Οι προϋποθέσεις του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (άρθρο 18 της αριθμ. 57440/1938 Υ.Α., όπως ισχύει, περί «Κανονισμού Ασφαλιστικής Αρμοδιότητας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ») (ΦΕΚ 33, Β΄) για την αυτοδίκαιη οριστικοποίηση της χορηγούμενης σύνταξης λόγω αναπηρίας που ισχύουν για τους μέχρι 31.12.1992 ασφαλισμένους του, εφαρμόζονται και για τους αντίστοιχους ασφαλισμένους Φορέων, Κλάδων και Τομέων Κοινωνικής Ασφάλισης, αρμοδιότητας Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, εφόσον από τις καταστατικές τους διατάξεις ή άλλες διατάξεις της νομοθεσίας δεν υφίσταται σχετική πρόβλεψη.
Ο χρόνος συνταξιοδότησης λόγω αναπηρίας και η υποβολή σε εξετάσεις από τις αρμόδιες υγειονομικές επιτροπές σε χρόνο προγενέστερο της ισχύος της διάταξης αυτής, συνυπολογίζονται για την κατά τα ανωτέρω οριστικοποίηση της σύνταξης λόγω αναπηρίας.
Άρθρο 11: Οριστικοποίηση συντάξεων αναπηρίας
- 63 ΣχόλιαΆρθρο 01: Ένταξη στα προνοιακά προγράμματα οικονομικής ενίσχυσης Ατόμων με Αναπηρία
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 02: Τροποποίηση παρ.1 του άρθρου 6 του ν.3863/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 03: Τροποποίηση παρ.5β του Άρθρου 6ν.3863/2010 – Κατάργηση παραβόλου ΚΕΠΑ για ανασφάλιστους και αιτούντες προνοιακών επιδομάτων αναπηρίας
- 63 ΣχόλιαΆρθρο 04: Τροποποίηση του άρθρου 7 του ν.3863/2010 – Συγκρότηση της Ειδικής Επιστημονικής Επιτροπής – Ενιαίος Πίνακας Προσδιορισμού Ποσοστών Αναπηρίας (Ε.Π.Π.Π.Α.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05:Εξαίρεση των ιατρών του Ειδικού Σώματος Υγειονομικών Επιτροπών ΚΕ.Π.Α. από τις διατάξεις που διέπουν την επιλογή προσωπικού με σύμβαση έργου κατ’αναλογική εφαρμογή του Άρθρου 21 ν. 2190/1994Άρθρο 05:Εξαίρεση των ιατρών του Ειδικού Σώματος Υγειονομικών Επιτροπών ΚΕ.Π.Α. από τις διατάξεις που διέπουν την επιλογή προσωπικού με σύμβαση έργου κατ’αναλογική εφαρμογή του Άρθρου 21 ν. 2190/1994
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06: Εκπροσώπηση Ε.Σ.Α.με.Α. και Α.Γ.Σ.Σ.Ε. στο Δ.Σ. του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 07: Κατάργηση αναστολής καταβολής εξωιδρυματικού επιδόματος παραπληγίας-τετραπληγίας κατά τη νοσηλεία των δικαιούχων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 08: Αντικατάσταση του όρου «τυφλότητα» με τον ειδικότερο όρο «αναπηρία όρασης» στην ΚΥΑ Δ29α/Φ.32/Γ.Π.οικ.10806/529
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 09: Παράταση χορήγησης αναπηρικής σύνταξης
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 10: Tροποποίηση του άρθρου 27 του ν.1902/1990
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 11: Οριστικοποίηση συντάξεων αναπηρίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12:Παροχή δυνατότητας στους συνταξιούχους ΟΓΑ δικαιούχους του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας τυφλούς, παραπληγικούς και απόλυτα αναπήρους που δεν έχουν μέλη οικογένειας δικαιούχους του Λ.Α.Ε. να έχουν συνοδό όταν συμμετέχουν στα προγράμματα του Κοινωνικού Τουρισμού και Εκδρομών.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13: Συγκρότηση Ειδικών κλιμακίων ελέγχου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14: Παράταση ανώτατου ορίου παραμονής υπαλλήλωνΆρθρο 14: Παράταση ανώτατου ορίου παραμονής υπαλλήλων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: Θέματα Διεύθυνσης της Ε.ΥΠ.Ε.Α. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ της Περιφέρειας ΑττικήςΆρθρο 15: Θέματα Διεύθυνσης της Ε.ΥΠ.Ε.Α. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ της Περιφέρειας Αττικής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16: Αναλογική εφαρμογή στους ΦΚΑ των διατάξεων για κατασχέσεις κινητών κατά τις νυχτερινές ώρες και κατά τις εξαιρετέες μέρες σε βάρος επιχειρήσεων που οφείλουν μεγάλα ποσάΆρθρο 16: Αναλογική εφαρμογή στους ΦΚΑ των διατάξεων για κατασχέσεις κινητών κατά τις νυχτερινές ώρες και κατά τις εξαιρετέες μέρες σε βάρος επιχειρήσεων που οφείλουν μεγάλα ποσά
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17: Δικαιώματα ΦΚΑ μετά την υπαγωγή οφειλετών σε ρύθμιση και συμμόρφωση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18: Υποχρέωση παροχής στοιχειών στα ταμεία υποχρεωτικής επικουρικής ασφάλισης του άρθρου 36 του Ν.4052/2013Άρθρο 18: Υποχρέωση παροχής στοιχειών στα ταμεία υποχρεωτικής επικουρικής ασφάλισης του άρθρου 36 του Ν.4052/2013
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19:Ρύθμιση για μη δέσμευση οφειλομένων εισφορών προς ΦΚΑΆρθρο 19:Ρύθμιση για μη δέσμευση οφειλομένων εισφορών προς ΦΚΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20: Ασφάλιση δημοσιογράφων απασχολούμενων σε γραφεία τύπου αθλητικών ομοσπονδιών στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21: Θέματα ασφάλισης υπαγομένων στον Τομέα Ασφάλισης Τεχνιτών Τύπου Αθηνών (τ. ΤΑΤΤΑ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22: Προθεσμία ενός έτους για εξαγορά χρόνου ασφάλισης επαναπροσληφθέντων με το ν. 2190/1994Άρθρο 22: Προθεσμία ενός έτους για εξαγορά χρόνου ασφάλισης επαναπροσληφθέντων με το ν. 2190/1994
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23: Θέματα ασφάλισης του π. Ταμείου Συντάξεων Προσωπικού ΗΣΑΠΆρθρο 23: Θέματα ασφάλισης του π. Ταμείου Συντάξεων Προσωπικού ΗΣΑΠ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24: Ασφάλιση συμμετεχόντων σε προγράμματα του ΚΕΘΕΑ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 25: Αναγνώριση χρόνου θητείας αντιρρησιών συνείδησης ασφαλισμένων σε φορείς αρμοδιότητας Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26: Εφαρμογή συστήματος απλής αναλογικής στις οργανώσεις των συνταξιούχων
- 134 ΣχόλιαΆρθρο 27: Περιέλευση στο ΕΤΕΑ της περιουσίας του ΕΛΕΜ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: Ασφάλιση πωλητών λαϊκού λαχείουΆρθρο 28: Ασφάλιση πωλητών λαϊκού λαχείου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29: Ασφάλιση πολιτών τρίτης χώρας στον ΟΓΑ για εποχική εργασία ή ως αλιεργάτεςΆρθρο 29: Ασφάλιση πολιτών τρίτης χώρας στον ΟΓΑ για εποχική εργασία ή ως αλιεργάτες
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 30: Επαναχορήγηση σύνταξης ανασφάλιστων υπερηλίκων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31: Κατάργηση του π. δ/τος 674/1979 (196 Α΄) περί υπαγωγής των υπαλλήλων του ΟΠΑΔ, ασφαλισμένων στον Τομέα Πρόνοιας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του ΤΠΔΥ, στο καθεστώς του ν. 103/75 (167 Α’) για λήψη συμπληρωματικού εφάπαξ βοηθήματοςΆρθρο 31: Κατάργηση του π. δ/τος 674/1979 (196 Α΄) περί υπαγωγής των υπαλλήλων του ΟΠΑΔ, ασφαλισμένων στον Τομέα Πρόνοιας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του ΤΠΔΥ, στο καθεστώς του ν. 103/75 (167 Α’) για λήψη συμπληρωματικού εφάπαξ βοηθήματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32:Κατάργηση της αναγνώρισης χρόνου προϋπηρεσίας στον Τομέα Πρόνοιας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (ΤΠΔΚΥ) του ΤΠΔΥ.Άρθρο 32:Κατάργηση της αναγνώρισης χρόνου προϋπηρεσίας στον Τομέα Πρόνοιας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (ΤΠΔΚΥ) του ΤΠΔΥ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33: Σύνθεση Τοπικών Διοικητικών Επιτροπών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34: Εναρμόνιση περιόδων αναπροσαρμογής εισφορών Λογαριασμού Αγροτικής ΕστίαςΆρθρο 34: Εναρμόνιση περιόδων αναπροσαρμογής εισφορών Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35: Ένταξη των υπαλλήλων και των συνταξιούχων πρώην υπαλλήλων του ΟΓΑ, στις παροχές του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας με καταβολή ατομικής εισφοράς και χωρίς κρατική επιχορήγηση
- 101 ΣχόλιαΆρθρο 36: Κατάργηση ποινών για οφειλέτες ατομικής εισφοράς στον ΟΑΕΕ και το ΕΤΑΑ
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 37: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
5 Ιουνίου 2015, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
9 Ιουνίου 2015, 12:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
17 Σχόλια 490 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 11659 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (Ε.Ε.) 2022/2041 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Οκτωβρίου 2022 για επαρκείς κατώτατους μισθούς στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1152 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019 για διαφανείς και προβλέψιμους όρους εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- «Σπίτι μου - στεγαστική πολιτική για τους νέους, αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας για κοινωνική κατοικία και άλλες διατάξεις»
- Εθνική Στρατηγική και Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνική Ένταξη των Ρομά 2021 - 2030
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ισότητα των Φύλων 2021-2025
- ΤΟΜΕΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
- ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)
- Αναμόρφωση επαγγελματικής ασφάλισης, εξορθολογισμός ασφαλιστικής νομοθεσίας, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις...
- Εξορθολογισμός ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής νομοθεσίας, ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και άλλες διατάξεις
- ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
- Σχέδιο κοινής υπουργικής απόφασης περί παροχής εξ αποστάσεως εργασίας με τηλεργασία μετά από αίτηση του εργαζομένου
- Δουλειές Ξανά:Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξεις
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
- «Ενίσχυση της κοινωνικής προστασίας: διατάξεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης ανηλίκων...»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου:"Ασφαλιστική Μεταρρύθμιση για τη Νέα Γενιά: εισαγωγή κεφαλαιοποιητικού συστήματος προκαθορισμένων εισφορών στην επικουρική ασφάλιση...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για την "Εθνική Στρατηγική για την Κοινωνική Ένταξη και Μείωση της Φτώχειας"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το νομοσχέδιο για την προστασία της εργασίας
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/2341 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Δεκεμβρίου 2016
- Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίας
- Στρατηγικό Πλαίσιο για τον Ανασχεδιασμό των Ενεργητικών Πολιτικών Απασχόλησης
- Μέτρα Προώθησης Αναδοχής και Υιοθεσίας
- Σχέδιο Νόμου «Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία και ανάπτυξη των φορέων της»
- Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας - Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού - συνταξιοδοτικού συστήματος - Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίων
- Αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης
- Αύξηση προσωρινής σύνταξης
- Κύρωση του Αναθεωρημένου Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη του Συμβουλίου της Ευρώπης
- Πλαίσιο Δράσης για αστέγους
- Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς
- Ενημέρωση και διαβούλευση των εργαζομένων σε κοινοτικής κλίμακας επιχειρήσεις και ομίλους επιχειρήσεων
- Κυρώσεις και μέτρα για την παράνομη μετανάστευση
- Αντιμετώπιση της παραβατικότητας
- Περιβαλλοντικοί Ισχυρισμοί σε Πλαστικά Αντικείμενα & Συσκευασίες
- Αναμόρφωση Σώματος Επιθεώρησης
- Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
- Διαδικασία επίλυσης συλλογικών διαφορών
- «Μέτρα ενίσχυσης των εργαζομένων και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, κοινωνικοασφαλιστικές διατάξεις και διατάξεις για την ενίσχυση των ανέργων»
- ΕΠΙΔΟΜΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Παρακολούθηση και Αξιολόγηση των Πολιτικών Κοινωνικής Ένταξης και Κοινωνικής Συνοχής
- Μέτρα ανακούφισης για τα ΑΜΕΑ
- Οδηγία Εφαρμογής Ίσης Μεταχείρισης Ανδρών-Γυναικών
Οριστικοποιηση της συνταξης για την βαρια Μυασθενεια gravis παρακαλω.
Εχω την ασθενεια 18 χρονια απο μικρη ηλικια ,γιατι ετσι χτυπαει αυτη η ασθενεια τους περισσοτερους μυασθενικους και δε προλαβα να εργαστω,οποτε δεν εχω πολλα ενσημα ουτε ασφαλιστηκα πριν το 1993,τι θα γινει σε αυτες τις περιπτωσεις?
Η ταλαιπωρια ειναι μεγαλη η συνταξη ειναι 300 ευρω κ η ασθενεια μη αναστρεψιμη.
ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΗΡΑ ΑΛΛΑ ΑΠΛΩΣ ΤΑ ΚΕΠΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΩΣΤΑ.. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΥΦΛΟΙ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΟΡΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΛΕΧΘΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ
Στις παθήσεις μόνιμης αναπηρίας θα πρέπει να συμπεριληφθεί και η διπολική ασθένεια γιατί είναι ανίατη και μη αναστρέψιμη
Προς κ. Χάμου.
Όπως το διαβάζω και αντιλαμβάνομαι το παρόν άρθρο είναι ακριβώς το 1) που ζητάτε κι εσείς. Αλλά μόνο για όσους είναι ασφαλισμένοι προ του 1993.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΕΠΑ ΒΑΡΙΑ αναπηρια ΜΕ %80% ΚΑΙ ΑΝΩ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΑΤΙΚΑ ΕΠΙ 24ωρου ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ , ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΑΛΑΙΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΙΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.-ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΛΕΙΦΘΕΟ ΥΠΟΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ .
ΕΠΙΣΗΣ ΖΗΤΩ ΤΟ ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΟ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΙΔΙΩΣ ΑΝΩ ΤΟΥ 80% , ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ Η ΑΙΤΙΑ ΙΔΙΩΣ ΟΤΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ Α.Μ.Ε.Α., ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΟ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥ Α.Μ.Ε.Α. , ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Η ΟΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ , ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΙΔΙΟΤΗ Η ΙΔΙΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ , ΓΕΝΙΚΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.
1)Στην οριστικοποίηση των συντάξεων αναπηρίας θα πρέπει να συμπεριληφθούν και τα συνταχθέντα ειδικά ταμεία όπως ΤΑΠΟΤΕ {ΕΛΤΑ – ΟΣΕ ΚΛΠ} διότι σε αυτά δεν αναγνωρίζεται ως ανάπηρος ΕΦ’ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ ο συνταξιούχος με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των ασθενών και την επιβάρυνση στα έξοδα των ασφαλιστικών ταμείων.Στο ΙΚΑ ΕΤΑΜ σύμφωνα με το αρθρο 18 του κανονισμού ασφαλιστικής αρμοδιότητας π.χ. άνδρες 55 ετών και συνεχή συνταξιοδότηση 7 ετών με εξέταση 3 φορές απο την υγειονομική επιτροπή η σύνταξη αυτοματως ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.Θα πρέπει και στα ενταχθέντα ειδικά ταμεία πχ ΤΑΠ-ΟΤΕ , ΤΑΠΙΛΤ κ.α. που ως σήμερα ισχύει οτι αναφέρει το καταστατικό τους ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ αρθρο 18 κανονισμός ασφαλιστικής αρμοδιότητας.
2)Θα πρέπει ο χρόνος συνταξιοδότησης ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ να προσμετράται για τη συμπλήρωση προυποθέσεων συνταξιοδότησης λόγω ΓΗΡΑΤΟΣ (αναγνώριση οπου είναι δυνατόν και του χρόνου στρατου,παιδιών κλπ)
Με απόφαση ΚΕΠΑ θεμελίωνα,δικαίωμα συνταξιοδότησης με 25 χρόνια υπηρεσίας στον ΟΤΕ και 80% αναπηρία (ακρωτηριασμός δεξιού άνω άκρου και αγκύλωση 45 μοιρών αριστερού αγκώνα και ανίκανη για καθε εργασία) .Σύμφωνα με την απόφαση αυτή η οποία ίσχυε για 2 χρόνια συνταξιοδότηθηκα. Για την παράταση της σύνταξης πέρασα εκ νέου από επιτροπή των ΚΕΠΑ μου δίνουν το 80% εφ´ όρου ζωής αλλά ΔΕΝ με θεωρούν ανίκανη για κάθε εργασία, (παρά την ουσιώδους επιδείνωσης της υγείας μου) κριτήριο που το ΤΑΠ ΟΤΕ θεωρεί απαραίτητο για τη συνέχιση της σύνταξης με αποτέλεσμα να μου διακοπεί η σύνταξη. Δεν είναι δυνατό με τις αποφάσεις των ΚΕΠΑ να χάνω την δουλειά , και την σύνταξη μου.
Ειμαι 58 ετών και πάσχω από σακχαρώδη διαβήτη τυπου 1, κινητικό πρόβλημα (ανισοσκελία με διαφορά 6,5 εκατοστών) και καταθλιπτική συνδρομή. Εργαζόμουν στην πρώην ΑΤΕ, απ’ όπου απολύθηκα το 2008 για λόγους υγείας με 30 χρόνια υπηρεσίας. Επειδή από 1/1/2008 το ταμείο σύνταξης ΑΤΕ υπηχθη στο ΙΚΑ, περνώ κάθε 2 χρόνια επιτροπή, με τελευταία φορά τον 4/2013 όπου μου δόθηκε ποσοστό 95% για τρία χρόνια.Σύμφωνα με το ισχύον καθεστώς στο ΙΚΑ, εφ’ όσον είμαι ανω των 55 ετών, λαμβάνω σύνταξη 7 ετη συνεχώς κσαι έχω περάσει επιτροπή πάνω απο 3 φορές, θα έπρεπε η σύνταξή μου να έχει οριστικοποιηθεί. Δυστυχώς επειδή προέρχομαι από ταμείο που υπήχθη στο ΙΚΑ, μου απαντούν, ότι δεν ισχύει για εμας, αυτή η διάταξη του ΙΚΑ. Σημειωτέον, αν το Ταμείο μου δεν είχε υπαχθεί στο ΙΚΑ, δεν θα χρειαζόταν να περάσω από άλλη επιτροπή, πέραν αυτής που πέρασα και αποφάσισε την απόλυσή μου, για λόγους υγείας.
Παρακαλώ, δείτε κι αυτές τις περιπτώσεις των ταμείων που υπήχθησαν στο
ΙΚΑ.
Ισχύουν τελικά για εμας οι διατάξεις του ΙΚΑ;
Μπορεί παρακαλώ κάποιος να μας πει τι ισχύει για τους ασφαλισμένους από το 1993 και έκτοτε και γιατί δεν γίνεται αναφορά καθόλου σε αυτούς; Με ποιες διατάξεις βγαίνουν αυτοί στην σύνταξη σε κάθε ταμείο, και γιατί δεν γίνεται εναρμόνιση των διατάξεων και στην περίπτωση των νέων ασφαλισμένων;
Θέλω εδώ να καταθέσω την δική μου τρομαχτική εμπειρία σε σχέση με τις επιτροπές
Κε.Π.Α . Είμαι πάσχον με Σκλήρυνση Κατά Πλάκας και συγκεκριμένα με την υποτροπιάζουσα
μορφή της από το 2005 με ποσοστό αναπηρίας 67% . Στην επιτροπή Κε.Π.Α που πέρασα πριν 3 χρόνια το ποσοστό αναπηρίας παρέμεινε το ίδιο και επίσης συνεχίστηκε να παίρνω το Επίδομα Παραπληγίας – Τετραπληγία ( εξωιδρυματικό επίδομα) . Και τώρα στην επιτροπή Κε.Π.Α που
πέρασα πριν από ένα μήνα το ποσοστό αναπηρίας μου το κατέβασαν στο 25 , μου έκοψαν την σύνταξη μετά από 10 ολόκληρα χρόνια . Το αποτέλεσμα του σοκ που υπέστην ήταν να υποτροπιασω και να χρειαστεί να μου χορηγηθούν 6 γραμμάρια κορτιζόνης ενδοφλέβια η δε κλινική μου εικόνα έχει επηρεαστεί σε τέτοιο βαθμό που έχει υπερβεί την κλινική εικόνα που είχα στην αρχή της νόσου . Πλέων έξω από το σπίτι για να περπατήσω χρειάζομαι μπαστούνι . Και τώρα περιμένω να περάσω από την δευτεροβάθμια επιτροπή , όποτε με καλέσουν , για να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας . Το τραγικό είναι ότι ο γιατρός του Νοσοκομείου μου συστήνει να ξεκινήσω άμεσα φυσικοθεραπεία και γω αρνούμαι λέγοντας του ότι θα αρχίσω μόλις ξαναπεράσω από την επιτροπή για να με δουν σε αυτά τα χάλια. Χάνοντας έτσι πολύτιμο χρόνο
Θέλω εδώ να καταθέσω την δική μου τρομαχτική εμπειρία σε σχέση με τις επιτροπές
Κε.Π.Α . Είμαι πάσχων με Σκλήρυνση Κατά Πλάκας και συγκεκριμένα με την υποτροπιάζουσα
μορφή της από το 2005 με ποσοστό αναπηρίας 67% . Στην επιτροπή Κε.Π.Α που πέρασα πριν 3 χρόνια το ποσοστό αναπηρίας παρέμεινε το ίδιο και επίσης συνεχίστηκε να παίρνω το Επίδομα Παραπληγίας – Τετραπληγία ( εξωιδρυματικό επίδομα) . Και τώρα στην επιτροπή Κε.Π.Α που
πέρασα πριν από ένα μήνα το ποσοστό αναπηρίας μου το κατέβασαν στο 25 , μου έκοψαν την σύνταξη μετά από 10 ολόκληρα χρόνια . Το αποτέλεσμα του σοκ που υπεστην ήταν να υποτροπιασω και να χρειαστεί να μου χορηγηθούν 6 γραμμάρια κορτιζόνης ενδοφλέβια η δε κλινική μου εικόνα έχει επηρεαστεί σε τέτοιο βαθμό που έχει υπερβεί την κλινική εικόνα που είχα στην αρχή της νόσου . Πλέων έξω από το σπίτι για να περπατήσω χρειάζομαι μπαστούνι . Και τώρα περιμένω να περάσω από την δευτεροβάθμια επιτροπή , όποτε με καλέσουν , για να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας . Το τραγικό είναι ότι ο γιατρός του Νοσοκομείου μου συστήνει να ξεκινήσω άμεσα φυσικοθεραπεία και γω αρνούμαι λέγοντας του ότι θα αρχίσω, μόλις ξαναπεράσω από την επιτροπή ώστε να με δουν σε αυτά τα χάλια. Έτσι χάνεται πολύτιμος χρόνος.
Καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε για λόγους ισότητας, στην οριστικοποίηση και τα ανίκανα για εργασία τέκνα.
Συγγενής μου με σχιζοφρένεια ταλαιπωρείται 26 χρόνια στις επιτροπές και οριστική σύνταξη ακόμα δεν έχει λάβει.
Στην οριστικοποίηση των συντάξεων αναπηρίας θα πρέπει να επαναληφθεί ότι ισχύει και για τους έχοντες τουλάχιστον ένα εκ των 43 νοσημάτων που είναι χρόνια και δεν επανεξετάζονται. Αυτό το λέω, γιατί ακούστηκε κάποια στιγμή ότι αν ο πατέρας της κόρης μου σταματήσει να είναι ασφαλισμένος στο ΙΚΑ, μπορεί να της διακοπεί για κάποιο διάστημα η σύνταξή της μέχρι να επανεξεταστεί το ζήτημά της. Ευτυχώς κάτι τέτοιο δε συνέβη ποτέ, αλλά νομίζω ότι αν προστεθεί εδώ θα διασφαλιστεί η ισόβια σύνταξη για τα ΑμεΑ με χρόνια και ανίατα νοσήματα.
12 χρόνια συνεχόμενης ταλαιπωρίας για την μονιμοποίηση της σύνταξης δεν είναι πάρα πολλά υπουργέ μου
δηλαδή πότε θα γίνει κάποιος καλά στα 8-9 χρόνια και θα ενταχθεί στη σημερινή αγορά εργασίας…
ας μειωθούν τα χρόνια ή έστω
ας επιτραπεί εναλλακτικά η μονιμοποίηση μετά απο εξέταση 5 επιτροπών
Αυτό που θέλω να καταθέσω από την δική μου εμπειρία είναι τα εξής.
Πάσχω από σκλήρυνση κατά πλάκας περνάω από επιτροπή από το 2006 μέχρι και σήμερα 2015 είναι η τελευταία σύνολο 5 (πέντε επιτροπές) με 67% αναπηρία, το 2019 πρέπει θα ξαναπεράσω από επιτροπή ,παίρνω Επίδομα Παραπληγίας – Τετραπληγίας ( εξωιδρυματικό επίδομα)
Και σύνταξη γήρατος με ειδικές διατάξεις (4.500)ημέρες ασφάλισης με αιτιολογία (σκλήρυνσης κατά πλάκας).
Είμαι 50 ετών ασφαλισμένος από το 1980 με 33 χρόνια συνεχούς ασφάλισης γιατί πρέπει να περνάω συνέχεια από επιτροπή και δεν γίνετε να υπαγόμαστε σε αυτές της 42 μόνιμες κατηγορίες αναπηρίας, με τον κίνδυνο να βρεθούμε κάποια στιγμή χωρίς σύνταξη και χωρίς εργασία.
Ολοι όσοι περάσανε απο ΚΕΠΑ (Ανεξαρτήτου ημερομηνίας) και λάβανε ποσοστό άνω του 80% με παθήσεις χρόνιες και δυσίατες ή ανίατες θα πρέπει να οριστικοποιούνται εφ όρου ζωής και χωρίς διαδικασίες επανεξετάσεων οι συντάξεις και τα επιδόματα ασυζητητί.
Δεν χρειάζεται νομίζω να αιτιολογήσω την αποψή μου.Ολοι οι νοήμονες καταλαβαίνουν το γιατί.
1)Θα μπορούσε μετά από πέντε συνεχόμενα χρονιά κρίσης 67% σε ΔΥ που δεν κάνει χρήση αν. σύνταξης αυτή να δίνεται αυτοδίκαια και οριστικά εφόσον έχει τουλάχιστον 20 χρόνια υπηρεσίας.(
2)Στις παθήσεις μόνιμης αναπηρίας άνω του 67%,θα πρέπει να περιληφθεί και ο πλήρης διαχωρισμός αορτής -ρήξης και επιδιόρθωσης μέσω μοσχεύματος (συνθετικού-τεφλον),υποθέτω πως δεν μπήκε στον πινάκα επειδή έχει μικρά ποσοστά επιβίωσης ,όταν αυτό συμβαίνει (η επιβίωση) ο διαχωρισμός παραμένει κάνοντας πολύ επικίνδυνη οποιαδήποτε εργασία ειδικά αν υπάρχει υπερτασικό πρόβλημά και μαζί με καρδιακή ανεπάρκεια (μικρή έστω)το ποσοστό εκτοξεύετε,δεν είναι κρίμα αυτοί οι λίγοι επιζήσαντες να ταλαιπωρούνται με περιοδικές επανεξετάσεις;