1. Οι κοινωνικές παροχές της Πολιτείας χορηγούνται στο πλαίσιο Ενιαίου Συστήματος Κοινωνικής Ασφάλειας, με σκοπό την εξασφάλιση αξιοπρεπούς διαβίωσης και κοινωνικής προστασίας, με όρους ισότητας, κοινωνικής δικαιοσύνης, αναδιανομής και αλληλεγγύης των γενεών. Το Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας περιλαμβάνει το Εθνικό Σύστημα Υγείας για τις παροχές υγείας, το Εθνικό Σύστημα Κοινωνικής Αλληλεγγύης για τις προνοιακές παροχές και το Εθνικό Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλισης για τις ασφαλιστικές παροχές, όπως ρυθμίζεται από το νόμο αυτό.
2. Η κοινωνική ασφάλιση, η υγεία και η κοινωνική πρόνοια αποτελούν δικαίωμα όλων των Ελλήνων Πολιτών και όσων διαμένουν μόνιμα και νόμιμα στην Ελλάδα. Το Κράτος έχει υποχρέωση για την εξασφάλιση της βιωσιμότητας του Ενιαίου Συστήματος Κοινωνικής Ασφάλειας και για την απονομή των σχετικών παροχών σε όλους όσοι πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις.
3. Το Εθνικό Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλισης λειτουργεί με ενιαίους κανόνες για όλους χωρίς διάκριση.
Αρχική Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας - Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού - συνταξιοδοτικού συστήματος - Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίωνΆρθρο 01 – Θεμελιώδεις αρχές του Ενιαίου Συστήματος Κοινωνικής Ασφάλειας
Άρθρο 01 – Θεμελιώδεις αρχές του Ενιαίου Συστήματος Κοινωνικής Ασφάλειας
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Θεμελιώδεις αρχές του Ενιαίου Συστήματος Κοινωνικής Ασφάλειας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 02 – Εννοιολογικοί προσδιορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03 – Εθνικό Συμβούλιο Κοινωνικής ΑσφάλειαςΆρθρο 03 – Εθνικό Συμβούλιο Κοινωνικής Ασφάλειας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Υπαγωγή στον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης των υπαλλήλων – λειτουργών του Δημοσίου καθώς και των στρατιωτικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05 – Ενιαίοι κανόνες ασφάλισης – παροχών υπαλλήλων ΔημοσίουΆρθρο 05 – Ενιαίοι κανόνες ασφάλισης – παροχών υπαλλήλων Δημοσίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Ειδικές – Μεταβατικές συνταξιοδοτικές διατάξεις του Δημοσίου
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Εθνική Σύνταξη
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Ανταποδοτική σύνταξη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 09 – Προσωρινή σύνταξη
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Οικογενειακή παροχή – επιδόματα τέκνων – προσαύξηση σύνταξης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Σύνταξη αναπηρίας
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Σύνταξη λόγω θανάτου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ανώτατο όριο καταβολής σύνταξης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Αναπροσαρμογή συντάξεων-προστασία καταβαλλόμενων συντάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – Χρόνος ασφάλισηςΆρθρο 15 – Χρόνος ασφάλισης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 – Δικαιώματα αντισυμβαλλομένου συμφώνου συμβίωσηςΆρθρο 16 – Δικαιώματα αντισυμβαλλομένου συμφώνου συμβίωσης
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Παράλληλη ασφάλιση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 – Προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Διατάξεις περί διαδοχικής ασφάλισης
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Απασχόληση συνταξιούχων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Αναλογική Εφαρμογή διατάξεων – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 21 – Αναλογική Εφαρμογή διατάξεων – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Τροποποίηση διατάξεων του π.δ. 169/2007
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – Ρυθμίσεις διαφόρων συνταξιοδοτικών θεμάτωνΆρθρο 23 – Ρυθμίσεις διαφόρων συνταξιοδοτικών θεμάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 – Ρυθμίσεις συνταξιοδοτικών θεμάτων υπαλλήλων του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Ιονίων – Ο.Δ.Α.Ζ.Άρθρο 24 – Ρυθμίσεις συνταξιοδοτικών θεμάτων υπαλλήλων του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Ιονίων – Ο.Δ.Α.Ζ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 – Ρυθμίσεις συνταξιοδοτικών θεμάτων υπαλλήλων του Ταμείου Ασφάλισης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (ΤΑΔΚΥ)Άρθρο 25 – Ρυθμίσεις συνταξιοδοτικών θεμάτων υπαλλήλων του Ταμείου Ασφάλισης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (ΤΑΔΚΥ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Έκταση ΕφαρμογήςΆρθρο 26 – Έκταση Εφαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Εφαρμογή κοινών κανόνων ασφαλισμένων στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Ανταποδοτική σύνταξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 – Προσωρινή σύνταξηΆρθρο 29 – Προσωρινή σύνταξη
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Προσαύξηση σύνταξης όσων κατέβαλλαν αυξημένες εισφορές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Ασφαλιστικές παροχές λόγω εργατικού ατυχήματος ή ατυχήματος εκτός εργασίαςΆρθρο 31 – Ασφαλιστικές παροχές λόγω εργατικού ατυχήματος ή ατυχήματος εκτός εργασίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – Παροχές σε είδος και σε χρήμαΆρθρο 32 – Παροχές σε είδος και σε χρήμα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 – Αναπροσαρμογή συντάξεων – προστασία καταβαλλόμενων συντάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 – Χρόνος ασφάλισηςΆρθρο 34 – Χρόνος ασφάλισης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Εφάπαξ παροχή
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Παράλληλη ασφάλιση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Προαιρετική συνέχιση της ασφάλισηςΆρθρο 37 – Προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Εισφορές Μισθωτών και Εργοδοτών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Εισφορές αυτοπασχολουμένων και ελεύθερων επαγγελματιών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Εισφορές ασφαλισμένων στον ΟΓΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 – Ασφαλιστικές εισφορές υγειονομικής περίθαλψης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 – Ειδικό παράβολο ασφαλιστικής κάλυψης αγρεργατών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Προθεσμία Καταβολής ασφαλιστικών εισφορών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 – Εισφορές υγειονομικής περίθαλψης συνταξιούχων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 – Κοινό Μητρώο Εισφορών και Φόρου ΕισοδήματοςΆρθρο 45 – Κοινό Μητρώο Εισφορών και Φόρου Εισοδήματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 – Αντικειμενικό σύστημα τεκμαρτού υπολογισμού εισφορώνΆρθρο 46 – Αντικειμενικό σύστημα τεκμαρτού υπολογισμού εισφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 – Ανώνυμη Εταιρία Διαχείρισης της Ακίνητης Περιουσίας Ασφαλιστικών ΟργανισμώνΆρθρο 47 – Ανώνυμη Εταιρία Διαχείρισης της Ακίνητης Περιουσίας Ασφαλιστικών Οργανισμών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 – Σύσταση Εταιρείας Διαχείρισης Αμοιβαίων Κεφαλαίων Διευρυμένου Σκοπού Ασφαλιστικών Οργανισμών (ΑΕΔΑΚ Α.Ο.) και συγχώνευσης σε αυτήν εταιριών ΕΔΕΚΤ ΕΠΕΥ & ΑΕΔΑΚ ΑΟ Α.Ε.Άρθρο 48 – Σύσταση Εταιρείας Διαχείρισης Αμοιβαίων Κεφαλαίων Διευρυμένου Σκοπού Ασφαλιστικών Οργανισμών (ΑΕΔΑΚ Α.Ο.) και συγχώνευσης σε αυτήν εταιριών ΕΔΕΚΤ ΕΠΕΥ & ΑΕΔΑΚ ΑΟ Α.Ε.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 – Συγχώνευση εταιρειώνΆρθρο 49 – Συγχώνευση εταιρειών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Μετοχικά Ταμεία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51 – Διατάξεις ΜΤΠΥ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52 – Πρόσθετοι πόροι Ασφαλιστικού ΣυστήματοςΆρθρο 52 – Πρόσθετοι πόροι Ασφαλιστικού Συστήματος
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Ευθύνη διοικούντων προσώπων νομικών προσώπων ή νομικών οντοτήτων για ληξιπρόθεσμες οφειλές προς ασφαλιστικούς φορείς και εργαζομένους/ Αλληλέγγυα ευθύνη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 – Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης – Σύσταση – ΣκοπόςΆρθρο 54 – Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης – Σύσταση – Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55 – Οργανισμός του Ε.Φ.Κ.Α.Άρθρο 55 – Οργανισμός του Ε.Φ.Κ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56 – Ένταξη φορέων, κλάδων, τομέων και λογαριασμών στον Ε.Φ.Κ.Α.Άρθρο 56 – Ένταξη φορέων, κλάδων, τομέων και λογαριασμών στον Ε.Φ.Κ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57 – ΚΕΑΟΆρθρο 57 – ΚΕΑΟ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 – Ασφαλιστέα πρόσωπαΆρθρο 58 – Ασφαλιστέα πρόσωπα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59 – ΠόροιΆρθρο 59 – Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60 – Διοίκηση του Ε.Φ.Κ.Α.Άρθρο 60 – Διοίκηση του Ε.Φ.Κ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 – Συμβουλευτικές ΕπιτροπέςΆρθρο 61 – Συμβουλευτικές Επιτροπές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 – Αρμοδιότητες ΔιοικητήΆρθρο 62 – Αρμοδιότητες Διοικητή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 – Αρμοδιότητες Διοικητικού ΣυμβουλίουΆρθρο 63 – Αρμοδιότητες Διοικητικού Συμβουλίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64 – Προσωπικό γραφείων Διοικητή και ΥποδιοικητώνΆρθρο 64 – Προσωπικό γραφείων Διοικητή και Υποδιοικητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 – Διοικητική ΟργάνωσηΆρθρο 65 – Διοικητική Οργάνωση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66 – Τμήμα Γραμματείας ΔιοικητήΆρθρο 66 – Τμήμα Γραμματείας Διοικητή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67 – Τμήμα Γραμματείας ΥποδιοικητώνΆρθρο 67 – Τμήμα Γραμματείας Υποδιοικητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68 – Διεύθυνση Ειδικού ΠρογράμματοςΆρθρο 68 – Διεύθυνση Ειδικού Προγράμματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69 – Διεύθυνση Εσωτερικού Ελέγχου και Ελέγχου Εσωτερικών ΥποθέσεωνΆρθρο 69 – Διεύθυνση Εσωτερικού Ελέγχου και Ελέγχου Εσωτερικών Υποθέσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 – Γενικές ΔιευθύνσειςΆρθρο 70 – Γενικές Διευθύνσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών και Διοικητικής Υποστήριξης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 72 – Τμήματα Διοικητικής ΜέριμναςΆρθρο 72 – Τμήματα Διοικητικής Μέριμνας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73 – Περιουσία, λογιστική και οικονομική λειτουργίαΆρθρο 73 – Περιουσία, λογιστική και οικονομική λειτουργία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 – Θέματα ΠροσωπικούΆρθρο 74 – Θέματα Προσωπικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 75 – Θέματα προσωπικού της Γενικής Διεύθυνσης Χορήγησης Συντάξεων Δημοσίου Τομέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσιονομικής ΠολιτικήςΆρθρο 75 – Θέματα προσωπικού της Γενικής Διεύθυνσης Χορήγησης Συντάξεων Δημοσίου Τομέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσιονομικής Πολιτικής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76 – Διατάξεις Ν.Α.Τ. και Ο.Γ.Α.Άρθρο 76 – Διατάξεις Ν.Α.Τ. και Ο.Γ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 77 – Μετονομασία Ε.Τ.Ε.Α. σε «Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών» («Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.».)Άρθρο 77 – Μετονομασία Ε.Τ.Ε.Α. σε «Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών» («Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.».)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 78 – Ένταξη Ταμείων Πρόνοιας στον Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 79 – Ασφαλιστέα πρόσωπα στο Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.Άρθρο 79 – Ασφαλιστέα πρόσωπα στο Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 80 – Πόροι του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.Άρθρο 80 – Πόροι του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 – Οικονομικό Σύστημα Λειτουργίας του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.Άρθρο 81 – Οικονομικό Σύστημα Λειτουργίας του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 82 – Χρόνος ασφάλισης στο Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.Άρθρο 82 – Χρόνος ασφάλισης στο Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 83 – Διοίκηση του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 84 – Θέματα οργάνωσης Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.Άρθρο 84 – Θέματα οργάνωσης Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 85 – Θέματα οικονομικής λειτουργίας Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.Άρθρο 85 – Θέματα οικονομικής λειτουργίας Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 86 – Θέματα προσωπικού εντασσομένων νομικών προσώπωνΆρθρο 86 – Θέματα προσωπικού εντασσομένων νομικών προσώπων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 – Ενιαίος Κανονισμός Ασφάλισης και Παροχών Ε.Τ.Ε.Α.Ε.ΠΆρθρο 87 – Ενιαίος Κανονισμός Ασφάλισης και Παροχών Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 88 – Ειδικά Οικονομικά Θέματα Ε.Τ.Ε.Α.Ε.ΠΆρθρο 88 – Ειδικά Οικονομικά Θέματα Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 89 – Τ.Μ.Ε.Δ.Ε.Άρθρο 89 – Τ.Μ.Ε.Δ.Ε.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 90 – Διοίκηση Τ.Μ.Ε.Δ.Ε.Άρθρο 90 – Διοίκηση Τ.Μ.Ε.Δ.Ε.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 91 – Πόροι και Περιουσία Τ.Μ.Ε.Δ.Ε.Άρθρο 91 – Πόροι και Περιουσία Τ.Μ.Ε.Δ.Ε.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 92 – Θέματα Προσωπικού Τ.Μ.Ε.Δ.Ε.Άρθρο 92 – Θέματα Προσωπικού Τ.Μ.Ε.Δ.Ε.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 93 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 93 – Έναρξη ισχύος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 94 – Προνοιακά Επιδόματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης ηλικιωμένων και υπερηλίκωνΆρθρο 94 – Προνοιακά Επιδόματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης ηλικιωμένων και υπερηλίκων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 – Επίδομα Κοινωνικής Αλληλεγγύης Συνταξιούχων (ΕΚΑΣ)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 96 – Επίδομα Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ανασφάλιστων Υπερήλικων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 97 – Ειδικές διατάξεις για θέματα παροχών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 98 – Παραγραφή αξιώσεων ΕΦΚΑ – Αναλογική Εφαρμογή διατάξεων- Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 98 – Παραγραφή αξιώσεων ΕΦΚΑ – Αναλογική Εφαρμογή διατάξεων- Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 99 – Παροχές ΕΤΕΑΕΠ – Αναπροσαρμογή καταβαλλόμενων συντάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 100 – Εισφορές επικουρικής ασφάλισηςΆρθρο 100 – Εισφορές επικουρικής ασφάλισης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 101 – Μεταβατική ρύθμιση – εισφορές αυταπασχολούμενων προερχόμενων από το ΕΤΑΑΆρθρο 101 – Μεταβατική ρύθμιση – εισφορές αυταπασχολούμενων προερχόμενων από το ΕΤΑΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 102 – Μεταβατική διάταξη για συνταξιοδοτικές παροχές ασφαλιζομένων στον ΟΓΑΆρθρο 102 – Μεταβατική διάταξη για συνταξιοδοτικές παροχές ασφαλιζομένων στον ΟΓΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 103 – Γενικές Μεταβατικές Διατάξεις Ε.Φ.Κ.Α.Άρθρο 103 – Γενικές Μεταβατικές Διατάξεις Ε.Φ.Κ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 104 – Μεταβατικές διατάξεις για θέματα προσωπικού Ε.Φ.Κ.Α.Άρθρο 104 – Μεταβατικές διατάξεις για θέματα προσωπικού Ε.Φ.Κ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 105 – Εισφορά υπέρ συλλογικών οργάνων συνταξιούχωνΆρθρο 105 – Εισφορά υπέρ συλλογικών οργάνων συνταξιούχων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 106 – Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθεισών παροχώνΆρθρο 106 – Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθεισών παροχών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 107 – Επιστροφή αχρεωστήτως εισπραχθεισών εισφορώνΆρθρο 107 – Επιστροφή αχρεωστήτως εισπραχθεισών εισφορών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 108 – Ασφαλιστική ενημερότητα κοινωφελών επιχειρήσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 109 – Θωράκιση ελεγκτικών μηχανισμών αγοράς εργασίαςΆρθρο 109 – Θωράκιση ελεγκτικών μηχανισμών αγοράς εργασίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 110 – Πρόσβαση ΚΕΑΟ στο Σύστημα Μητρώων Τραπεζικών Λογαριασμών και Λογαριασμών Πληρωμών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου ΟικονομικώνΆρθρο 110 – Πρόσβαση ΚΕΑΟ στο Σύστημα Μητρώων Τραπεζικών Λογαριασμών και Λογαριασμών Πληρωμών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 111 – Διάκριση ασφαλιστικών οφειλών σε εισπράξιμες και ανεπίδεκτες είσπραξηςΆρθρο 111 – Διάκριση ασφαλιστικών οφειλών σε εισπράξιμες και ανεπίδεκτες είσπραξης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 112 – Διαγραφή οφειλών προς τους Φορείς Κοινωνικής ΑσφάλισηςΆρθρο 112 – Διαγραφή οφειλών προς τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 113 – Τροποποίηση αρ. 4 του Π.Δ. 370/1987Άρθρο 113 – Τροποποίηση αρ. 4 του Π.Δ. 370/1987
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 114Άρθρο 114
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 115Άρθρο 115
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 116Άρθρο 116
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 117Άρθρο 117
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 118Άρθρο 118
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 119Άρθρο 119
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 120Άρθρο 120
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 121Άρθρο 121
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 122 – Κατοχύρωση εμπράγματων δικαιωμάτων ΟΑΕΔ στο Εθνικό ΚτηματολόγιοΆρθρο 122 – Κατοχύρωση εμπράγματων δικαιωμάτων ΟΑΕΔ στο Εθνικό Κτηματολόγιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 123Άρθρο 123
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 124Άρθρο 124
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 125Άρθρο 125
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 126Άρθρο 126
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 127Άρθρο 127
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 128Άρθρο 128
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 129Άρθρο 129
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 130Άρθρο 130
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 131Άρθρο 131
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 132Άρθρο 132
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 133 – Τροποποίηση Οργανισμού Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής ΑλληλεγγύηςΆρθρο 133 – Τροποποίηση Οργανισμού Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 134Άρθρο 134
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 135 – ΣΚΛΕΆρθρο 135 – ΣΚΛΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 136 – ΟΚΕΆρθρο 136 – ΟΚΕ
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 137 – Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 138 – Ρυθμίσεις επί των τυχερών παιγνίωνΆρθρο 138 – Ρυθμίσεις επί των τυχερών παιγνίων
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Απριλίου 2016, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
21 Απριλίου 2016, 08:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
17 Σχόλια 199 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 11659 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (Ε.Ε.) 2022/2041 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Οκτωβρίου 2022 για επαρκείς κατώτατους μισθούς στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1152 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019 για διαφανείς και προβλέψιμους όρους εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- «Σπίτι μου - στεγαστική πολιτική για τους νέους, αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας για κοινωνική κατοικία και άλλες διατάξεις»
- Εθνική Στρατηγική και Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνική Ένταξη των Ρομά 2021 - 2030
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ισότητα των Φύλων 2021-2025
- ΤΟΜΕΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
- ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)
- Αναμόρφωση επαγγελματικής ασφάλισης, εξορθολογισμός ασφαλιστικής νομοθεσίας, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις...
- Εξορθολογισμός ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής νομοθεσίας, ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και άλλες διατάξεις
- ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
- Σχέδιο κοινής υπουργικής απόφασης περί παροχής εξ αποστάσεως εργασίας με τηλεργασία μετά από αίτηση του εργαζομένου
- Δουλειές Ξανά:Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξεις
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
- «Ενίσχυση της κοινωνικής προστασίας: διατάξεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης ανηλίκων...»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου:"Ασφαλιστική Μεταρρύθμιση για τη Νέα Γενιά: εισαγωγή κεφαλαιοποιητικού συστήματος προκαθορισμένων εισφορών στην επικουρική ασφάλιση...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για την "Εθνική Στρατηγική για την Κοινωνική Ένταξη και Μείωση της Φτώχειας"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το νομοσχέδιο για την προστασία της εργασίας
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/2341 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Δεκεμβρίου 2016
- Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίας
- Στρατηγικό Πλαίσιο για τον Ανασχεδιασμό των Ενεργητικών Πολιτικών Απασχόλησης
- Μέτρα Προώθησης Αναδοχής και Υιοθεσίας
- Σχέδιο Νόμου «Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία και ανάπτυξη των φορέων της»
- Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας - Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού - συνταξιοδοτικού συστήματος - Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίων
- Αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης
- Αύξηση προσωρινής σύνταξης
- Κύρωση του Αναθεωρημένου Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη του Συμβουλίου της Ευρώπης
- Πλαίσιο Δράσης για αστέγους
- Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς
- Ενημέρωση και διαβούλευση των εργαζομένων σε κοινοτικής κλίμακας επιχειρήσεις και ομίλους επιχειρήσεων
- Κυρώσεις και μέτρα για την παράνομη μετανάστευση
- Αντιμετώπιση της παραβατικότητας
- Περιβαλλοντικοί Ισχυρισμοί σε Πλαστικά Αντικείμενα & Συσκευασίες
- Αναμόρφωση Σώματος Επιθεώρησης
- Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
- Διαδικασία επίλυσης συλλογικών διαφορών
- «Μέτρα ενίσχυσης των εργαζομένων και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, κοινωνικοασφαλιστικές διατάξεις και διατάξεις για την ενίσχυση των ανέργων»
- ΕΠΙΔΟΜΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Παρακολούθηση και Αξιολόγηση των Πολιτικών Κοινωνικής Ένταξης και Κοινωνικής Συνοχής
- Μέτρα ανακούφισης για τα ΑΜΕΑ
- Οδηγία Εφαρμογής Ίσης Μεταχείρισης Ανδρών-Γυναικών
Να εξαιρεθούν τουλάχιστον οι πολύτεκνοι υπάλληλοι, των όποιων δυσμενών αλλαγών και μειώσεων σε συντάξεις και εφάπαξ, καθότι είναι οι μόνοι που δεν ευθύνονται σε τίποτα για την κατάντια των ασφαλιστικών μας ταμείων και από τη στιγμή κατά την οποία τυγχάνουν αμέσου συνταγματικής προστασίας.
Να επανέλθει το επίδομα Γάμου και να υπάρξει αφορολόγητο παιδιών, είναι ντροπή να φορολογείται ο άγαμος το ίδιο με τον πολύτεκνο των 10 παιδιών…
Να καταργηθεί ο φόρος πολυτελείας στα πολυτεκνικά αυτοκίνητα
Να προβλεφθεί η Κατάργηση των μειώσεων/περικοπών των μνημονιακών νόμων, ήτοι Ν.4024/2011 (άρθρο 1, παραγρ. 10α,β), Ν.4051/2012 (άρθρο 1, παραγρ. 1α,β), Ν.4093/2012, Άρθρο πρώτο ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Β.3.
Συμμετέχουμε στη διαβούλευση, αλλά αυτή είναι εμπαιγμός και ΑΚΥΡΟΣ ο νόμος που θα ψηφιστεί με βάση αυτή, διότι η διαβούλευση για ένα τόσο σοβαρό θέμα που ταλανίζει την κοινωνία με μεγάλες απεργίες και αντιδράσεις γίνεται προσχηματικά και καταχρηστικά για περίοδο μόνο μιας ημέρας!. Επομένως ακόμη και αν ψηφιστεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας οφείλει να αναπέμψει τον νόμο στη Βουλή…
Είναι σχεδόν αδύνατη η καταχώρηση γνώμης στην δ. διαβ. των ΔΥΟ 24ώρων. Σε βγάζει έξω με την σημείωση Error: Time limit is exhausted. Please enter CAPTCHA value again. Click the BACK button on your browser, and try again.
Σε δυο 24ωρα πόσοι Έλληνες θα προλάβουν να πληροφορηθούν εγκαίρως για την δημόσια διαβούλευση ενός τόσο σοβαρού ζητήματος;
Πάντως, είναι ΑΚΥΡΗ η διαβούλευση και ΑΚΥΡΟΣ ο νόμος που θα ψηφιστεί με βάση αυτή, διότι η διαβούλευση για ένα τόσο σοβαρό θέμα, που ταλανίζει την κοινωνία με μεγάλες απεργίες και αντιδράσεις, γίνεται προσχηματικά και καταχρηστικά για περίοδο μόνο δύο ημερών. Επομένως ακόμη και αν ψηφιστεί, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας οφείλει να αναπέμψει τον νόμο στη Βουλή.
Είναι ΑΚΥΡΗ η διαβούλευση και ο ΑΚΥΡΟΣ νόμος που θα ψηφιστεί με βάση αυτή, διότι η διαβούλευση για ένα τόσο σοβαρό θέμα που ταλανίζει την κοινωνία με μεγάλες απεργίες και αντιδράσεις γίνεται προσχηματικά και καταχρηστικά για περίοδο μόνο δύο ημερών. Επομένως ακόμη και αν ψηφιστεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας οφείλει να αναπέμψει τον νόμο στη Βουλή
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΠΟΙΑΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΜΠΗΡΩΜΑ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΕΙΝΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ ΜΕ ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ Η ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΣΚΕΨΗ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΙΟΛΑΣ. ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΤΑ ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ ΣΕ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ.
Πολλά μπορείς να σούρεις στους προηγούμενος σε ότι αφορά το ασφαλιστικό.
Ουδέποτε όμως πείραξαν ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ δικαίωμα, ενώ ακόμα και την «Αρχή της μη αναδρομικής ισχύος» που είναι η εμπιστοσύνη του πολίτη στην προοπτική μη ανατροπής ήδη κεκτημένων δικαιωμάτων ή ήδη δημιουργημένων έννομων σχέσεων ή καταστάσεων, το έκαναν το πολύ σε βάθος 2 ετών και για ελάχιστες περιπτώσεις.
Έτσι λοιπόν αυτό το Νομοσχέδιο καταστρατηγεί αυτήν την Αρχή.
Αν πειράξει θεμελιωμένα δικαιώματα, τότε θα πέσει με την πρώτη προσφυγή στο πρώτο δικαστήριο και τελεσίδικα μετά από 2 χρόνια στο ΣτΕ.
Ο επαναυπολογισμός των ήδη συντάξεων γίνεται μόνο και μόνο για να περάσει στα μαλακά η απόφαση του ΣτΕ του 2012. Αν θα περάσει βέβαια, είναι άλλη υπόθεση.
Είναι παγκόσμια πρωτοτυπία, όταν εφαρμόζεις καινούργιο ασφαλιστικό νόμο και πειράζεις τους παλιούς. Όπου και να κοιτάξεις, Γερμανία, ΗΒ ακόμα και Ιταλία, υπάρχουν οι νυν και οι καινούργιοι. Και φυσικά σε βάθος 10ετίας. Ακόμα και εμείς είχαμε τους πριν και μετά 93, αλλά και τους πριν και μετά το 2010.
Το παρόν ασφαλιστικό σύστημα είναι για να πληρωθούν οι συντάξεις των τωρινών συνταξιούχων επειδή δεν υπάρχουν χρήματα και καλούμαστε να πληρώσουμε οι υπόλοιποι που δουλεύουμε. Δεν είναι για να πάρουμε σύνταξη οι ίδιοι, γιατί τα χρήματά μας δεν επενδύονται κάπου. Γίνονται μισθοί και συντάξεις άλλων.
Ένας ελεύθερος επαγγελματίας/επιχειρηματίας που όλη του η ζωή είναι η δουλειά του πως διασφαλίζεται ότι θα λάβει σύνταξη ανάλογη των ποσών που έχει πληρώσει; Διασφαλίζεται από κάπου ότι μπορεί να κατάσχει έστω ακίνητα του ελληνικού δημοσίου αν το ελληνικό δημόσιο δεν τηρήσει τις συμφωνίες του όπως έχει φανεί μέχρι τώρα; Η απάντηση είναι ότι δε διασφαλίζεται.
Έχετε σύστημα να μου πείτε πόσα χρήματα έχει ο προσωπικό μου λογαριασμός κάθε χρόνο, που επενδύθηκαν με τι κέρδη και με τι έξοδα; Αν κρίνω ότι τα χρήματα δεν επενδύονται σωστά π.χ. με επιτόκιο >4% θα μπορέσω να τα πληρώσω φόρο και να τα πάρω να τα επενδύσω όπου κρίνω εγώ σκόπιμο;
Αν στα 55 έτη φύγω για εξωτερικό και προσληφθώ εκεί με τις επιτόκιο θα μεταφέρετε τα χρήματα που θα έχω πληρώσει στην Ελλάδα στο εξωτερικό ώστε να λάβω σύνταξη από εκεί;
Αν τα επένδυα μόνος μου τα χρήματα θα είχα επιτόκιο άνω του 3% και αν τα επένδυα στην επιχείρηση μου θα είχα άνω του 10% (δεν προσμετράω τον προσωπικό μου χρόνο γιατί έχω έτοιμο το μηχανισμό).
Μέχρι τώρα έχουμε καταβάλει ασφαλιστικές εισφορές για εφάπαξ βοήθημα. Δεν θέλω εφ’ άπαξ βοήθημα. Θα μου επιστρέψετε τις ασφαλιστικές μου εισφορές, σε πόσο χρόνο και με τι τόκο;
Ποιος με διασφαλίζει ότι σε 15 χρόνια δε θα βγάλετε νέο τρόπο υπολογισμού στα ασφαλιστικό και θα πείτε μόνο τη βασική σύνταξη δίνω 350 ευρώ τα υπόλοιπα χάθηκαν και όλοι να πάτε σε ιδιωτικές συντάξεις. Τότε που θα είμαι σε 5 έτη για να βγω στη σύνταξη θα έχω χάσει τις ασφαλιστικές εισφορές μου θα είμαι γέρος και δε θα έχω χρόνο να αποταμιεύσω σε ιδιωτική σύνταξη γιατί θα με έχετε κλέψει εσείς.
Πως διασφαλίζονται ότι δε θα με πληρώσετε σε εθνικό νόμισμα ενώ εγώ σας έχω πληρώσει σε ευρώ;
Εγκυκλοπαιδικά οι ασφαλιστικές εισφορές για τους ελεύθερους επαγγελματίες στα κράτη που τους σέβονται είναι λιγότερο του 10% των κερδών.
Δεν είναι δυνατόν σε ένα άθλιο σύστημα υγείας που αν δε δώσεις φακελάκι να εξυπηρετηθείς σωστά αν έχεις εισόδημα 50.000+ να το πληρώσεις 3.500 ευρώ όταν έχεις τις ίδιες παροχές με λιγότερο από τα μισά λεφτά στον ιδιωτικό τομέα.
Δώστε το δικαίωμα να επενδύουμε όπως εμείς θέλουμε τα χρήματά μας για σύνταξη όπως γίνεται στην Αμερική.
Το ασφαλιστικό, κλάδος υγείας, εφάπαξ και η φορολογία με έκτακτες εισφορές ξεπερνούν το 65%. Αν συναστρέφεσαι με ιδιώτη και εισπράξεις 123 ευρώ και είναι όλα κέρδη τότε τα 23 είναι ΦΠΑ τα 65+ για φόρους και σου μένουν τα 35- ευρώ αφού έχεις πληρώσει τέλη επιτηδεύματος.
Αναγκάζετε τον κόσμο να φοροδιαφεύγει να επιβιώσει. Ο ιδιώτης θα γλιτώσει τα 23 ευρώ πληρώνοντας 100 ευρώ μαύρα και ο επαγγελματίας τα 65 ευρώ από εσάς.
Η λύση είναι μόνο να έρθει ανάπτυξη με θέσεις εργασίας και να φορολογηθούν τα κέρδη από την ανάπτυξη. Όλα τα άλλα είναι απλό ξεζούμισμα από αυτούς που δε μπορούν να φοροδιαφύγουν τους οποίους θα αναγκάσετε να φύγουν από την Ελλάδα.
Αυτοί που βγάζουν χρήματα σαν ελεύθεροι επαγγελματίες θα βρουν τρόπο να γλιτώσουν. Δεν βγάζουν χρήματα τυχαία…
Κύριοι τῆς Κυβέρνησης δὲν εἶναι σοβαρά πράγματα αὐτὰ. Είναι ΑΚΥΡΗ η διαβούλευση και ΑΚΥΡΟΣ ο νόμος που θα ψηφιστεί με βάση αυτή, διότι η διαβούλευση για ένα τόσο σοβαρό θέμα, που ταλανίζει την κοινωνία με μεγάλες απεργίες και αντιδράσεις, γίνεται προσχηματικά και καταχρηστικά για περίοδο μόνο δύο ημερών. Επομένως ακόμη και αν ψηφιστεί, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας οφείλει να αναπέμψει τον νόμο στη Βουλή.
Μια λύση
Αν κάποιος έχει αδήλωτους εργαζόμενους τούτου αφαιρούμε το ΑΦΜ
Αν δεν κόβει αποδείξεις το ιδιο
Αν απασχολεί συνταξιούχους χωρίς να το δηλώνει το ιδιο
Τοτε θα σταματήσει η παρανομία
Ομως δεν το θελουμε γιατι αυτοί ψηφίζουν
το πρόστιμο όσο και να ειναι δεν λύνει τιποτε
Ένα και μοναδικό σχόλιο καθώς οτιδήποτε άλλο θα ήταν ανώφελο.
Κύριοι της κυβέρνησης, έτσι κι αλλιώς, την έννοια της δημόσιας διαβούλευσης στην Ελλάδα, τόσο εσείς όσο και οι προκάτοχοί σας την έχετε καταντήσει κουρελόχαρτο. Μόνο που αυτή τη φορά μας κοροϊδεύεται κατάμουτρα και ξεδιάντροπα. Σκάρτες δύο (2) ημέρες για μια τάχα μου, δημόσια διαβούλευση επί ενός σχεδίου νόμου 138 άρθρων και 222 σελίδων. Ούτε τα προσχήματα δεν κρατάτε πλέον. Πείτε στα ίσια <>, είναι κι αυριανή ημερομηνία λήξης της «διαβούλευσης» που ταιριάζει γάντι στην περίσταση, να τελειώνουμε.
Ντροπή σας!
Γιατί μας δουλεύετε, αφού οι διαβουλεύσεις γίνονται για τα μάτια. Ποτέ δεν λαμβάνετε υπ’ όψιν σας όσα γράφονται και προτείνονται. Τίποτα σωστό δεν έχει προταθεί ποτέ; Έλεος.
Πρώτο Σημείο:
Κύριε Υπουργέ,
επικαλείστε για ισότητα στις εισφορές μεταξύ μισθωτών και ελεύθερων επαγγελματιών. Ξεχνάτε όμως:
1. ότι οι μισθωτοί έχουν αφορολόγητο, ενώ οι ελεύθεροι επαγγελματίες ΔΕΝ έχουν
2. ότι οι ελεύθεροι επαγγελματίες πληρώνουν ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ, ενώ οι μισθωτοί όχι.
Που λοιπόν είναι η ισότητα;
Δεύτερο Σημείο:
Κύριε Υπουργέ,
είχατε δηλώσει σε συνέντευξή σας, ότι το δίκαιο είναι η συνολική επιβάρυνση από τη φορολογία και τις ασφαλιστικές εισφορές δεν πρέπει να ξεπερνά ένα ποσοστό της τάξης του 55 – 60% γιατί, όπως είχατε πει, στην ουσία όλα αυτά καταλήγουν στο κράτος.
ΟΜΩΣ επιπλέον αυτών ο κάθε ένας (μισθωτός ή ελεύθερος επαγγελματίας, εκεί έχουμε ισότητα) πληρώνει:
1. ΦΠΑ
2. Λοιπούς έμμεσους φόρους (π.χ. στη βενζίνη κλπ)
3. ΕΝΦΙΑ ή αν δεν έχει ακίνητη περιουσία το νοίκι του
4. Εισφορά Αλληλεγγύης
5. Τέλος πολυτελείας (ακόμα και αν το … πολυτελές αυτοκίνητό του είναι πολυτεκνικό αυτοκίνητο με κόκκινες πινακίδες γιατί, όπως εγώ, έκανε το «λάθος» να κάνει τρία παιδιά)
6. Τέλος κυκλοφορίας για το ή τα ΙΧ του
7. Δημοτικά Τέλη
8. Εισφορά για την ΕΡΤ
9. Διόδια
10. Ασφάλεια για το ή τα ΙΧ του (που είναι υποχρεωτική)
11. ΔΕΗ
12. ΟΤΕ – Κινητό
13. ΕΥΔΑΠ
14. Τέλη κινητής τηλεφωνίας
15 Επιπλέον δε αυτών ο ελεύθερος επαγγελματίας πληρώνει ΚΑΙ το τέλος επιτηδεύματος (αν κάνετε μια απλή διαίρεση θα δείτε σε εισόδημα 20.000 ευρώ το τέλος επιτηδεύματος των 650 ευρώ είναι 3,25%.)
Αυτά δεν πάνε στο κράτος με την όποια μορφή του;
ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ να δείτε τί πραγματικά μένει στον καθένα μας;;;
Να σας βοηθήσω.
Ας πούμε ότι μετά την αφαίρεση των εξόδων το εισόδημα ενός ελεύθερου επαγγελματία (ας πούμε δικηγόρου) καταλήγει να είναι 20.000 ευρώ.
Από αυτά θα καταβάλει για εισφορές
20.000 Χ 37,95% = 7.590 ευρώ (Σημειωτέον ότι με τα σημερινά δεδομένα θα κατέβαλε το πολύ 5.500 ευρώ, άρα είναι εξ ορισμού χαμένος). Θα του μείνουν λοιπόν 12.410 ευρώ.
Από αυτά θα καταβάλει:
για φόρο 12.410 Χ 22% = 2.730,20 ευρώ, και
για τέλος επιτηδεύματος 650 ευρώ.
Θα του μείνουν λοιπόν 9.029,80 ευρώ ή 752 το μήνα.
Με αυτά πρέπει:
1. Να πληρώσει όλα τα παραπάνω
2. Να ζήσει, δηλαδή να πληρώσει για το supermarket
3. Να μορφώσει τα παιδιά του (ξένες γλώσσες, αθλήματα, δραστηριότητες κλπ)
Πώς ακριβώς θα γίνει αυτό;;;
ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ
ΣΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ…
ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΠΕΙΝΑΣ ΚΑΙ ΚΛΟΠΗ ΕΙΣΦΟΡΩΝ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ
ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΦΟΡΟΔΟΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ
Πιο άδικο και από την ίδια την αδικία.
Δηλαδή ένας που έχει καλές μισθολογικές αποδοχές, λόγω επιτελικής εργασίας, αυξημένης ευθύνης κλπ και έχει πολλά χρόνια υπηρεσίας…θα υποστεί μειώσεις σύνταξης 30% !!!! Τι διάκριση είναι αυτή??
Τιμωρείται δηλ. όποιος δουλεύει σκληρά υπεύθυνα και έχει πολλά χρόνια Υπηρεσίας???
Τρομερή δημοκρατικότητα η διαβούλευση επί 1 (μία) ημέρα! Ξεπεράσατε και τους τροϊκανούς! Οι δικηγόροι απεργούν επί 3 μήνες ζητώντας πραγματική διαβούλευση. Έχετε γραμμένη την κοινωνία και θα σας γράψει ομοίως!
test/ekdda