοθετηθεί συγκεκριμένα και να μην υπάρχει ως γενικόλογη έννοια το εργολαβικό κέρδος. Επί ποιού ποσού θα υπολογίζεται και ποιό ακριβώς θα είναι το ποσοστό κέρδους !! Είναι αδιανόητο ο κάθε δημόσιος φορέας να ενσωματώνει διαφορετικά ποσοστά επί του εργολαβικού κέρδους !! Επίσης δεν καθιερώνονται διατάξεις περί παραχώρησης ακίνητης περιουσίας από τους Δήμους και την Εκκλησία προς την ΔΥΠΑ για κατασκευές κοινωνικών κατοικιών. Δεν έχουν καν μελετήσει την δωρεάν παραχώρηση σε ένα Δημόσιο Φορέα όπως ήταν αυτός του ΟΕΚ στον οποίο Δήμοι , Φορείς , Εκκλησία, παραχωρούσαν ακίνητη περιουσία προκειμένου να κατασκευαστούν κοινωνικές κατοικίες. Εάν βεβαίως δοθεί η δυνατότητα σε κάθε Δήμο να παραχωρεί με δικούς του όρους σε εργολάβους αναδόχους την περιουσία του τότε η ακίνητη περιουσία των Δήμων που έχουν παραχωρηθεί στον ΟΕΚ με χρονικές ρήτρες κατασκευής εργατικών κατοικιών θα επιστραφεί αφού τότε θα προκληθεί ένα μαζικό κύμα επιστροφής των σχετικών οικοπέδων και εκτεταμένης μείωσης της ακίνητης περιουσίας της ΔΥΠΑ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΙΒΕΡΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΦΩΝΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΑΕΔ