1. Βεβαιωμένες ή μη οφειλές προς φορείς κοινωνικής ασφάλισης, οι οποίες καταλογίστηκαν σε ΟΤΑ σε συνέχεια δικαστικών αποφάσεων που έκριναν ότι απασχολούμενοι σε προγράμματα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας σχολικοί φύλακες υπάγονται στην πλήρη ασφάλιση των φορέων αυτών, απαλλάσσονται των επιβληθέντων πρόσθετων τελών, τόκων, προσαυξήσεων και επιβαρύνσεων.
2. Η ρύθμιση της παρ. 1 εφαρμόζεται αναλόγως για βεβαιωμένες ή μη οφειλές προς φορείς κοινωνικής ασφάλισης, οι οποίες καταλογίστηκαν σε εκκλησιαστικά ΝΠΔΔ που τελούσαν σε εύλογη αμφιβολία περί την υποχρέωση καταβολής εισφορών λόγω δυσχερώς ερμηνευόμενων νομικών ζητημάτων.
3. Ο τρόπος καταβολής των ανωτέρω οφειλών ορίζεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΦΚΑ.
Αρχική Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίαςΆρθρο 04 – Βεβαιωμένες ή μη οφειλές ΟΤΑ και εκκλησιαστικών ΝΠΔΔ προς ΦΚΑ
Άρθρο 04 – Βεβαιωμένες ή μη οφειλές ΟΤΑ και εκκλησιαστικών ΝΠΔΔ προς ΦΚΑ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Έναρξη και λήξη του δικαιώματος σύνταξης από τον ΕΦΚΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 02 – Έναρξη ασφάλισης στον τ. ΟΓΑ
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Εύλογη αμφιβολία ως προς την υπαγωγή σε δύο ή περισσότερους φορείς έως 31.12.2016
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Βεβαιωμένες ή μη οφειλές ΟΤΑ και εκκλησιαστικών ΝΠΔΔ προς ΦΚΑ
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Διοικητικές κυρώσεις για αδήλωτη εργασία
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Δικαίωμα και προϋποθέσεις έκπτωσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07 – Άπαξ καταβολή προστίμου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 08 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις – Έναρξη ισχύος
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Ευθύνη αναθέτοντος, εργολάβου και υπεργολάβου έναντι των εργαζομένων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Πρακτική άσκηση και μαθητεία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένωνΆρθρο 11 – Μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Τροποποίηση του άρθρου 80 του ν. 4144/2013 (Α΄ 88)Άρθρο 12 – Τροποποίηση του άρθρου 80 του ν. 4144/2013 (Α΄ 88)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Πεδίο εφαρμογής – Ορισμοί
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Όργανα της επιτροπείας ασυνόδευτων ανηλίκων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Αρμοδιότητες του Εισαγγελέα
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Διορισμός επιτρόπου ασυνόδευτων ανηλίκων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Διορισμός υπό όρους και αντικατάσταση επαγγελματία επιτρόπου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Αρμοδιότητες του επιτρόπου
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Σύσταση, σύνθεση και λειτουργία Εποπτικού Συμβουλίου Επιτροπείας Ασυνόδευτων Ανηλίκων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Διαβίωση του ασυνόδευτου ανηλίκου σε τρίτους
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Αξιολόγηση και καθορισμός βέλτιστου συμφέροντος ασυνόδευτου ανηλίκου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Συμπληρωματική εφαρμογή του Αστικού ΚώδικαΆρθρο 22 – Συμπληρωματική εφαρμογή του Αστικού Κώδικα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 – Ευθύνη επαγγελματία επιτρόπου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 – Μητρώο Ασυνόδευτων Ανηλίκων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 – Μητρώο Επαγγελματιών Επιτρόπων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Μητρώο Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων ΑνηλίκωνΆρθρο 26 – Μητρώο Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Διεύθυνση Προστασίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Διαδικασία επιλογής επαγγελματιών επιτρόπων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 – Αναστολή, παύση και λήξη επιτροπείας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 – Διαγραφή από το Μητρώο Επαγγελματιών Επιτρόπων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 31 – Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 – Έναρξη ισχύος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 – Επίδομα αφερεγγυότητας ΟΑΕΔΆρθρο 33 – Επίδομα αφερεγγυότητας ΟΑΕΔ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 – Επίδομα ανεργίας συμμετεχόντων σε προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισηςΆρθρο 34 – Επίδομα ανεργίας συμμετεχόντων σε προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 – Τροποποίηση του άρθρου 74 του ν. 3746/2009 (Α΄ 27)Άρθρο 35 – Τροποποίηση του άρθρου 74 του ν. 3746/2009 (Α΄ 27)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Παραχώρηση ακινήτων ΟΑΕΔΆρθρο 36 – Παραχώρηση ακινήτων ΟΑΕΔ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Παραχώρηση ακινήτων για πολιτιστικές και λοιπές χρήσειςΆρθρο 37 – Παραχώρηση ακινήτων για πολιτιστικές και λοιπές χρήσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Ελεύθεροι χώροι οικισμών τ. ΟΕΚΆρθρο 38 – Ελεύθεροι χώροι οικισμών τ. ΟΕΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 – Επιχορήγηση κλάδου ανεργίας – στράτευσης ΟΑΕΔΆρθρο 39 – Επιχορήγηση κλάδου ανεργίας – στράτευσης ΟΑΕΔ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 – Ηλεκτρονική κοινοποίηση εγγράφων και πράξεων του ΣΕΠΕΆρθρο 40 – Ηλεκτρονική κοινοποίηση εγγράφων και πράξεων του ΣΕΠΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 – Αναγνώριση Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος ως ισότιμου κοινωνικού εταίρουΆρθρο 41 – Αναγνώριση Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος ως ισότιμου κοινωνικού εταίρου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – Καθορισμός της 26ης Δεκεμβρίου ως ημέρας υποχρεωτικής αργίαςΆρθρο 42 – Καθορισμός της 26ης Δεκεμβρίου ως ημέρας υποχρεωτικής αργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 – Κοινωνική και αλληλέγγυα οικονομίαΆρθρο 43 – Κοινωνική και αλληλέγγυα οικονομία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 – Αξιοποίηση ακινήτων του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για κοινωφελείς και ανθρωπιστικούς σκοπούςΆρθρο 44 – Αξιοποίηση ακινήτων του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για κοινωφελείς και ανθρωπιστικούς σκοπούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 – Συμβάσεις με φορείς παροχής συγκοινωνιακού έργου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 – Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 – Κοινωνική προστασία πολιτών τρίτων χωρώνΆρθρο 47 – Κοινωνική προστασία πολιτών τρίτων χωρών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 – Κοινωνικές πολιτικές από τα έσοδα του πρωτοχρονιάτικου λαχείουΆρθρο 48 – Κοινωνικές πολιτικές από τα έσοδα του πρωτοχρονιάτικου λαχείου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49 – Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 – Οργανισμός Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής ΑλληλεγγύηςΆρθρο 50 – Οργανισμός Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 51 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
1 Ιουνίου 2018, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
8 Ιουνίου 2018, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
33 Σχόλια 155 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 11659 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1152 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019 για διαφανείς και προβλέψιμους όρους εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- «Σπίτι μου - στεγαστική πολιτική για τους νέους, αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας για κοινωνική κατοικία και άλλες διατάξεις»
- Εθνική Στρατηγική και Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνική Ένταξη των Ρομά 2021 - 2030
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ισότητα των Φύλων 2021-2025
- ΤΟΜΕΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
- ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (Ε.Ε.) 2022/2041 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Οκτωβρίου 2022 για επαρκείς κατώτατους μισθούς στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- Αναμόρφωση επαγγελματικής ασφάλισης, εξορθολογισμός ασφαλιστικής νομοθεσίας, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις...
- Εξορθολογισμός ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής νομοθεσίας, ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και άλλες διατάξεις
- ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
- Σχέδιο κοινής υπουργικής απόφασης περί παροχής εξ αποστάσεως εργασίας με τηλεργασία μετά από αίτηση του εργαζομένου
- Δουλειές Ξανά:Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξεις
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
- «Ενίσχυση της κοινωνικής προστασίας: διατάξεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης ανηλίκων...»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου:"Ασφαλιστική Μεταρρύθμιση για τη Νέα Γενιά: εισαγωγή κεφαλαιοποιητικού συστήματος προκαθορισμένων εισφορών στην επικουρική ασφάλιση...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για την "Εθνική Στρατηγική για την Κοινωνική Ένταξη και Μείωση της Φτώχειας"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το νομοσχέδιο για την προστασία της εργασίας
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/2341 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Δεκεμβρίου 2016
- Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίας
- Στρατηγικό Πλαίσιο για τον Ανασχεδιασμό των Ενεργητικών Πολιτικών Απασχόλησης
- Μέτρα Προώθησης Αναδοχής και Υιοθεσίας
- Σχέδιο Νόμου «Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία και ανάπτυξη των φορέων της»
- Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας - Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού - συνταξιοδοτικού συστήματος - Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίων
- Αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης
- Αύξηση προσωρινής σύνταξης
- Κύρωση του Αναθεωρημένου Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη του Συμβουλίου της Ευρώπης
- Πλαίσιο Δράσης για αστέγους
- Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς
- Ενημέρωση και διαβούλευση των εργαζομένων σε κοινοτικής κλίμακας επιχειρήσεις και ομίλους επιχειρήσεων
- Κυρώσεις και μέτρα για την παράνομη μετανάστευση
- Αντιμετώπιση της παραβατικότητας
- Περιβαλλοντικοί Ισχυρισμοί σε Πλαστικά Αντικείμενα & Συσκευασίες
- Αναμόρφωση Σώματος Επιθεώρησης
- Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
- Διαδικασία επίλυσης συλλογικών διαφορών
- «Μέτρα ενίσχυσης των εργαζομένων και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, κοινωνικοασφαλιστικές διατάξεις και διατάξεις για την ενίσχυση των ανέργων»
- ΕΠΙΔΟΜΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Παρακολούθηση και Αξιολόγηση των Πολιτικών Κοινωνικής Ένταξης και Κοινωνικής Συνοχής
- Μέτρα ανακούφισης για τα ΑΜΕΑ
- Οδηγία Εφαρμογής Ίσης Μεταχείρισης Ανδρών-Γυναικών
Καμία δυσκολία. Εχουν αναρτηθεί όλα τα σχολια. Ευχαριστουμε για τη συμμετοχή!
ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ?
Ερωτώνται οι κύριοι Υπουργοί εάν θα προχωρήσουν άμεσα στην αναγνώριση των ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων των σχολικών φυλάκων για το διάστημα 2001 έως 2006.Για να απαντήσουμε κι εμείς ανάλογα με την τη ψήφο μας
στις εκλογές που έρχονται.
Δημοσίευση: 19 Αυγούστου 2014 18:00
Η ΑΥΓΗ
Να καταβληθεί η συνολική δαπάνη της εξαγοράς ενσήμων από τους προϋπολογισμούς τους ΟΤΑ και εν γένει τον κρατικό προϋπολογισμό για την περίοδο έως 72 μηνών, κατά την οποία οι σχολικοί φύλακες θεωρούνταν «μαθητευόμενοι», ζητούν με ερώτησή τους προς τον υπουργό Εργασίας Γ. Βούτση, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Στ. Σαμοΐλης, Δημ. Στρατούλης και Αλ. Μητρόπουλος, οι οποίοι χαρακτηρίζουν «άδικη» την πρόσφατη ρύθμιση με την οποία οι απολυμένοι σχολικοί φύλακες, που δεν έχουν ακόμη συνταξιοδοτηθεί, αναγκάζονται να πληρώσουν σε 60 δόσεις εισφορές προς το ΙΚΑ και οι δήμοι από τους πόρους τους να πληρώσουν συνολικά 13,5 εκατ. ευρώ για εργοδοτικές εισφορές.
Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κάνουν λόγο για «αδικία», γιατί, παρά τις θετικές δικαστικές αποφάσεις, που αναγνώριζαν την εξαρτημένη εργασία των σχολικών φυλάκων και άλλες που ζητούσαν να ακυρωθούν αποφάσεις των Τοπικών Διοικητικών Επιτροπών του ΙΚΑ, που «εσφαλμένα ερμήνευαν και εφάρμοζαν τον νόμο με την αιτιολογία ότι οι συμμετέχοντες σε προγράμματα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας άνεργοι υπάγονται στην ασφάλιση του Ιδρύματος στον κλάδο παροχών ασθενείας σε είδος και στην ασφάλιση κατά κινδύνου ατυχήματος, όχι όμως στην πλήρη ασφάλιση του ΙΚΑ», οι σχολικοί φύλακες δεν έλαβαν ποτέ τα ένσημα της περιόδου, που διήρκησε έως και 72 μήνες και τώρα είναι αναγκασμένοι να πληρώσουν 11 έως 12 χιλιάδες ευρώ έκαστος.
Συνεπώς, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ρωτούν τον υπουργό Εργασίας σε ποιες ενέργειες θα προβεί για την αναγνώριση των συντάξιμων χρόνων των συνταξιούχων σχολικών φυλάκων. Ζητούν απαντήσεις για τη μη συμμόρφωση της διεύθυνσης του ΙΚΑ με τις δικαστικές αποφάσεις και απαιτούν την παρέμβασή του ώστε η συνολική δαπάνη της εξαγοράς για την αναγνώριση ως συντάξιμου του χρόνου να αντιμετωπιστεί αποκλειστικά από τις πιστώσεις των προϋπολογισμών των ΟΤΑ και εν γένει του κρατικού προϋπολογισμού.
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΦΙΛΕΡΓΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 2001 ΕΩΣ ΤΟ 2006, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗΣΑΝ.
Η απαλλαγή των βεβαιωμένων ή μη οφειλών των Ο.Τ.Α. προς φορείς κοινωνικής ασφάλισης από επιβληθέντα πρόστιμα, τόκους και προσαυξήσεις να επεκταθεί και στην περίπτωση των προστίμων που καταλογίζονται στους Ο.Τ.Α. από τους προαναφερόμενους φορείς κοινωνικής ασφάλισης και στην περίπτωση των αναδρομικών διορισμών σε συνέχεια δικαστικών αποφάσεων, δεδομένου ότι και στην περίπτωση αυτή καταλογίζονται πρόστιμα για καθυστερημένη κατάθεση ασφαλιστικών εισφορών, οι οποίες δεν κατεβλήθησαν εγκαίρως όχι από υπαιτιότητά των Ο.Τ.Α, αλλά γιατί δεν απασχολούσαν το εν λόγω προσωπικό από την έναρξη του διορισμού του.
Σύμφωνα με το Υπόμνημα που έχουμε καταθέσει και στη δική σας κυβέρνηση και σε όλες τις προηγούμενες από το 2006 και μετά,
ΖΗΤΟΥΜΕ:
Να προβείτε στην ασφαλιστική μας τακτοποίηση για το σύνολο του χρονικού διαστήματος που προηγήθηκε της ένταξης μας με οργανικές θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στους εκάστοτε Δήμους, κατά τέτοιο τρόπο ούτως ώστε να υπαχθούμε πλήρως στους ασφαλιστικούς κλάδους του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ χωρίς χρηματική επιβάρυνση.
Τα ένσημα πρέπει να αποδοθούν σε όλους τους σχολικούς φύλακες που εργάστηκαν την επίμαχη περίοδο 2001 – 2006.
οι πληροφοριεϛ και τα δεδομενα εχουν ηδη αποδωθει απο τουϛ συναδελφουϛ μου σχολικουϛ φυλακεϛ…γι’αυτο ετσι λιτα και απεριττα εχω μονο να πω, μη βαδισετε στο δρομο τηϛ αδικιαϛ, εκεινο που μαϛ αναγκαζει ακομα μεχρι σημερα να παρακαλαμε για το δικαιο και το αυτονοητο!!φτανει, περασαν τοσα χρονια, τοσεϛ φορεϛ ελπισαμε ματαια για δικαιοσυνη, μη μαϛ απογοητευσετε.πιστεψαμε οτι η δικη σαϛ κυβερνηση διαφερει, ακομη περιμενουμε το θαυμα να φυγουμε απο τα νοσοκομεια που μαϛ πεταξε για τιμωρια ο κ. Μητσοτακηϛ( και τη βιωνουμε καθημερινα)- τουλαχιστον δικαιωστε την ψηφο μαϛ την πιστη και την ελπιδα και τη στηριξη μαϛ που ειχατε απο την αρχη!!!
Στο υπό συζήτηση άρθρο 4 έχω να παρατηρήσω:εκτός από συναδέλφους σχολικούς φύλακες που δικαιώθηκαν δικαστικά υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός σχολ.φυλακων που δεν τα έχουν διεκδικήσει και είναι πολύ μεγάλη αδικία από μια αριστερή κυβέρνηση να μείνουν απέξω από το νομοσχέδιο,οι συγκεκριμένοι εργάστηκαν κάτω από τις ίδιες συμβάσεις και τα ίδια χρονια με τους συναδέλφους.Ζηταμε να τροποποιηθεί το άρθρο 4 και να γίνει υποχρέωση των δήμων να καταβάλουν τις βασικές οφειλές από ασφαλιστικές εισφορές σε όλους τους σχολικους φυλακες που είχαν προσληφθεί με τα προγράμματα απόκτησης εργασιακής εμπειριας
Θεωρώ άδικο εργαζόμενοι με τις ίδιες συμβάσεις να αντιμετωπίζονται διαφορετικά από τον νόμο.
Το συγκεκριμένο άρθρο θα πρέπει να αλλάξει (ή να επανέλθει με την προηγούμενη διατύπωση;), ώστε να καλύψει το σύνολο των σχολικών φυλάκων.
Πρόβλεψη για όσους έχουν καταθέσει αίτηση εξαγοράς και όσους έχουν ήδη καταβάλλει εισφορές εξαγοράς.
Είναι κρίμα και άδικο να μην μας καταβληθούν τα ένσημα…Το κράτος παρανομούσε σε βάρος μας αυτήν την πενταετία δεν μας πλήρωνε ούτε νυχτερινά ούτε Σαββατοκύριακα ούτε μας έδινε δώρα και επιδόματα….τουλάχιστον πρέπει να δοθούν τα ένσημα σε όσους εργάστηκαν σαν σχολικοί φύλακες!!!
Η εργασία των σχολικών φυλάκων δεν ήταν μαθητεία και τα ένσημα δεν πρέπει να λογίζονται πλασματικά σύμφωνα με προηγούμενο νόμο.Ειναι δουλεμένα μέχρι τελευταίου Ελπίζουμε να σταθείτε στο ύψος της Αριστερής σας Συνείδησεις.
ΚΡΙΜΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΕΤΙΟΙ ΑΝΤΙΕΡΓΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ. .ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ…..ΚΑΜΙΑ ΩΦΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΥΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΠΑΡΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΝΕΛΛΕΙΜΕΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΡΘΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΡΓΑΣΘΕΙ ΩΣ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 2001-2007 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ.
ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΥΠΟΒΑΛΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΦΚΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 2 ΜΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ
Οι σχολικοι φυλακες ειναι μια ομαδα εργαζομενων που παλευουν για την δουλεια τους απο το 2001.Η συμπεριφορα των εκαστοτε κυβερνωντων απεναντι μας ηταν απο απαξιωτικη εως απαραδεκτη.Πρωτος ολων και με διαφορα ο Κυριακος Μητσοτακης που μας οδηγησε στην απολυση.Λεγαμε ολοι τοτε οτι απο μια τετοια συντηρητικη κυβερνηση που κοιταζει μονο το κεφαλαιο τι να περιμενουν οι εργαζομενοι..ωσπου ηρθε η κυβερνηση Συριζα μια κυβερνηση με αριστερο προσημο και μας επανεφερε πισω στην δουλεια μας και στην ζωη μας ουσιαστικα.Αυτη λοιπον η κυβερνηση που ηταν διπλα μας σαν αντιπολιτευση τοτε αλλα και μεις που στον αγωνα για την κατακτηση της εξουσιας ημασταν σημαια τους.ας σκυψει πανω απο τον ταλαιπωρο κλαδο μας και ας κανει την κοινωνικη πολιτικη που τοσο πολυ θελουν να προωθησουν σαν κυβερνηση και να δουν πως θα μπορεσουν ολοι οι σχολικοι φυλακες να αποκτησουν τα ενσημα της πρωτης πενταετιας που τοσο πολυ εχουμε αναγκη.Ας κανουν πραξη το συνθημα..<> και να ξερουν πως οι σχολικοι φυλακες ποτε δεν ξεχνανε..ας ελπισουμε στην αμεση και ολικη λυση του προβληματος μας.
Να καταβληθεί η συνολική δαπάνη της εξαγοράς ενσήμων από τους προϋπολογισμούς τους ΟΤΑ και εν γένει τον κρατικό προϋπολογισμό για την περίοδο έως 72 μηνών, κατά την οποία οι σχολικοί φύλακες θεωρούνταν “μαθητευόμενοι”, ζητούν με ερώτησή τους προς τον υπουργό Εργασίας Γ. Βρούτση…Να καταβληθεί η συνολική δαπάνη της εξαγοράς ενσήμων από τους προϋπολογισμούς τους ΟΤΑ και εν γένει τον κρατικό προϋπολογισμό για την περίοδο έως 72 μηνών, κατά την οποία οι σχολικοί φύλακες θεωρούνταν «μαθητευόμενοι», ζητούν με ερώτησή τους προς τον υπουργό Εργασίας Γ. Βρούτση, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Στ. Σαμοΐλης, Δημ. Στρατούλης και Αλ. Μητρόπουλος, οι οποίοι χαρακτηρίζουν «άδικη» την πρόσφατη ρύθμιση με την οποία οι απολυμένοι σχολικοί φύλακες, που δεν έχουν ακόμη συνταξιοδοτηθεί, αναγκάζονται να πληρώσουν σε 60 δόσεις εισφορές προς το ΙΚΑ και οι δήμοι από τους πόρους τους να πληρώσουν συνολικά 13,5 εκατ. ευρώ για εργοδοτικές εισφορές.
Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κάνουν λόγο για «αδικία», γιατί, παρά τις θετικές δικαστικές αποφάσεις, που αναγνώριζαν την εξαρτημένη εργασία των σχολικών φυλάκων και άλλες που ζητούσαν να ακυρωθούν αποφάσεις των Τοπικών Διοικητικών Επιτροπών του ΙΚΑ, που «εσφαλμένα ερμήνευαν και εφάρμοζαν τον νόμο με την αιτιολογία ότι οι συμμετέχοντες σε προγράμματα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας άνεργοι υπάγονται στην ασφάλιση του Ιδρύματος στον κλάδο παροχών ασθενείας σε είδος και στην ασφάλιση κατά κινδύνου ατυχήματος, όχι όμως στην πλήρη ασφάλιση του ΙΚΑ», οι σχολικοί φύλακες δεν έλαβαν ποτέ τα ένσημα της περιόδου, που διήρκησε έως και 72 μήνες και τώρα είναι αναγκασμένοι να πληρώσουν 11 έως 12 χιλιάδες ευρώ έκαστος.
Συνεπώς, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ρωτούν τον υπουργό Εργασίας σε ποιες ενέργειες θα προβεί για την αναγνώριση των συντάξιμων χρόνων των συνταξιούχων σχολικών φυλάκων. Ζητούν απαντήσεις για τη μη συμμόρφωση της διεύθυνσης του ΙΚΑ με τις δικαστικές αποφάσεις και απαιτούν την παρέμβασή του ώστε η συνολική δαπάνη της εξαγοράς για την αναγνώριση ως συντάξιμου του χρόνου να αντιμετωπιστεί αποκλειστικά από τις πιστώσεις των προϋπολογισμών των ΟΤΑ και εν γένει του κρατικού προϋπολογισμού.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ (ΒΛ. ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ «ΑΥΓΗ») ΚΑΙ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΣΥΝΔΙΚΑΛ. ΦΟΡΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ! ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΞΕΙ!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ,ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΑΠΟ ΤΟ 2001-2006.
ΠΡΟΤΑΣΗ:
ΤΟ ΑΡΘΡΟ 4 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ (ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 2-ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ):
Άρθρο 04 – Βεβαιωμένες ή μη οφειλές ΟΤΑ και εκκλησιαστικών ΝΠΔΔ προς ΦΚΑ
1. Βεβαιωμένες ή μη οφειλές προς φορείς κοινωνικής ασφάλισης, οι οποίες καταλογίστηκαν σε ΟΤΑ σε συνέχεια δικαστικών αποφάσεων που έκριναν ότι απασχολούμενοι σε προγράμματα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας σχολικοί φύλακες υπάγονται στην πλήρη ασφάλιση των φορέων αυτών, απαλλάσσονται των επιβληθέντων πρόσθετων τελών, τόκων, προσαυξήσεων και επιβαρύνσεων.
2.ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΩΣ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ,ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΦΚΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 2 ΜΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ.
3. Η ρύθμιση της παρ. 1 εφαρμόζεται αναλόγως για βεβαιωμένες ή μη οφειλές προς φορείς κοινωνικής ασφάλισης, οι οποίες καταλογίστηκαν σε εκκλησιαστικά ΝΠΔΔ που τελούσαν σε εύλογη αμφιβολία περί την υποχρέωση καταβολής εισφορών λόγω δυσχερώς ερμηνευόμενων νομικών ζητημάτων.
4. Ο τρόπος καταβολής των ανωτέρω οφειλών ορίζεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΦΚΑ.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ (ΒΛ. ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ «ΑΥΓΗ») ΚΑΙ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΣΥΝΔΙΚΑΛ. ΦΟΡΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ! ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΞΕΙ!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ,ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΑΠΟ ΤΟ 2001-2006.
ΠΡΟΤΑΣΗ:
ΤΟ ΑΡΘΡΟ 4 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ (ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 2-ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ):
Άρθρο 04 – Βεβαιωμένες ή μη οφειλές ΟΤΑ και εκκλησιαστικών ΝΠΔΔ προς ΦΚΑ
1. Βεβαιωμένες ή μη οφειλές προς φορείς κοινωνικής ασφάλισης, οι οποίες καταλογίστηκαν σε ΟΤΑ σε συνέχεια δικαστικών αποφάσεων που έκριναν ότι απασχολούμενοι σε προγράμματα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας σχολικοί φύλακες υπάγονται στην πλήρη ασφάλιση των φορέων αυτών, απαλλάσσονται των επιβληθέντων πρόσθετων τελών, τόκων, προσαυξήσεων και επιβαρύνσεων.
2.ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΩΣ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ,ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΦΚΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 2 ΜΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ.
3. Η ρύθμιση της παρ. 1 εφαρμόζεται αναλόγως για βεβαιωμένες ή μη οφειλές προς φορείς κοινωνικής ασφάλισης, οι οποίες καταλογίστηκαν σε εκκλησιαστικά ΝΠΔΔ που τελούσαν σε εύλογη αμφιβολία περί την υποχρέωση καταβολής εισφορών λόγω δυσχερώς ερμηνευόμενων νομικών ζητημάτων.
4. Ο τρόπος καταβολής των ανωτέρω οφειλών ορίζεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΦΚΑ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ???
Θέμα: «Συνταξιοδοτική αναγνώριση των ετών 2001 – 2007. »
Ο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρο 2 παρ. 1 εδ. α του Ν. 1846/1951, (ΦΕΚ 179/14-21.6.1951) όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 2 παρ. 1 του ν. 4476/1965
2. Τις διατάξεις του άρθρο 26 παρ. 5 Ν. 1846/51
3. Τις διατάξεις της υπ’ αριθμ. 34100/24-11-99 (ΦΕΚ 2131 τ.Β’)
4. Την Απόφαση του Συμβούλιου της Επικρατείας υπ’ αριθμ. 943/2014 τμήμα Α΄
5. Την Απόφαση του Συμβούλιου της Επικρατείας υπ’ αριθμ. 2278/2014 τμήμα Α΄
6.Την απόφαση του Άρειου Πάγου υπ’ αριθμ. 1394/2013 Β2 πολιτικό τμήμα
7. Την απόφαση του Πάγου υπ’ αριθμ. 1400/2013 Β2 πολιτικό τμήμα
8. Την απόφαση του Ελεγκτικό Συνέδριο πράξη 72/2015
9.Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του ΙΚΑ−ΕΤΑΜ και του ΕΤΕΑ, αποφασίζουμε:
Προοίμιο
Η Ελληνική Εταιρία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης, δυνάμει της υπ’ αριθμ. 34100/24-11-99 (ΦΕΚ 2131 τ.Β’) απόφασης σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Δημόσιας Τάξης, Οργανισμό απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού, Κεντρική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων Ελλάδας υλοποίησε από το 2000 έως το 2007 «Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας Ανέργων στη Φύλαξη Σχολικών Κτιρίων» σε 145 Ο.Τ.Α. που εκδήλωσαν ενδιαφέρων και επελέγησαν από την Επιτροπή Επιλογής.
Επειδή και τα τρία ανώτατα δικαστήρια της χώρας, το Συμβούλιο της Επικρατείας, ο Άρειος Πάγος και το Ελεγκτικό Συνέδριο, έχουν αποφανθεί ότι το «Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας Ανέργων στη Φύλαξη Σχολικών Κτιρίων» ήταν εξαρτημένη εργασία έναντι αμοιβής, αναγνωρίζεται ότι ασκούμενοι που συμμετείχαν στο πρόγραμμα είχαν σχέση εξαρτημένης εργασίας έναντι αμοιβής. Συνεπώς θα πρέπει να εφαρμοστεί το άρθρο 2 παρ. 1 του νόμου 1846/1951 όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 2 παρ. 1 του ν. 4476/1965 που αναφέρει ότι η ασφάλιση είναι υποχρεωτική σε όσους έχουν εξαρτημένη εργασία έναντι αμοιβής. Καθώς και το άρθρο 26 παρ. 5 του Α.Ν. 1846/51 που αναφέρει «Κατά την πληρωµήν των µισθών, επί παρεχόντων εξηρτηµένην εργασίαν ο εργοδότης υποχρεούται να παρακρατή τα τµήµατα των εισφορών τα βαρύνοντα τους ησφαλισµένους. Εάν ο εργοδότης δεν εκπληρώση την υποχρέωσιν του ταύτην εντός διµήνου από της ηµέρα της πληρωµής των µισθών η καταβολή της εργοδοτικής και της εισφοράς του ησφαλισµένου βαρύνει τον εργοδότην.»
Άρθρο 1
Οι 145 Ο.Τ.Α. (δήμοι) που συμμετείχαν στο «Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας Ανέργων στη Φύλαξη Σχολικών Κτιρίων» δυνάμει της υπ’ αριθμ. 34100/24-11-99 (ΦΕΚ 2131 τ.Β’) απόφασης οφείλουν να καταβάλουν εξολοκλήρου τις συνταξιοδοτικές – ασφαλιστικές εισφορές 20% για το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και 6% για το ΕΤΕΑ (τ.ΕΤΕΑΜ) στους ασκούμενους που συμμετείχαν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, επί της αμοιβής που ελάμβαναν οι ασκούμενοι που ήταν 746,95 ευρώ (774,84 – χαρτόσημο 27,89).
Για την ασφαλιστική τακτοποίηση υποβάλλεται αίτηση από τον ασκούμενο στο δήμο που άσκησε τις υπηρεσίες του το διάστημα που συμμετείχε στο πρόγραμμα.
Άρθρο 2
Περίπτωση 1
Όσοι συμμετείχαν στο εν λόγο πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας και εντάχτηκαν σε ρύθμιση για αναγνώριση πλασματικών ετών με τις διατάξεις του άρθρου 40 του Ν.3996/2011 (ΦΕΚ170/τ.Α΄/ 2011) καθώς και με τις διατάξεις του άρθρου 248 του Ν.4281/2014 (ΦΕΚ160 τ.Α΄/8-8-2014 ) τα χρήματα που έχουν καταβάλει τους επιστρέφονται έπειτα από αίτηση του ενδιαφερόμενου στο οικείο κατάστημα του ΙΚΑ, ή αναγνωρίζεται ο χρόνος της προϋπηρεσίας τους που εργάστηκαν ως σχολικοί φύλακες και τα χρήματα που έχουν πληρώσει να υπαχθούν σε άλλα πλασματικά έτη κατά περίπτωση.
Περίπτωση 2
Όσοι συμμετείχαν στο εν λόγο πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας και εντάχτηκαν σε ρύθμιση για αναγνώριση πλασματικών ετών με τις διατάξεις του άρθρου 40 του Ν.3996/2011 (ΦΕΚ170/τ.Α΄/ 2011) καθώς και με τις διατάξεις του άρθρου 248 του Ν.4281/2014 (ΦΕΚ160 τ.Α΄/8-8-2014 ) τα χρήματα που έχουν καταβάλει στο ΙΚΑ αφαιρούνται από το ποσό οφειλής του εκάστοτε Ο.Τ.Α. και οι Ο.Τ.Α. τα επιστρέφουν έπειτα από αίτηση του ενδιαφερόμενου στον οικείο Ο.Τ.Α.
Η κοινωνική ασφάλιση χαρακτηρίζεται ως δημόσιο αγαθό.Δημόσιο αγαθό που οι προηγούμενες κυβερνήσεις αρνήθηκαν ανάλγητα σε έναν ολόκληρο κλάδο επί 5,5 έτη
(αντίθετα από τις αποφάσεις του Αρείου Πάγου και του ΣΤΕ που αναγνώρισαν την σχέση εργασίας ως εξαρτημένη.Τα αντίστοιχα έγγραφα βρίσκονται στην διάθεση σας).Με το άρθρο 4 του παρόντος νομοσχεδίου παρατηρούμε ότι αναφέρεστε αποκλειστικά στην καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών από τους Δήμους και για όσους είχαν προσφύγει δικαστικώς.Σκόπιμο και εξαιρετικά σημαντικό και σύμφωνα με την αρχή της χρηστής και επιεικούς Διοίκησης να προστεθεί ρύθμιση που θα αφορά το σύνολο του κλάδου χωρίς εξαιρέσεις,ώστε να αποδοθεί κοινωνική δικαιοσύνη.
Θέμα: «Συνταξιοδοτική αναγνώριση των ετών 2001 – 2007. »
Ο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρο 2 παρ. 1 εδ. α του Ν. 1846/1951, (ΦΕΚ 179/14-21.6.1951) όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 2 παρ. 1 του ν. 4476/1965
2. Τις διατάξεις του άρθρο 26 παρ. 5 Ν. 1846/51
3. Τις διατάξεις της υπ’ αριθμ. 34100/24-11-99 (ΦΕΚ 2131 τ.Β’)
4. Την Απόφαση του Συμβούλιου της Επικρατείας υπ’ αριθμ. 943/2014 τμήμα Α΄
5. Την Απόφαση του Συμβούλιου της Επικρατείας υπ’ αριθμ. 2278/2014 τμήμα Α΄
6.Την απόφαση του Άρειου Πάγου υπ’ αριθμ. 1394/2013 Β2 πολιτικό τμήμα
7. Την απόφαση του Πάγου υπ’ αριθμ. 1400/2013 Β2 πολιτικό τμήμα
8. Την απόφαση του Ελεγκτικό Συνέδριο πράξη 72/2015
9.Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του ΙΚΑ−ΕΤΑΜ και του ΕΤΕΑ, αποφασίζουμε:
Προοίμιο
Η Ελληνική Εταιρία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης, δυνάμει της υπ’ αριθμ. 34100/24-11-99 (ΦΕΚ 2131 τ.Β’) απόφασης σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Δημόσιας Τάξης, Οργανισμό απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού, Κεντρική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων Ελλάδας υλοποίησε από το 2000 έως το 2007 «Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας Ανέργων στη Φύλαξη Σχολικών Κτιρίων» σε 145 Ο.Τ.Α. που εκδήλωσαν ενδιαφέρων και επελέγησαν από την Επιτροπή Επιλογής.
Επειδή και τα τρία ανώτατα δικαστήρια της χώρας, το Συμβούλιο της Επικρατείας, ο Άρειος Πάγος και το Ελεγκτικό Συνέδριο, έχουν αποφανθεί ότι το «Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας Ανέργων στη Φύλαξη Σχολικών Κτιρίων» ήταν εξαρτημένη εργασία έναντι αμοιβής, αναγνωρίζεται ότι ασκούμενοι που συμμετείχαν στο πρόγραμμα είχαν σχέση εξαρτημένης εργασίας έναντι αμοιβής. Συνεπώς θα πρέπει να εφαρμοστεί το άρθρο 2 παρ. 1 του νόμου 1846/1951 όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 2 παρ. 1 του ν. 4476/1965 που αναφέρει ότι η ασφάλιση είναι υποχρεωτική σε όσους έχουν εξαρτημένη εργασία έναντι αμοιβής. Καθώς και το άρθρο 26 παρ. 5 του Α.Ν. 1846/51 που αναφέρει «Κατά την πληρωµήν των µισθών, επί παρεχόντων εξηρτηµένην εργασίαν ο εργοδότης υποχρεούται να παρακρατή τα τµήµατα των εισφορών τα βαρύνοντα τους ησφαλισµένους. Εάν ο εργοδότης δεν εκπληρώση την υποχρέωσιν του ταύτην εντός διµήνου από της ηµέρα της πληρωµής των µισθών η καταβολή της εργοδοτικής και της εισφοράς του ησφαλισµένου βαρύνει τον εργοδότην.»
Άρθρο 1
Οι 145 Ο.Τ.Α. (δήμοι) που συμμετείχαν στο «Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας Ανέργων στη Φύλαξη Σχολικών Κτιρίων» δυνάμει της υπ’ αριθμ. 34100/24-11-99 (ΦΕΚ 2131 τ.Β’) απόφασης οφείλουν να καταβάλουν εξολοκλήρου τις συνταξιοδοτικές – ασφαλιστικές εισφορές 20% για το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και 6% για το ΕΤΕΑ (τ.ΕΤΕΑΜ) στους ασκούμενους που συμμετείχαν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, επί της αμοιβής που ελάμβαναν οι ασκούμενοι που ήταν 746,95 ευρώ (774,84 – χαρτόσημο 27,89).
Για την ασφαλιστική τακτοποίηση υποβάλλεται αίτηση από τον ασκούμενο στο δήμο που άσκησε τις υπηρεσίες του το διάστημα που συμμετείχε στο πρόγραμμα.
Άρθρο 2
Περίπτωση 1
Όσοι συμμετείχαν στο εν λόγο πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας και εντάχτηκαν σε ρύθμιση για αναγνώριση πλασματικών ετών με τις διατάξεις του άρθρου 40 του Ν.3996/2011 (ΦΕΚ170/τ.Α΄/ 2011) καθώς και με τις διατάξεις του άρθρου 248 του Ν.4281/2014 (ΦΕΚ160 τ.Α΄/8-8-2014 ) τα χρήματα που έχουν καταβάλει τους επιστρέφονται έπειτα από αίτηση του ενδιαφερόμενου στο οικείο κατάστημα του ΙΚΑ, ή αναγνωρίζεται ο χρόνος της προϋπηρεσίας τους που εργάστηκαν ως σχολικοί φύλακες και τα χρήματα που έχουν πληρώσει να υπαχθούν σε άλλα πλασματικά έτη κατά περίπτωση.
Περίπτωση 2
Όσοι συμμετείχαν στο εν λόγο πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας και εντάχτηκαν σε ρύθμιση για αναγνώριση πλασματικών ετών με τις διατάξεις του άρθρου 40 του Ν.3996/2011 (ΦΕΚ170/τ.Α΄/ 2011) καθώς και με τις διατάξεις του άρθρου 248 του Ν.4281/2014 (ΦΕΚ160 τ.Α΄/8-8-2014 ) τα χρήματα που έχουν καταβάλει στο ΙΚΑ αφαιρούνται από το ποσό οφειλής του εκάστοτε Ο.Τ.Α. και οι Ο.Τ.Α. τα επιστρέφουν έπειτα από αίτηση του ενδιαφερόμενου στον οικείο Ο.Τ.Α.
Στο υπό συζήτηση άρθρο 4, δεν υπάρχει καμία πρόνοια/αναφορά υποχρέωσης των Δήμων για καταβολή των παραπάνω οφειλών.Οι εργαζόμενοι Σχολικοί Φύλακες είχαμε σχέση πραγματικής και εξαρτημένης εργασίας,υπαγόμενη ως εκ τούτου υποχρεωτικώς και αυτοδικαίως στην πλήρη ασφάλιση δηλαδή και στον κλάδο σύνταξης,όπως τα δικαστήρια αποφάσισαν.Ευκαιρία με αυτό το άρθρο να λυθεί το θέμα και να νιώσουμε σαν Έλληνες πολίτες και εργαζόμενοι ότι υπάρχει ίση και δίκαιη μεταχείριση.
ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΤΕ ΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΑΔΙΚΙΑ – ΜΕ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΑΠΟ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ, ΣτΕ ΚΑΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ). ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΣΑΣ ΕΓΙΝΑΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΑΤΕ ΕΛΠΙΔΕΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΑΣ!
ΤΟ ΤΙΜΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΟΥΝ ΞΑΝΑ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ.ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΑΝ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΧΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΣΤΕΡΗΣΕΙ,ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΜΑΣ.
K.Aχτσιογλου ολοι εμεις οι σχολικοι φυλακες που στηριζαμε και στηριζουμε σταθερα το ΣΥΡΙΖΑ θελουμε να πιστευουμε οτι η φιλεργατικη αυτη κυβερνηση θα αποκαταστηση την αδικια σχετικα με τη μη αποδοση των ενσημων της πενταετιας 2001-2006 (απο προηγουμενες κυβερνησεις)σε ολους οσους εργαστηκαν σαν σχολικοι φυλακες στους Δημους
ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΞΕ Η ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟΝ ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΥΠΟ ;;;;
ΤΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕ;;;;
ΚΑΙ ΑΠΟ
«Προβλέπεται η υποχρέωση των Δήμων να καταβάλουν τις βασικές οφειλές από ασφαλιστικές εισφορές σχολικών φυλάκων που είχαν προσληφθεί στους Δήμους με προγράμματα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας χωρίς τα επιβληθέντα πρόσθετα τέλη, τόκους, προσαυξήσεις και επιβαρύνσεις. Διαγράφονται δηλαδή πρόστιμα και προσαυξήσεις από τους Δήμους και τα Νομικά τους Πρόσωπα προκειμένου να πληρωθούν οι εισφορές των εργαζόμενων που αντιμετωπίζονταν ως μαθητευόμενοι.»
Πηγή: enikonomia.gr
ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΕΝΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ 4 ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ;;;;;
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΡΓΑΣΘΗΚΑΝ ΣΑΝ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ , ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 2001-2006 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΘΟΥΝ ΑΧΡΕΩΣΤΗΤΩΣ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΙΑ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΦΥΛΑΚΕΣ
Επί πεντέμισι χρόνια προσφέραμε στο κράτος και την κοινωνία μας εργασία χωρίς να είμαστε ασφαλισμένοι. Είχαμε μόνο μια υποτυπώδη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.Περιμεναμε τουλάχιστον να μας αναγνωρισθούν αυτά τα ένσημα ως συνταξιοδοτικά, καθώς υπάρχουν πολλές αποφάσεις δικαστηρίων που αναγνωρίζουν την εργασία μας.Γιατι πρέπει κάθε φορά να φτάνουμε στα δικαστήρια για τα αυτονόητα;Σε ποια χώρα συμβαίνει κάτι τέτοιο, πως έχει την απαίτηση αυτό το κράτος να είναι οι πολίτες καθ’όλα νόμιμοι όταν το ίδιο το κράτος είναι παράνομο; Ελπίζουμε αυτή την φορά αυτη η κυβέρνηση να δώσει μια οριστική λύση στο θέμα αυτό και να μας δείξει ότι είναι κοντά στον πολίτη και τα προβλήματα του
ζηταμε να απονειμετε δικαιοσυνη σε μια ομαδα που εχει τραβηξη τα πανδεινα!τους σχολικους φυλακες!μην μοιασετε στους προηγουμενους!!!δωστε μας τα ενσημα που ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ!
Στο νομοσχέδιο ασχολείστε μόνο με το οικονομικό κομμάτι των δήμων και καθόλου με το δίκαιο αίτημα κανονικών εργαζομένων που παρανόμως δούλευαν επίσημο οχτάωρο χωρίς ένσημα.Η εργασία των σχολικών φυλάκων δεν ήταν μαθητεία και τα ένσημα δεν πρέπει να λογίζονται πλασματικά σύμφωνα με προηγούμενο νόμο.Ειναι δουλεμένα μέχρι τελευταίου. Μετά από 17 χρόνια θέλουμε το αυτονόητο,θέλουμε ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗ.
Στο υπο συζήτηση άρθρο 4 εχω να παρατηρησω:
Ενώ ειναιη τελευταία εκρεμοτητα που πρεπει να επιλυθεί στις διατάξεις που
αποκαθιστούν τις εργασιακές-ασφαλιστικές σχέσεις των σχ. Φυλάκων, δεν ασχολείται με
ολο το θέμα αλλά μονο σ ότι αφορά τις οικονομικές απαιτήσεις που επιβαρύνουν τους
Δήμους.
Θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι οι περισσότεροι από τους εργαζόμενους σχολικούς
φύλακες έχουν ήδη δικαιωθεί δικαστικά κι έχουν αναγνωρίσει τον χρόνο αυτόν ως εργασία
κι έχουν κερδίσει τα ασφαλιστικά τους δικαιώματά. Σήμερα λοιπόν το νομοσχέδιο
αασχολείται μόνο με την οικονομική διευθέτηση των ασφαλιστικών εισφορών των Δήμων
ενώ για το κύριο πρόβλημα μας την αναγνώριση δηλ. του χρονικού διαστήματος ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ Ως σχέση εργασίας δεν ασχολείται καθόλου.
Σας κάνουμε λοιπόν γνωστό το πρόβλημα μας ώστε να δώσετε τη λύση που αρμόζει κι
εκκρεμεί εδώ και18 Χρόνια κι από πλήθος κυβερνήσεων που αρνουντο να ασχοληθούν με
ένα τόσο σημαντικό για εμάς θέμα.
Ελπίζουμε να σταθείτε στο ύψος μιας φιλεργατικής κυβέρνησης και να αποκαταστήσετε μια
αδικία που όσοι μόνο διεκδίκησαν δικαστικά τα νόμιμα δικαιώματα να δικαιωθούν.
Ζητάμε την ίση αντιμετώπιση από το νόμο
Στο υπό συζήτηση άρθρο 4 έχω να παρατηρήσω:
Ενώ είναι η τελευταία προσπάθεια για την επίλυση των προβλημάτων που αποκαθιστούν τις εργασιακές-ασφαλιστικές σχέσεις των σχ. Φυλάκων, δεν ασχολείται σφαιρικά με όλο το θέμα αλλά μόνο σ ότι αφορά τις οικονομικές απαιτήσεις όπου επιβαρύνονται οι Δήμοι από τα δικαστικά πρόστιμα που τους επιβάλλονται από την μη ασφάλιση εγκαίρως των σχ. Φυλάκων που έχουν προσφύγει στη δικαιοσύνη.
Εκτός από τη μεγαλύτερη μερίδα των συναδέλφων που δικαιώθηκαν δικαστικά, υπάρχει ένας αριθμός οι οποίοι δεν τα διεκδικήσαν δικαστικά, κι αυτοί τώρα έχουν μείνει ανασφάλιστοι για αυτά τα 5 χρόνια.
Θέλουμε λοιπόν να συμπεριληφθούν ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ και να τους αναγνωριστεί η ασφάλιση τους για το επίμαχο χρονικό διάστημα από το 2001 έως το 2006
Ελπίζουμε να σταθείτε στο ύψος μιας φιλεργατικής κυβέρνησης και να αποκαταστήσετε μια αδικία καθολικά
Ζητάμε την ίση αντιμετώπιση από το νόμο
ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΕΠΙ 5,5 ΕΤΗ ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2001-2007, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΚΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΦΟΣΟΝ ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΙΔΟΧ ΣΕ ΙΔΑΧ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΘΕΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ….ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ (ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ, ΣτΕ ΚΑΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ)ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑ.ΤΟ 2014 Η ΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΨΗΦΙΣΕ ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΣΧ. ΦΥΛΑΚΕΣ ΝΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΑΥΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΩΣ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ!!! ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΧ. ΦΥΛΑΚΕΣ (ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣ ΤΟΥΣ) ΣΠΕΥΣΑΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ…..ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΑΝ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΑ….ΠΟΛΛΟΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΚΙ ΕΚΕΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΟΣΑ (ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΙΚΑ ΤΙΣ ΦΤΑΝΕΙ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣτΕ) ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΑΝΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ…..ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΦΥΛΑΚΕΣ (ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ, ΠΙΑΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΩΣ ΑΛΛΑ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ) ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΤΟ Ν. ΤΟΥ 1951, ΕΥΝΟΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΤΟΥ ΙΚΑ…..ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ…..ΚΑΜΙΑ ΩΦΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΥΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΠΑΡΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΝΕΛΛΕΙΜΕΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΡΘΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΡΓΑΣΘΕΙ ΩΣ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 2001-2007 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ.