Με απόφαση του Διοικητή του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ δύναται να συγκροτούνται ειδικά κλιμάκια ελέγχου, αποτελούμενα από υπαλλήλους του Ιδρύματος, τα οποία διενεργούν επιτόπιους ελέγχους κοινών επιχειρήσεων και οικοδομοτεχνικών έργων για τoν έλεγχο της εισφοροδιαφυγής, είτε αυτεπάγγελτα, είτε μετά από υπηρεσιακή αναφορά ή εντολή, με αρμοδιότητα σε όλη τη χώρα.
Με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης καθορίζονται η διαδικασία συμμετοχής στα κλιμάκια, ο τρόπος οργάνωσής τους, η κατηγορία των συμμετεχόντων υπαλλήλων και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της διάταξης αυτής.
Με κοινή Απόφαση του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και του Υπουργού Οικονομικών καθορίζεται η ημερήσια αποζημίωση που θα καταβάλλεται στους συμμετέχοντες υπαλλήλους πέρα των προβλεπόμενων εξόδων μετακίνησης, οι όροι καταβολής και κάθε άλλη λεπτομέρεια.
Εκπρόσωποι του διοικητικού συμβουλίου του σωματείου της επιχείρησης, και αν δεν υπάρχει σωματείο του εργατικού κέντρου της περιοχής, δύνανται να παρευρίσκονται κατά την επιθεώρηση που ενεργούν τα αρμόδια όργανα του Υπουργείου Εργασίας και να υποβάλλουν τις παρατηρήσεις τους.
Άρθρο 13: Συγκρότηση Ειδικών κλιμακίων ελέγχου
- 63 ΣχόλιαΆρθρο 01: Ένταξη στα προνοιακά προγράμματα οικονομικής ενίσχυσης Ατόμων με Αναπηρία
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 02: Τροποποίηση παρ.1 του άρθρου 6 του ν.3863/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 03: Τροποποίηση παρ.5β του Άρθρου 6ν.3863/2010 – Κατάργηση παραβόλου ΚΕΠΑ για ανασφάλιστους και αιτούντες προνοιακών επιδομάτων αναπηρίας
- 63 ΣχόλιαΆρθρο 04: Τροποποίηση του άρθρου 7 του ν.3863/2010 – Συγκρότηση της Ειδικής Επιστημονικής Επιτροπής – Ενιαίος Πίνακας Προσδιορισμού Ποσοστών Αναπηρίας (Ε.Π.Π.Π.Α.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05:Εξαίρεση των ιατρών του Ειδικού Σώματος Υγειονομικών Επιτροπών ΚΕ.Π.Α. από τις διατάξεις που διέπουν την επιλογή προσωπικού με σύμβαση έργου κατ’αναλογική εφαρμογή του Άρθρου 21 ν. 2190/1994Άρθρο 05:Εξαίρεση των ιατρών του Ειδικού Σώματος Υγειονομικών Επιτροπών ΚΕ.Π.Α. από τις διατάξεις που διέπουν την επιλογή προσωπικού με σύμβαση έργου κατ’αναλογική εφαρμογή του Άρθρου 21 ν. 2190/1994
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06: Εκπροσώπηση Ε.Σ.Α.με.Α. και Α.Γ.Σ.Σ.Ε. στο Δ.Σ. του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 07: Κατάργηση αναστολής καταβολής εξωιδρυματικού επιδόματος παραπληγίας-τετραπληγίας κατά τη νοσηλεία των δικαιούχων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 08: Αντικατάσταση του όρου «τυφλότητα» με τον ειδικότερο όρο «αναπηρία όρασης» στην ΚΥΑ Δ29α/Φ.32/Γ.Π.οικ.10806/529
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 09: Παράταση χορήγησης αναπηρικής σύνταξης
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 10: Tροποποίηση του άρθρου 27 του ν.1902/1990
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 11: Οριστικοποίηση συντάξεων αναπηρίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12:Παροχή δυνατότητας στους συνταξιούχους ΟΓΑ δικαιούχους του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας τυφλούς, παραπληγικούς και απόλυτα αναπήρους που δεν έχουν μέλη οικογένειας δικαιούχους του Λ.Α.Ε. να έχουν συνοδό όταν συμμετέχουν στα προγράμματα του Κοινωνικού Τουρισμού και Εκδρομών.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13: Συγκρότηση Ειδικών κλιμακίων ελέγχου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14: Παράταση ανώτατου ορίου παραμονής υπαλλήλωνΆρθρο 14: Παράταση ανώτατου ορίου παραμονής υπαλλήλων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: Θέματα Διεύθυνσης της Ε.ΥΠ.Ε.Α. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ της Περιφέρειας ΑττικήςΆρθρο 15: Θέματα Διεύθυνσης της Ε.ΥΠ.Ε.Α. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ της Περιφέρειας Αττικής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16: Αναλογική εφαρμογή στους ΦΚΑ των διατάξεων για κατασχέσεις κινητών κατά τις νυχτερινές ώρες και κατά τις εξαιρετέες μέρες σε βάρος επιχειρήσεων που οφείλουν μεγάλα ποσάΆρθρο 16: Αναλογική εφαρμογή στους ΦΚΑ των διατάξεων για κατασχέσεις κινητών κατά τις νυχτερινές ώρες και κατά τις εξαιρετέες μέρες σε βάρος επιχειρήσεων που οφείλουν μεγάλα ποσά
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17: Δικαιώματα ΦΚΑ μετά την υπαγωγή οφειλετών σε ρύθμιση και συμμόρφωση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18: Υποχρέωση παροχής στοιχειών στα ταμεία υποχρεωτικής επικουρικής ασφάλισης του άρθρου 36 του Ν.4052/2013Άρθρο 18: Υποχρέωση παροχής στοιχειών στα ταμεία υποχρεωτικής επικουρικής ασφάλισης του άρθρου 36 του Ν.4052/2013
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19:Ρύθμιση για μη δέσμευση οφειλομένων εισφορών προς ΦΚΑΆρθρο 19:Ρύθμιση για μη δέσμευση οφειλομένων εισφορών προς ΦΚΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20: Ασφάλιση δημοσιογράφων απασχολούμενων σε γραφεία τύπου αθλητικών ομοσπονδιών στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21: Θέματα ασφάλισης υπαγομένων στον Τομέα Ασφάλισης Τεχνιτών Τύπου Αθηνών (τ. ΤΑΤΤΑ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22: Προθεσμία ενός έτους για εξαγορά χρόνου ασφάλισης επαναπροσληφθέντων με το ν. 2190/1994Άρθρο 22: Προθεσμία ενός έτους για εξαγορά χρόνου ασφάλισης επαναπροσληφθέντων με το ν. 2190/1994
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23: Θέματα ασφάλισης του π. Ταμείου Συντάξεων Προσωπικού ΗΣΑΠΆρθρο 23: Θέματα ασφάλισης του π. Ταμείου Συντάξεων Προσωπικού ΗΣΑΠ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24: Ασφάλιση συμμετεχόντων σε προγράμματα του ΚΕΘΕΑ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 25: Αναγνώριση χρόνου θητείας αντιρρησιών συνείδησης ασφαλισμένων σε φορείς αρμοδιότητας Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26: Εφαρμογή συστήματος απλής αναλογικής στις οργανώσεις των συνταξιούχων
- 134 ΣχόλιαΆρθρο 27: Περιέλευση στο ΕΤΕΑ της περιουσίας του ΕΛΕΜ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: Ασφάλιση πωλητών λαϊκού λαχείουΆρθρο 28: Ασφάλιση πωλητών λαϊκού λαχείου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29: Ασφάλιση πολιτών τρίτης χώρας στον ΟΓΑ για εποχική εργασία ή ως αλιεργάτεςΆρθρο 29: Ασφάλιση πολιτών τρίτης χώρας στον ΟΓΑ για εποχική εργασία ή ως αλιεργάτες
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 30: Επαναχορήγηση σύνταξης ανασφάλιστων υπερηλίκων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31: Κατάργηση του π. δ/τος 674/1979 (196 Α΄) περί υπαγωγής των υπαλλήλων του ΟΠΑΔ, ασφαλισμένων στον Τομέα Πρόνοιας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του ΤΠΔΥ, στο καθεστώς του ν. 103/75 (167 Α’) για λήψη συμπληρωματικού εφάπαξ βοηθήματοςΆρθρο 31: Κατάργηση του π. δ/τος 674/1979 (196 Α΄) περί υπαγωγής των υπαλλήλων του ΟΠΑΔ, ασφαλισμένων στον Τομέα Πρόνοιας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του ΤΠΔΥ, στο καθεστώς του ν. 103/75 (167 Α’) για λήψη συμπληρωματικού εφάπαξ βοηθήματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32:Κατάργηση της αναγνώρισης χρόνου προϋπηρεσίας στον Τομέα Πρόνοιας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (ΤΠΔΚΥ) του ΤΠΔΥ.Άρθρο 32:Κατάργηση της αναγνώρισης χρόνου προϋπηρεσίας στον Τομέα Πρόνοιας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (ΤΠΔΚΥ) του ΤΠΔΥ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33: Σύνθεση Τοπικών Διοικητικών Επιτροπών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34: Εναρμόνιση περιόδων αναπροσαρμογής εισφορών Λογαριασμού Αγροτικής ΕστίαςΆρθρο 34: Εναρμόνιση περιόδων αναπροσαρμογής εισφορών Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35: Ένταξη των υπαλλήλων και των συνταξιούχων πρώην υπαλλήλων του ΟΓΑ, στις παροχές του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας με καταβολή ατομικής εισφοράς και χωρίς κρατική επιχορήγηση
- 101 ΣχόλιαΆρθρο 36: Κατάργηση ποινών για οφειλέτες ατομικής εισφοράς στον ΟΑΕΕ και το ΕΤΑΑ
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 37: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
5 Ιουνίου 2015, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
9 Ιουνίου 2015, 12:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 490 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 11659 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (Ε.Ε.) 2022/2041 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Οκτωβρίου 2022 για επαρκείς κατώτατους μισθούς στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1152 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019 για διαφανείς και προβλέψιμους όρους εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- «Σπίτι μου - στεγαστική πολιτική για τους νέους, αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας για κοινωνική κατοικία και άλλες διατάξεις»
- Εθνική Στρατηγική και Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνική Ένταξη των Ρομά 2021 - 2030
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ισότητα των Φύλων 2021-2025
- ΤΟΜΕΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
- ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)
- Αναμόρφωση επαγγελματικής ασφάλισης, εξορθολογισμός ασφαλιστικής νομοθεσίας, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις...
- Εξορθολογισμός ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής νομοθεσίας, ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και άλλες διατάξεις
- ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
- Σχέδιο κοινής υπουργικής απόφασης περί παροχής εξ αποστάσεως εργασίας με τηλεργασία μετά από αίτηση του εργαζομένου
- Δουλειές Ξανά:Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξεις
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
- «Ενίσχυση της κοινωνικής προστασίας: διατάξεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης ανηλίκων...»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου:"Ασφαλιστική Μεταρρύθμιση για τη Νέα Γενιά: εισαγωγή κεφαλαιοποιητικού συστήματος προκαθορισμένων εισφορών στην επικουρική ασφάλιση...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για την "Εθνική Στρατηγική για την Κοινωνική Ένταξη και Μείωση της Φτώχειας"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το νομοσχέδιο για την προστασία της εργασίας
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/2341 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Δεκεμβρίου 2016
- Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίας
- Στρατηγικό Πλαίσιο για τον Ανασχεδιασμό των Ενεργητικών Πολιτικών Απασχόλησης
- Μέτρα Προώθησης Αναδοχής και Υιοθεσίας
- Σχέδιο Νόμου «Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία και ανάπτυξη των φορέων της»
- Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας - Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού - συνταξιοδοτικού συστήματος - Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίων
- Αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης
- Αύξηση προσωρινής σύνταξης
- Κύρωση του Αναθεωρημένου Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη του Συμβουλίου της Ευρώπης
- Πλαίσιο Δράσης για αστέγους
- Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς
- Ενημέρωση και διαβούλευση των εργαζομένων σε κοινοτικής κλίμακας επιχειρήσεις και ομίλους επιχειρήσεων
- Κυρώσεις και μέτρα για την παράνομη μετανάστευση
- Αντιμετώπιση της παραβατικότητας
- Περιβαλλοντικοί Ισχυρισμοί σε Πλαστικά Αντικείμενα & Συσκευασίες
- Αναμόρφωση Σώματος Επιθεώρησης
- Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
- Διαδικασία επίλυσης συλλογικών διαφορών
- «Μέτρα ενίσχυσης των εργαζομένων και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, κοινωνικοασφαλιστικές διατάξεις και διατάξεις για την ενίσχυση των ανέργων»
- ΕΠΙΔΟΜΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Παρακολούθηση και Αξιολόγηση των Πολιτικών Κοινωνικής Ένταξης και Κοινωνικής Συνοχής
- Μέτρα ανακούφισης για τα ΑΜΕΑ
- Οδηγία Εφαρμογής Ίσης Μεταχείρισης Ανδρών-Γυναικών
Ειδικά κλιμάκια ελέγχου, ειδικές επιτροπές, τόσα χρόνια τα ίδια και τα ίδια… αναρωτιέμαι δεν γίνεται έλεγχος της αποτελεσματικότητας αυτών των επιτροπών; (δεν εννοώ όλες τις επιτροπές αλλά ορισμένες από αυτές δημιουργούνται με σκοπό μάλλον να αποκρύψουν το πρόβλημα παρά να το λύσουν ή ορίζονται ή οριζόντουσαν για να λάβουν έξτρα).
Αν όμως είναι απολύτως αναγκαίες και δεν μπορούν να αντικατασταθούν ως σύνολο ή ως μέρος των διαδικασιών και αρμοδιοτήτων τους από τυποποιημένες μεθόδους με χρήση ΤΠΕ τουλάχιστον να γίνονται με σύμβαση ανάθεσης έργου έτσι ώστε αν δεν φέρουν σε πέρας το έργο τους (εξ αιτίας δικιάς τους υπαιτιότητας) να μην τους πληρώσουν οι Έλληνες φορολογούμενοι ή να μην χρειάζεται να πάρουμε και άλλο δάνειο (σαν κράτος) για να το πληρώσει ο λαουτζίκος παιδιά εγγόνια δισέγγονα τρισέγγονα.
Μήπως θα ήταν καλύτερα να σκεφτούμε ένα διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισης του εκτεταμένου προβλήματος της όποιας -διαφυγής συμπεριλαμβανομένης και της εισφοροδιαφυγής; όπως
• αλλαγής του τρόπου καταβολής των ασφαλιστικών εισφορών από εργοδότη και εργαζόμενο με τη χρησιμοποίηση των ήδη υπαρχόντων πληροφοριακών συστημάτων
• για απομακρυσμένες και όχι μόνο περιοχές δυνατότητα καταβολής σε συνδυασμό με την αμοιβή του εργαζόμενου
• απαλλαγής καταβολής ασφαλιστικών εισφορών και από τους δύο υπόχρεους – σε όποιες περιπτώσεις είναι δυνατό- και καταβολής αυτών με άμεσο τρόπο από άλλους φορείς;
• σύμφωνα με το νόμο η εξόφληση οφειλής για οποιαδήποτε αμοιβή από εργοδότη να είναι έγκυρη μόνο με επίσημο έγγραφο και όταν πραγματοποιείται με αυτήν να καταβάλλονται και οι ασφαλιστικές εισφορές
• αναδιοργάνωση της διαδικασίας λήψης πληροφοριών για οποιοδήποτε έλεγχο και εμπλουτισμού αυτής με τη χρήση νέων τεχνολογιών.
1)Ενταξη της σκλήρυνσης κατά πλακας στις 43 επ αριστον παθησεις,τουλαχιστον από το 67%.<>Επισης το δικαιωμα αν χρειαστεί μιας επιτροπης αν σε καποιο διαστημα η παθηση μας επιδινωθει να ζητησσουμε το από 67% το 80% γιατι η παθηση είναι συνεχως επιδινουμενη και τα οφέλη από το 67 στο 80 διαφορετικα .
2)Το επιδονα παραπληγιας η εξωιδρυματικο να μετενομαστει σε επιδομα πολλαπλης σκλήρυνσης για τον λογο ότι σκληρυνση κατά πλακας δεν επιφερει μονο ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΑ αλλα και ΤΥΦΛΩΣΗ-ΑΠΩΛΕΙΑ ΜΝΗΜΗΣ-ΚΟΠΩΣΗ-ΕΠΙΛΗΨΙΑ-ΨΥΧΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ και πολλα πολλα αλλα,ζηταμε την μετονομασια λοιπον γιατι γινονται αδικιες σε αυτό το θεμα κι άλλες παθησεις εχουν το δικο τους επιδομα.Αν είναι δυνατον όμως το επιδομα να μεινει στην ιδια χρηματικη απολαβή επειδή η ΣΚΠ είναι παθηση των νεων η οποιοι ζουν αποκλειστηκα και μονο από το επιδομα διοτι δεν εχουν προλαβει να συμπληρωσουν ενσημα για συνταξη,αν μειωθεί δεν θα εχουν ουτε τα απαραίτητα.
3)Οσο αφορα των ΚΕΒΑ νομιζουμε είναι μεγαλη αδικια η ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ να ξεκινα από 35% θα θελαμε να γινει τουλάχιστον 50%.
4)Αν είναι δυνατον καποιο μελος μας να παραστει όταν γινει η καινουρια επιστημονικη επιτροπή για τις μη αναστρέψιμες παθησεις σαν παρατηρητης
Με εκτιμηση
ΟΜΑΔΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ
9.594 ΜΕΛΗ
Οι έλεγχοι πρέπει να γίνονται όταν κατασκευάζεται το έργο και εως ότου ολοκληρωθεί το έργο.Οταν έχουν παρέλθει 10 χρόνια τότε δεν καταλαβαίνω ποιος ο σκοπός και ειδικά σε περίοδο κρίσης.Τι θα γίνει δηλαδή θα οδηγήσουμε τον κόσμο να τρώει ο ένας τον άλλον;
θεωρώ οτι μερικές επικίνδυνες αποφάσεις τουτη την στιγμή μπορεί να προκαλέσει θερμά επισόδεια με ανεξέλεκτες για όλους μας καταστάσεις και αποτελέσματα.
Ξερεται υπάρχουν περιοχές που κυριολεκτικά βράζουν στο ζουμί τους.Είμαι περίεργος οταν σε αυτή την περίοδο που ο κόσμος δεν έχει που την κεφαλή κλίνει να προκαλέσουμε και άλλες επικύνδυνες καταστάσεις.Νομίζω οτι είναι προτιμότερο να βρείτε πως θα πιάσουν δουλειά 1.500.000 άνεργοι και να έχετε στην διαθεσης σας τις νόμιμες εισφορές.Είναι λάθος τρόπος σκέψης και άλλη κατεύθυνση που οδηγεί στο μέλλον σε ταραχές.Τα ίδια άθη έγειναν και με τις τακτοποιήσεις αυθαιρέτων, τά ίδια λάθη και με την φορολογική πολιτική.Ας μην διευρίνουμε λοιπόν τα αδιέξοδα.
Ας αποφύγετε λοιπόν τον όλεθρο επιλέγοντας ορθές πρακτικές που να είναι φιλολαϊκές και προπάντων αναπτυξιακές.