1. Κάθε απόφαση οποιουδήποτε οργάνου της επιτροπείας λαμβάνεται μετά από αξιολόγηση του βέλτιστου συμφέροντος του ασυνόδευτου ανηλίκου. Η διάταξη του άρθρου 1647 ΑΚ εφαρμόζεται και για τους ασυνόδευτους ανήλικους. Για τις περιπτώσεις της παρ. 5 του άρθρου 19 του παρόντος, η αξιολόγηση και ο καθορισμός του βέλτιστου συμφέροντος του ανηλίκου διενεργείται από το Εποπτικό Συμβούλιο Επιτροπείας Ασυνόδευτων Ανηλίκων, κατόπιν υποβολής αιτιολογημένης πρότασης από τον επίτροπο.
2. Οι αποφάσεις της παρ. 1 λαμβάνονται βάσει προτύπων διαδικασιών αξιολόγησης και καθορισμού του βέλτιστου συμφέροντος, τα οποία εκπονούνται από τη Διεύθυνση Προστασίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων του ΕΚΚΑ και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης των επαγγελματιών επιτρόπων και μέρος του Κανονισμού Λειτουργίας του Εποπτικού Συμβουλίου.
Αρχική Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίαςΆρθρο 21 – Αξιολόγηση και καθορισμός βέλτιστου συμφέροντος ασυνόδευτου ανηλίκου
Άρθρο 21 – Αξιολόγηση και καθορισμός βέλτιστου συμφέροντος ασυνόδευτου ανηλίκου
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Έναρξη και λήξη του δικαιώματος σύνταξης από τον ΕΦΚΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 02 – Έναρξη ασφάλισης στον τ. ΟΓΑ
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Εύλογη αμφιβολία ως προς την υπαγωγή σε δύο ή περισσότερους φορείς έως 31.12.2016
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Βεβαιωμένες ή μη οφειλές ΟΤΑ και εκκλησιαστικών ΝΠΔΔ προς ΦΚΑ
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Διοικητικές κυρώσεις για αδήλωτη εργασία
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Δικαίωμα και προϋποθέσεις έκπτωσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07 – Άπαξ καταβολή προστίμου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 08 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις – Έναρξη ισχύος
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Ευθύνη αναθέτοντος, εργολάβου και υπεργολάβου έναντι των εργαζομένων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Πρακτική άσκηση και μαθητεία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένωνΆρθρο 11 – Μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Τροποποίηση του άρθρου 80 του ν. 4144/2013 (Α΄ 88)Άρθρο 12 – Τροποποίηση του άρθρου 80 του ν. 4144/2013 (Α΄ 88)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Πεδίο εφαρμογής – Ορισμοί
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Όργανα της επιτροπείας ασυνόδευτων ανηλίκων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Αρμοδιότητες του Εισαγγελέα
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Διορισμός επιτρόπου ασυνόδευτων ανηλίκων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Διορισμός υπό όρους και αντικατάσταση επαγγελματία επιτρόπου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Αρμοδιότητες του επιτρόπου
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Σύσταση, σύνθεση και λειτουργία Εποπτικού Συμβουλίου Επιτροπείας Ασυνόδευτων Ανηλίκων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Διαβίωση του ασυνόδευτου ανηλίκου σε τρίτους
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Αξιολόγηση και καθορισμός βέλτιστου συμφέροντος ασυνόδευτου ανηλίκου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Συμπληρωματική εφαρμογή του Αστικού ΚώδικαΆρθρο 22 – Συμπληρωματική εφαρμογή του Αστικού Κώδικα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 – Ευθύνη επαγγελματία επιτρόπου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 – Μητρώο Ασυνόδευτων Ανηλίκων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 – Μητρώο Επαγγελματιών Επιτρόπων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Μητρώο Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων ΑνηλίκωνΆρθρο 26 – Μητρώο Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Διεύθυνση Προστασίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Διαδικασία επιλογής επαγγελματιών επιτρόπων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 – Αναστολή, παύση και λήξη επιτροπείας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 – Διαγραφή από το Μητρώο Επαγγελματιών Επιτρόπων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 31 – Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 – Έναρξη ισχύος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 – Επίδομα αφερεγγυότητας ΟΑΕΔΆρθρο 33 – Επίδομα αφερεγγυότητας ΟΑΕΔ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 – Επίδομα ανεργίας συμμετεχόντων σε προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισηςΆρθρο 34 – Επίδομα ανεργίας συμμετεχόντων σε προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 – Τροποποίηση του άρθρου 74 του ν. 3746/2009 (Α΄ 27)Άρθρο 35 – Τροποποίηση του άρθρου 74 του ν. 3746/2009 (Α΄ 27)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Παραχώρηση ακινήτων ΟΑΕΔΆρθρο 36 – Παραχώρηση ακινήτων ΟΑΕΔ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Παραχώρηση ακινήτων για πολιτιστικές και λοιπές χρήσειςΆρθρο 37 – Παραχώρηση ακινήτων για πολιτιστικές και λοιπές χρήσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Ελεύθεροι χώροι οικισμών τ. ΟΕΚΆρθρο 38 – Ελεύθεροι χώροι οικισμών τ. ΟΕΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 – Επιχορήγηση κλάδου ανεργίας – στράτευσης ΟΑΕΔΆρθρο 39 – Επιχορήγηση κλάδου ανεργίας – στράτευσης ΟΑΕΔ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 – Ηλεκτρονική κοινοποίηση εγγράφων και πράξεων του ΣΕΠΕΆρθρο 40 – Ηλεκτρονική κοινοποίηση εγγράφων και πράξεων του ΣΕΠΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 – Αναγνώριση Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος ως ισότιμου κοινωνικού εταίρουΆρθρο 41 – Αναγνώριση Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος ως ισότιμου κοινωνικού εταίρου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – Καθορισμός της 26ης Δεκεμβρίου ως ημέρας υποχρεωτικής αργίαςΆρθρο 42 – Καθορισμός της 26ης Δεκεμβρίου ως ημέρας υποχρεωτικής αργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 – Κοινωνική και αλληλέγγυα οικονομίαΆρθρο 43 – Κοινωνική και αλληλέγγυα οικονομία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 – Αξιοποίηση ακινήτων του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για κοινωφελείς και ανθρωπιστικούς σκοπούςΆρθρο 44 – Αξιοποίηση ακινήτων του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για κοινωφελείς και ανθρωπιστικούς σκοπούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 – Συμβάσεις με φορείς παροχής συγκοινωνιακού έργου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 – Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 – Κοινωνική προστασία πολιτών τρίτων χωρώνΆρθρο 47 – Κοινωνική προστασία πολιτών τρίτων χωρών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 – Κοινωνικές πολιτικές από τα έσοδα του πρωτοχρονιάτικου λαχείουΆρθρο 48 – Κοινωνικές πολιτικές από τα έσοδα του πρωτοχρονιάτικου λαχείου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49 – Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 – Οργανισμός Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής ΑλληλεγγύηςΆρθρο 50 – Οργανισμός Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 51 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
1 Ιουνίου 2018, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
8 Ιουνίου 2018, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 155 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 11659 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (Ε.Ε.) 2022/2041 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Οκτωβρίου 2022 για επαρκείς κατώτατους μισθούς στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1152 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019 για διαφανείς και προβλέψιμους όρους εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- «Σπίτι μου - στεγαστική πολιτική για τους νέους, αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας για κοινωνική κατοικία και άλλες διατάξεις»
- Εθνική Στρατηγική και Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνική Ένταξη των Ρομά 2021 - 2030
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ισότητα των Φύλων 2021-2025
- ΤΟΜΕΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
- ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)
- Αναμόρφωση επαγγελματικής ασφάλισης, εξορθολογισμός ασφαλιστικής νομοθεσίας, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις...
- Εξορθολογισμός ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής νομοθεσίας, ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και άλλες διατάξεις
- ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
- Σχέδιο κοινής υπουργικής απόφασης περί παροχής εξ αποστάσεως εργασίας με τηλεργασία μετά από αίτηση του εργαζομένου
- Δουλειές Ξανά:Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξεις
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
- «Ενίσχυση της κοινωνικής προστασίας: διατάξεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης ανηλίκων...»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου:"Ασφαλιστική Μεταρρύθμιση για τη Νέα Γενιά: εισαγωγή κεφαλαιοποιητικού συστήματος προκαθορισμένων εισφορών στην επικουρική ασφάλιση...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για την "Εθνική Στρατηγική για την Κοινωνική Ένταξη και Μείωση της Φτώχειας"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το νομοσχέδιο για την προστασία της εργασίας
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/2341 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Δεκεμβρίου 2016
- Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίας
- Στρατηγικό Πλαίσιο για τον Ανασχεδιασμό των Ενεργητικών Πολιτικών Απασχόλησης
- Μέτρα Προώθησης Αναδοχής και Υιοθεσίας
- Σχέδιο Νόμου «Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία και ανάπτυξη των φορέων της»
- Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας - Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού - συνταξιοδοτικού συστήματος - Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίων
- Αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης
- Αύξηση προσωρινής σύνταξης
- Κύρωση του Αναθεωρημένου Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη του Συμβουλίου της Ευρώπης
- Πλαίσιο Δράσης για αστέγους
- Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς
- Ενημέρωση και διαβούλευση των εργαζομένων σε κοινοτικής κλίμακας επιχειρήσεις και ομίλους επιχειρήσεων
- Κυρώσεις και μέτρα για την παράνομη μετανάστευση
- Αντιμετώπιση της παραβατικότητας
- Περιβαλλοντικοί Ισχυρισμοί σε Πλαστικά Αντικείμενα & Συσκευασίες
- Αναμόρφωση Σώματος Επιθεώρησης
- Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
- Διαδικασία επίλυσης συλλογικών διαφορών
- «Μέτρα ενίσχυσης των εργαζομένων και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, κοινωνικοασφαλιστικές διατάξεις και διατάξεις για την ενίσχυση των ανέργων»
- ΕΠΙΔΟΜΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Παρακολούθηση και Αξιολόγηση των Πολιτικών Κοινωνικής Ένταξης και Κοινωνικής Συνοχής
- Μέτρα ανακούφισης για τα ΑΜΕΑ
- Οδηγία Εφαρμογής Ίσης Μεταχείρισης Ανδρών-Γυναικών
Δεδομένου ότι το παρόν νομοσχέδιο σε πολλά σημεία του είναι αναλυτικό, θεωρούμε ότι ο καθορισμός του βέλτιστου συμφέροντος του ανηλίκου είναι ένα από τα σημεία που χρήζει περαιτέρω διευκρίνησης, ιδίως με γνώμονα την τεχνογνωσία και τις διεθνείς καλές πρακτικές εξακρίβωσης του βέλτιστου συμφέροντος.
Επίσης, στο άρθρο δεν προσδιορίζεται ποιος καθορίζει το βέλτιστο συμφέρον (πλην της παρ. 5 του άρ. 19) όταν δεν ορίζεται επαγγελματίας επίτροπος, αλλά επίτροπός κατ. Άρ. 1592 ΑΚ.
Η ρητή αναφορά του νομοθέτη στην ανάγκη αξιολόγησης του βέλτιστου συμφέροντος του παιδιού, καθώς και η υποχρέωση ακρόασης του ανηλίκου πριν από τη λήψη απόφασης από τα όργανα της επιτροπείας αποτελεί αναντίρρητα θετική εξέλιξη. Ωστόσο, θεωρούμε ότι θα πρέπει να τροποποιηθεί περαιτέρω η διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 21 ως εξής:
« 1. Κάθε απόφαση οποιουδήποτε οργάνου της επιτροπείας λαμβάνεται μετά από αξιολόγηση του βέλτιστου συμφέροντος του ασυνόδευτου ανηλίκου. Πριν από κάθε απόφαση, λαμβάνονται υπόψη η ηλικία και η ωριμότητα κάθε ανηλίκου, και αφού ακουστεί και η δική του γνώμη ».
Θα πρέπει να παρέχεται η βέλτιστη υποστήριξη στα παιδιά θύματα εμπορίας ανθρώπων, από ειδικά εκπαιδευμένους επιτρόπους και εκπροσώπους που διαθέτουν επαρκείς γνώσεις σχετικά με: • την κουλτούρα και τις τρέχουσες συνθήκες στη χώρα προέλευσης του παιδιού • ιδιαίτερες ευπάθειες (π.χ. εξάρτηση από ουσίες) και ψυχολογικές ανάγκες των παιδιών θυμάτων εμπορίας ανθρώπων • πιθανές ειδικές ιατρικές ανάγκες (π.χ. παιδιά που κινδυνεύουν από σεξουαλικά μεταδιδόμενες ασθένειες ή θύματα που κυοφορούν) • παράγοντες κινδύνου που σχετίζονται με την εμπορία ανθρώπων, μαζί με τους διαφορετικούς τύπους και τομείς εκμετάλλευσης των παιδικών θυμάτων, για παράδειγμα στη βιομηχανία του σεξ, επαιτεία ή αστική εγκληματικότητα. • τις ανάγκες προστασίας των παιδιών που πέφτουν θύματα εμπορίας ανθρώπων, περιλαμβανομένων των θυμάτων μια ιδιαίτερα ευάλωτη θέση, όπως είναι εκείνα που υφίστανται σεξουαλική κακοποίηση και εκμετάλλευσης ή εκείνων που έχουν διακινηθεί με τη συνενοχή των γονέων τους ή άλλα πρόσωπα εμπιστοσύνης. • θέματα σχετικά με το φύλο που σχετίζονται με τα παιδιά-θύματα (παράγοντες κινδύνου, τύποι και τομείς του) εκμετάλλευση που συνδέεται με το φύλο του θύματος) και τις ανάγκες προστασίας τους • θέματα σχετικά με το καθεστώς μετανάστευσης παιδιών θυμάτων και τα δικαιώματά τους (δικαιώματα για άδειες διαμονής, ανάγκες διεθνούς προστασίας κ.λπ.)
Παρ. 1 : Είναι θετικό που γίνεται ρητή αναφορά στο βέλτιστο συμφέρον του παιδιού. Ωστόσο, δε δίνεται στο άρθρο 1647 ΑΚ (Άρθρο 1647 – Ακρόαση του ανηλίκου «Πριν από κάθε απόφαση οποιουδήποτε οργάνου της επιτροπείας, αυτό οφείλει, ανάλογα με την ωριμότητα του ανηλίκου, να ακούει και τη δική του γνώμη») η βαρύτητα που του πρέπει και η σημασία της συμμετοχής του παιδιού στη λήψη των αποφάσεων που το αφορούν.
Επιπλέον, η φράση κατόπιν υποβολής αιτιολογημένης πρότασης από τον επίτροπο θα πρέπει να γραφεί ως εξής : « είτε κατόπιν υποβολής αιτιολογημένης πρότασης του επιτρόπου είτε κατόπιν πρωτοβουλίας του ανηλίκου».
Παρ. 2 : Η διάταξη για τα πρότυπα διαδικασιών αξιολόγησης και καθορισμού του βέλτιστου συμφέροντος είναι λακωνική, τηλεγραφική και αόριστη και θα πρέπει τουλάχιστον να αναφέρει και να συμπεριλάβει τις οδηγίες που προβλέπονται στο Εγχειρίδιο του Οργανισμού Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (FRA – European Union Agency for Fundamental Rights) με τίτλο : « Επιτροπεία για παιδιά τα οποία στερούνται τη γονική φροντίδα » έκδοση 2015, διαθέσιμο στην ηλεκτρονική διεύθυνση : https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwin9PbvwbzYAhXoAJoKHQbIC6YQFggnMAA&url=http%3A%2F%2Ffra.europa.eu%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Ffra_uploads%2Ffra-2014-guardianship-children_el.pdf&usg=AOvVaw12vGWn9Sy0IGlOd1YYpnUU, σελίδα 81 επ.