Το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 3 του άρθρου 38 του νόμου 3996/2011 (ΦΕΚ Α 170) αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«Το ύψος του ποσού της προσωρινής σύνταξης αντιστοιχεί στο 95% της σύνταξης που προκύπτει από το χρόνο ασφάλισης και τις εισφορές ή τις αποδοχές που λαμβάνονται υπόψη κατά περίπτωση για τον υπολογισμό της σύνταξης και προκειμένου για το ΙΚΑ – ΕΤΑΜ με τις μεικτές αποδοχές που έλαβε ο ασφαλισμένος το μήνα Δεκέμβριο του προηγούμενου έτους της υποβολής της αίτησης συνταξιοδότησης ή σε περίπτωση προγενέστερης διακοπής της ασφάλισης του, τον τελευταίο μήνα απασχόλησης του, όπως οι αποδοχές αυτές προκύπτουν από τα προσκομιζόμενα ασφαλιστικά βιβλιάρια. Σε κάθε περίπτωση το ποσό της προσωρινής σύνταξης δεν μπορεί να υπολείπεται του 95% του εκάστοτε ισχύοντος κατά κατηγορία σύνταξης Κατώτατου Ορίου.»
Άρθρο 01. Αύξηση προσωρινής σύνταξης
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 01. Αύξηση προσωρινής σύνταξης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 02. Βελτίωση όρων συνταξιοδότησης αγροτών
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 03. Ρύθμιση επιδοτούμενων τραπεζικών δανείων πρώην ΟΕΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04. Ένταξη στην ΑΠΔ των 12 τομέων του ΤΑΠΙΤ και των τομέων και του κλάδου ασφάλισης προσωπικού ΔΕΗ του ΤΑΥΤΕΚΩΆρθρο 04. Ένταξη στην ΑΠΔ των 12 τομέων του ΤΑΠΙΤ και των τομέων και του κλάδου ασφάλισης προσωπικού ΔΕΗ του ΤΑΥΤΕΚΩ
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 05. Πρόστιμο για την μη καταγραφή στην ΑΠΔ εργαζομένων που έχουν δηλωθεί στην «ΕΡΓΑΝΗ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 06. Ενίσχυση μηχανισμού ελέγχου Δηλωθεισών – Καταβληθεισών Εισφορών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 07. Ρύθμιση θεμάτων «διαδοχικής» επικουρικής ασφάλισης σε φορείς Επικουρικής ασφάλισης Δημοσίου και φορείς του άρθρου 2 παρ.4 του ν.2084/1992 και Ταμείων επαγγελματικής ασφάλισης υποχρεωτικής ασφάλισης του ν. 4052/2012
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08. Ενοποίηση των ποσοστών εισφοράς και των ασφαλιστέων αποδοχών στο ΕΤΕΑ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 09. Επέκταση κάλυψης εργοσήμου στους απασχολούμενους αποκλειστικά και μόνο κατά τη διεξαγωγή αθλητικών αγώνων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10. Θέσπιση αφορολογήτου ακατάσχετου και ανεκχώρητου των εκπαιδευτικών επιδομάτων για ανέργους, ωφελούμενους δράσεων ανθρωπίνων πόρων που συγχρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό ΤαμείοΆρθρο 10. Θέσπιση αφορολογήτου ακατάσχετου και ανεκχώρητου των εκπαιδευτικών επιδομάτων για ανέργους, ωφελούμενους δράσεων ανθρωπίνων πόρων που συγχρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11. Διατάξεις Ταμείου Ασφάλισης Υπαλλήλων Τραπεζών και Επιχειρήσεων Κοινής Ωφέλειας (ΤΑΥΤΕΚΩ)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12. Διατάξεις Γενικής Γραμματείας Πρόνοιας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 13. Λοιπές Διατάξεις Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 14. Ηλεκτρονική διασταύρωση προνοιακών επιδομάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15. Απόδοση ΑΜΚΑ από την ΗΔΙΚΑ ΑΕ ταυτόχρονα με την υποβολή της αίτησης για την χορήγηση του πιστοποιητικού γέννησης του νεογέννητου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 16. Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
31 Οκτωβρίου 2013, 13:15
Ανοικτή σε Σχόλια έως
7 Νοεμβρίου 2013, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
12 Σχόλια 72 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 11659 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1152 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019 για διαφανείς και προβλέψιμους όρους εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- «Σπίτι μου - στεγαστική πολιτική για τους νέους, αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας για κοινωνική κατοικία και άλλες διατάξεις»
- Εθνική Στρατηγική και Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνική Ένταξη των Ρομά 2021 - 2030
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ισότητα των Φύλων 2021-2025
- ΤΟΜΕΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
- ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (Ε.Ε.) 2022/2041 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Οκτωβρίου 2022 για επαρκείς κατώτατους μισθούς στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- Αναμόρφωση επαγγελματικής ασφάλισης, εξορθολογισμός ασφαλιστικής νομοθεσίας, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις...
- Εξορθολογισμός ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής νομοθεσίας, ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και άλλες διατάξεις
- ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
- Σχέδιο κοινής υπουργικής απόφασης περί παροχής εξ αποστάσεως εργασίας με τηλεργασία μετά από αίτηση του εργαζομένου
- Δουλειές Ξανά:Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξεις
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
- «Ενίσχυση της κοινωνικής προστασίας: διατάξεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης ανηλίκων...»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου:"Ασφαλιστική Μεταρρύθμιση για τη Νέα Γενιά: εισαγωγή κεφαλαιοποιητικού συστήματος προκαθορισμένων εισφορών στην επικουρική ασφάλιση...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για την "Εθνική Στρατηγική για την Κοινωνική Ένταξη και Μείωση της Φτώχειας"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το νομοσχέδιο για την προστασία της εργασίας
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/2341 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Δεκεμβρίου 2016
- Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίας
- Στρατηγικό Πλαίσιο για τον Ανασχεδιασμό των Ενεργητικών Πολιτικών Απασχόλησης
- Μέτρα Προώθησης Αναδοχής και Υιοθεσίας
- Σχέδιο Νόμου «Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία και ανάπτυξη των φορέων της»
- Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας - Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού - συνταξιοδοτικού συστήματος - Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίων
- Αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης
- Αύξηση προσωρινής σύνταξης
- Κύρωση του Αναθεωρημένου Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη του Συμβουλίου της Ευρώπης
- Πλαίσιο Δράσης για αστέγους
- Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς
- Ενημέρωση και διαβούλευση των εργαζομένων σε κοινοτικής κλίμακας επιχειρήσεις και ομίλους επιχειρήσεων
- Κυρώσεις και μέτρα για την παράνομη μετανάστευση
- Αντιμετώπιση της παραβατικότητας
- Περιβαλλοντικοί Ισχυρισμοί σε Πλαστικά Αντικείμενα & Συσκευασίες
- Αναμόρφωση Σώματος Επιθεώρησης
- Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
- Διαδικασία επίλυσης συλλογικών διαφορών
- «Μέτρα ενίσχυσης των εργαζομένων και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, κοινωνικοασφαλιστικές διατάξεις και διατάξεις για την ενίσχυση των ανέργων»
- ΕΠΙΔΟΜΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Παρακολούθηση και Αξιολόγηση των Πολιτικών Κοινωνικής Ένταξης και Κοινωνικής Συνοχής
- Μέτρα ανακούφισης για τα ΑΜΕΑ
- Οδηγία Εφαρμογής Ίσης Μεταχείρισης Ανδρών-Γυναικών
παρόλο που έχει λήξει η διαβούλεψη ελπίζω να δείτε το σχόλιο μου.Μια πρόταση που στο παρελθόν είχε ξαναγίνει γενικά για συνταξιούχους και θα μπορούσε να ισχύσει για τις περιπτώσεις εκείνων που έχουν υποβάλει αίτηση για συνταξιοδότηση και είναι κάτω των 55 ,να μπορέσουν με κάποιο τρόπο -μια ποινή η κάτι άλλο-να επιστρέψουν στην υπηρεσία μιας και το δημοσιονομικό κόστος είναι μεγάλο για το ασφαλιστικό σύστημα από αυτές τις αποχωρήσεις και κάποιοι από τους πρόωρα αποχωρήσαντες ίσως το ξανασκεφτούν μετά τις τελευταίες εξελίξεις που όλοι γνωρίζουμε.
Ευχαριστώ
και προκειμένου για το ΙΚΑ – ΕΤΑΜ με τις μεικτές αποδοχές που έλαβε ο ασφαλισμένος το μήνα Δεκέμβριο του προηγούμενου έτους της υποβολής της αίτησης συνταξιοδότησης ή σε περίπτωση προγενέστερης διακοπής της ασφάλισης του, τον τελευταίο μήνα απασχόλησης του, όπως οι αποδοχές αυτές προκύπτουν από τα προσκομιζόμενα ασφαλιστικά βιβλιάρια.
Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΑΥΤΗ ΔΙΝΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ
Ά)ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Β) ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ Η ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΦ ΟΣΟΝ ΤΟ ΙΚΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 2002 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΛΕΒΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ
.
Η ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΗΔΗ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΟ ΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ 3 ΛΕΠΤΑ Ο ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΕΙ.
ΑΦΟΥ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΝΟΜΟ?
Πιστευω πως η ΄ρυ΄θμιση για την προσωρινη συνταξη ειναι αδικη,καθως θα επρεπε να υπολογιζεται βασει της πραγματικης ασφαλιστικης κλασης στην οποια υπαγεται ο συνταξιοδοτουμενος[ο υπολογισμος απαιτει μολις 10 λεπτα απο τον αρμοδιο υπαλληλο]και οχι με βαση τον τελευταιο μισθο,διοτι πολλοι εργαζομενοι μενουν ανεργοι η υποαπασχολουνται μεγαλο διαστημα πριν τη συνταξη με πολλυ χαμηλους μισθους.Ειναι αδικο για εργαζομενους που δουλεψαν μια ολοκληρη ζωη και εισεφεραν στο συστημα να υπομενουν για 2 τουλαχιστον χρονια ακομη με προσωρινη συνταξη 400-500 ευρω ενω δικαιουνται βασει εισφορων 1200-1500ευρω που θα τους επετρεπε να ζουν αξιοπρεπως.
Αμφιβάλω εάν θα ανταποκριθούν τα Ταμεία (στην προκειμένη περίπτωση το ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ) στη ρύθμιση για προκαταβολή 95%, τη στιγμή που δεν εφαρμόζεται ο Νόμος 3996/11 άρθρο 38 για το 80%, καθόσον προβάλλεται ως επιχείρημα η έλλειψη προσωπικού (άκουσον, άκουσον για καταβολή προκαταβολής!!!!)
Εν πάσι περιπτώσει διευκρινίστε πότε θα καταβληθεί αυτή η προσωρινή σύνταξη σε αυτούς τους μονο-συνταξιούχους, οι οποίοι έχουν περισσότερες από 45 ημέρες που έχουν υποβάλει τις αιτήσεις τους για κύρια σύνταξη και η ενημέρωση που έχουν από το Ταμείο είναι το συντομότερο δυνατόν οι οκτώ μήνες.
να επεκταθεί η απονομή προσωρινής σύνταξης εντός 2 μηνών και στο 95% που ισχύει στο ΙΚΑ και στα άλλα ασφαλιστικά ταμεία (ΕΤΑΑ τέως ΤΣΜΕΔΕ)
Πολύ σωστό νομίζω αυτό καθ’όσον ξέρουμε οτι ο χρόνος απονομής της σύνταξης αγγίζει σε πολλές περιπτώσεις τα δύο έτη, με την προυπόθεση βέβαια οτι αυτή η προσωρινή σύνταξη να απονέμεται το συντομότερο δυνατό. Με αυτό τον τρόπο ο εν δυναμει συνταξιούχος μπορεί να αντιμετωπίσει τα έξοδα διαβίωσης και το κράτος αποφεύγει την συσσώρευση ποσών που ενδεχομένως δυσκολευτεί να πληρώσει.
ευχαριστώ
ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΙΚΑ.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΙΚΑ ΔΙΝΕΙ ΣΕ ΜΟΛΙΣ 5 ΛΕΠΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ 5 ΕΤΙΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 10 ΕΤΩΝ.
ΑΘΡΟ (1) ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΙΚΑ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΔΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 2002 ΚΑΙ ΜΕΤΑ.
ΑΡΑ ΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 2013 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΙΚΑ.
ΛΟΓΩ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΕΤΟΥΣ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΥΣΗ
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΔΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΜΕΛΛΟΝΤΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ Η ΤΟ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ(ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ) Η ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟ 95% ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ Η ΤΟΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΑΥΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΚΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ.
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
ΒΕΡΤΣΩΝΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ.
Πολύ καλό διότι το χρονικό διάστημα χορήγησης της σύνταξης είναι μεγάλο λόγω έλλειψης υπαλλήλων στο καταστήματα χορήγησης συντάξεων.
Επίσης θα ήθελα να αναφέρω ότι δεν πρέπει να θιγούν τα όρια ηλικία. Αν ξαφνικά ένας συμπολίτης μας έχει προγραμματίσει τη ζωή του και γνωρίζει ότι θα συνταξιοδοτηθεί σε 2 χρόνια και ξαφνικά του ρίχνουμε 10 χρόνια στο κεφάλι αυτό είναι άδικο, μετατρέπουμε την κοινωνία σε ρωμαϊκή αρένα κατασπαράσσοντας συμπολίτες… και τους δημιουργούμε συναισθήματα αδικίας οδηγώντας τους στην παράνοια.
Οποιαδήποτε νέα διάταξη θα πρέπει να γίνετε μεταβατικά και να μη θίγει συμπολίτες μας που είναι κοντά να συνταξιοδοτηθούν.
Με την ανεργία σε τέτοιο ύψος δύσκολα ένας συμπολίτης μας με ηλικία 49+ μπορεί να βρει δουλεία και να συμπλήρωση τα απαραίτητα χρόνια ώστε να βγει στη σύνταξη. <
Δηλαδή για να καταλάβω ένας χαμηλόμισθος για 39 χρόνια μπορεί να γίνει υψηλόμισθος τον τελευταίο μήνα (αντε έτος για να μην νομίζουν ότι είναι πλάνη)και η σύνταξη είναι υψηλή?Αν ισχύσει κάτι τέτοιο πόσο δίκαιο μπορεί να είναι?
βλακώδες το ελάχιστο
παρακαλω οπως επεκταθει η εφαρμογη συνταξιοδοτησης του αρθρου 27 παρ 1 περ 3 δ του νομου 1902/1990 και στους ανδρες με 5500 ενσημα και ανηλικο χωρις να χρειαζονται δικαστικη προσφυγη για δικαιωση συμφωνα με ηδη εκδοθεισες αποφασεις δικαιωσης για λογους ισονομιας καθως καποιοι αλλοι πατεραδες θεμελιωνουν συνταξη στα 52 ετη με προυποθεσεις το 2011 και 2012 επισης να χορηγειται συνταξη με 30 ετη εργασιας και 58 ετων σε ολους και οχι καποιοι να εχουν βγει με 15 και 20 χρονια και 35-40 ετων να παιρνουν πιο πολλα απο αυτους που δουλευουν και να μην τους επηρεαζουν οι αλλαγες αλλα μονο τους αλλους που θα πρεπει να πανε στα 67 με 40 χρονια δουλεια
1. Πρέπει να ληφθεί ειδική μέριμνα έτσι ώστε να μην διακόπτεται η αναπηρική σύνταξη σε ανάπηρους πολίτες όταν περιμένουν αποφάσεις ΚΕΠΑ ή αποφάσεις ΙΚΑ. Δηλαδή λόγω υπαιτιότητας του Δημοσίου.
2. Παθήσεις που είναι χρόνιες και που έχουν περάσει απο ΚΕΠΑ με 67% και άνω να μην χρειάζεται να επανεξετάζονται για παράταση σύνταξης. Μια Πολυομυελίτιδα, μια Σ.Κ.Π. , μια ρευματοειδής αρθρίτιδα που προκάλεσε σοβαρές αναπηρίες, καρκίνοι που είναι δυσίατοι κλπ οχι μόνο δεν πρέπει να διακόπτεται η συνταξιοδότηση σε αυτούς τους ανθρώπους αλλά θα πρέπει να απαλλαγούν και απο την ταλαιπωρία επανεξέτασης στα ΚΕΠΑ.
Μην ταλαιπωρείται άσκοπα τους ανήμπορους και Αδύναμους πολίτες.
Αυτά είναι περισσότερο θέματα κουλτούρας, πολιτισμού και ανθρωπιάς ενός λαού.
Κατά τήν άποψή μου θεωρώ ότι είναι άδικη ή μή παροχή προσωρινής σύνταξης σέ υποψήφιους συνταξιούχους τού Ι.Τ πού συνεχίζουν ν’απασχολούνται.
Εχουν τήν εντιμότητα νά τό δηλώνουν στόν Ασφαλιστικό φορέα.
Συνεχίζουν νά στηρίζουν τό σύστημα,μέ εισφορές,δικές τους καί τίς εργοδοτικές.
Σέ εποχές πού ή αδήλωτη εργασία είναι μάστιγα καί δέν εξαρθρώνεται.
Αντί νά επαινεθούν γιά τήν ενέργειά τους ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ.
Περικόπτεται ή σύνταξή τους γιατί εργάζονται.
Δέν τούς δίδεται προσωρινή.
Θά πρέπει νά περιμένουν τουλάχιστον 2 χρόνια γιά τήν οριστική συνταξιοδοτική απόφαση.
Ενώ οί υπόλοιποι συνταξιούχοι σέ 3-4 μήνες παίρνουν ουσιαστικά τήν σύνταξή τους εφ’όσον τό ποσοστό θά φθάση τό 95%
Τά παραπάνω έμμεσα,ωθούν τούς Πολίτες σέ παράνομη ενέργεια όπως είναι ή αδήλωτη εργασία,πού μπορεί νά τό κάνουν λόγω ανάγκης.
Η παραπάνω απαγόρευση δέν συνιστά κράτος Δικαίου καί ίση μεταχείρηση τών Ελλήνων Πολιτών
ΠΡΟΤΕΙΝΩ.
1)Τήν επέκταση τής προσωρινής συνταξιοδότησης καί στούς υποψήφιους συνταξιούχους πού συνεχίζουν νά απασχολούνται.
Μπορεί νά υπάρχει καί πλαφόν.
Αν ό μισθός δέν είναι > από 1000-1500 ευρώ νά δίδεται προσωρινή σύνταξη.
Η’
2)Νά μήν δίδεται προσωρινή αλλά νά εξετάζονται κατά προτεραιότητα.
Εφ’όσον ό φάκελλός τους είναι πλήρης,ή οριστική απόφαση νά εκδίδεται 3-4 μήνες.
Οχι νά περιμένουν 2 χρόνια.
Ελπίζω νά τά διαβάση κάποιος καί νά διορθώσει τό »κακώς κείμενο».
Ευχαριστώ.