Το επίδομα γέννησης καταβάλλεται λαμβάνοντας υπόψη το ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα. Ως ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα ορίζεται το συνολικό, πραγματικό ή τεκμαρτό, εισόδημα από κάθε πηγή ημεδαπής και αλλοδαπής προέλευσης προ φόρων, μετά την αφαίρεση των εισφορών για κοινωνική ασφάλιση, εξαιρουμένων των επιδομάτων που δεν προσμετρώνται στο φορολογητέο εισόδημα, όλων των μελών της οικογένειας, διαιρούμενο με την κλίμακα ισοδυναμίας.
Αρχική ΕΠΙΔΟΜΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 03 – Χορήγηση επιδόματος βάσει του ισοδύναμου οικογενειακού εισοδήματος
Άρθρο 03 – Χορήγηση επιδόματος βάσει του ισοδύναμου οικογενειακού εισοδήματος
- 131 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Χορήγηση επιδόματος γέννησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Υποβολή αίτησης – Καταβολή δόσεων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Χορήγηση επιδόματος βάσει του ισοδύναμου οικογενειακού εισοδήματος
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Κλίμακα ισοδυναμίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Όριο ισοδύναμου οικογενειακού εισοδήματος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Έλεγχος κριτηρίων- Δήλωση φορολογίας εισοδήματος
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Κατηγορίες δικαιούχων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Συνδρομή των προϋποθέσεων στο πρόσωπο του πατέραΆρθρο 08 – Συνδρομή των προϋποθέσεων στο πρόσωπο του πατέρα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 09 – Χορήγηση από τον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης «ΟΠΕΚΑ»
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 – Απαλλαγή από φόρους – Ακατάσχετο επιδόματος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Εξουσιοδοτική διάταξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Πιστώσεις προϋπολογισμούΆρθρο 12 – Πιστώσεις προϋπολογισμού
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Τροποποίηση του άρθρου 214 του ν. 4512/2018 (Α’ 5)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Μεταβατική διάταξηΆρθρο 14 – Μεταβατική διάταξη
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Τροποποίηση της με αριθμό Δ13οικ.10747/256/06.03.2019 κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός όρων και προϋποθέσεων για την εφαρμογή προγράμματος Επιδόματος Στέγασης» (Β’ 792)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 – Μεταβατική διάταξηΆρθρο 16 – Μεταβατική διάταξη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Μετάταξη ή απόσπαση υπαλλήλων των Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 – Αφορολόγητο και ακατάσχετο επιδόματος νοικοκυριών ορεινών και μειονεκτικών περιοχών με χαμηλά εισοδήματα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 – Τροποποίηση άρθρου 6 του ν. 3106/2003 (Α΄30)Άρθρο 19 – Τροποποίηση άρθρου 6 του ν. 3106/2003 (Α΄30)
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Τροποποίηση άρθρου 4 του ν. 4520/2018 (Α΄30)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Τροποποίηση άρθρου 51 του ν. 4520/2018 (Α΄ 30)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Τροποποίηση άρθρου 52 του ν. 4387/2016 (Α’ 85)Άρθρο 22 – Τροποποίηση άρθρου 52 του ν. 4387/2016 (Α’ 85)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – Τροποποίηση άρθρου 29Α του ν. 4521/2018 (Α`38)Άρθρο 23 – Τροποποίηση άρθρου 29Α του ν. 4521/2018 (Α`38)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Τροποποίηση άρθρου 4 του Ν.4611/2019 (Α’ 73)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Διαγραφή ανείσπρακτων οφειλών για ποσά πολύ μικρού ύψους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Ηλεκτρονικές συναλλαγές ασφαλισμένωνΆρθρο 26 – Ηλεκτρονικές συναλλαγές ασφαλισμένων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Τροποποίηση της με αριθμό Δ13/οικ./33475/1935 κοινής υπουργικής απόφασης ( Β’ 2281)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
27 Δεκεμβρίου 2019, 19:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
10 Ιανουαρίου 2020, 18:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
6 Σχόλια 253 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 11659 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (Ε.Ε.) 2022/2041 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Οκτωβρίου 2022 για επαρκείς κατώτατους μισθούς στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1152 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019 για διαφανείς και προβλέψιμους όρους εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- «Σπίτι μου - στεγαστική πολιτική για τους νέους, αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας για κοινωνική κατοικία και άλλες διατάξεις»
- Εθνική Στρατηγική και Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνική Ένταξη των Ρομά 2021 - 2030
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ισότητα των Φύλων 2021-2025
- ΤΟΜΕΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
- ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)
- Αναμόρφωση επαγγελματικής ασφάλισης, εξορθολογισμός ασφαλιστικής νομοθεσίας, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις...
- Εξορθολογισμός ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής νομοθεσίας, ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και άλλες διατάξεις
- ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
- Σχέδιο κοινής υπουργικής απόφασης περί παροχής εξ αποστάσεως εργασίας με τηλεργασία μετά από αίτηση του εργαζομένου
- Δουλειές Ξανά:Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξεις
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
- «Ενίσχυση της κοινωνικής προστασίας: διατάξεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης ανηλίκων...»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου:"Ασφαλιστική Μεταρρύθμιση για τη Νέα Γενιά: εισαγωγή κεφαλαιοποιητικού συστήματος προκαθορισμένων εισφορών στην επικουρική ασφάλιση...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για την "Εθνική Στρατηγική για την Κοινωνική Ένταξη και Μείωση της Φτώχειας"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το νομοσχέδιο για την προστασία της εργασίας
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/2341 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Δεκεμβρίου 2016
- Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίας
- Στρατηγικό Πλαίσιο για τον Ανασχεδιασμό των Ενεργητικών Πολιτικών Απασχόλησης
- Μέτρα Προώθησης Αναδοχής και Υιοθεσίας
- Σχέδιο Νόμου «Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία και ανάπτυξη των φορέων της»
- Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας - Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού - συνταξιοδοτικού συστήματος - Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίων
- Αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης
- Αύξηση προσωρινής σύνταξης
- Κύρωση του Αναθεωρημένου Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη του Συμβουλίου της Ευρώπης
- Πλαίσιο Δράσης για αστέγους
- Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς
- Ενημέρωση και διαβούλευση των εργαζομένων σε κοινοτικής κλίμακας επιχειρήσεις και ομίλους επιχειρήσεων
- Κυρώσεις και μέτρα για την παράνομη μετανάστευση
- Αντιμετώπιση της παραβατικότητας
- Περιβαλλοντικοί Ισχυρισμοί σε Πλαστικά Αντικείμενα & Συσκευασίες
- Αναμόρφωση Σώματος Επιθεώρησης
- Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
- Διαδικασία επίλυσης συλλογικών διαφορών
- «Μέτρα ενίσχυσης των εργαζομένων και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, κοινωνικοασφαλιστικές διατάξεις και διατάξεις για την ενίσχυση των ανέργων»
- ΕΠΙΔΟΜΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Παρακολούθηση και Αξιολόγηση των Πολιτικών Κοινωνικής Ένταξης και Κοινωνικής Συνοχής
- Μέτρα ανακούφισης για τα ΑΜΕΑ
- Οδηγία Εφαρμογής Ίσης Μεταχείρισης Ανδρών-Γυναικών
συμφωνώ παραπάνω με τα λεγόμενα του συλλόγου πολυτέκνων Δράμας. επειδή όμως δεν θα εφαρμοσθεί, αυτό που προτείνετε είναι προς τη σωστή κατεύθυνση,καλύπτει μεγάλη κατηγορία ωφελουμένων και πιστεύω να υπάρξει συνέχεια και τα ίδια να ισχύσουν και στη λήψη των νέων επιδομάτων τέκνων.επί του πραγματικού εισοδήματος ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥ ΚΑΙ ΑΝΛΓΗΤΟΥ ΤΕΚΜΑΡΤΟΥ!
40.000€Χ1,75=70.000€ αν πρόκειται για ζευγάρι που αποκτά το πρώτο τέκνο το 2020!!
Το επίδομα γέννησης, είναι δημογραφικό κίνητρο που καλύπτει μέρος των εξόδων γέννας και βάση του άρθρο 21 του Συντάγματος που αναγράφει ότι η οικογένεια ως θεμέλιο της συντήρησης και ανανέωσης του Ελληνικού Έθνους καθώς και η μητρότητα η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του κράτους και ως τοιούτο πρέπει να χορηγείται ανεξαρτήτως οικογ εισοδήματος.
Τι παράδειγμα δίνει η πολιτεία, ότι από εύπορους γονείς δεν θέλει παιδιά;;;
Καταλαβαίνει ο υπουργός τη διαφορά του δημογραφικού κινήτρου από τα λοιπά επιδόματα.. ναι ή όχι;;;
κανονικά έπρεπε να επανέλθουν τα παλιά ποσά που διατίθεντο προ 1.1.2013
45.000€ για τον τρίτεκνο
48.000€ για το τετράτεκνο και από κει και πάνω 4.000€ για κάθε τέκνο.
τα ποσά αυτά να υπολογίζονται επι των πραγματικών εισοδημάτων και όχι επι των αμαρτωλών ανύπαρκτων τεκμαρτών που μόνο φαντασιόπληκτοι τα εισηγήθηκαν!
επίσης αν ενθυμείστε υπήρξε μεγάλη αδικία για τους τρίτεκνους και πολύτεκνους διότι αν είχαν 3 και πλέον τέκνα ΑΛΛΑ έμειναν τελικά 2 ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΑ!!!) ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΑ 500€!!
χρήματα για την άμβλυνση του δημογραφικού να δώσετε και μπορείτε κάλλιστα να περιορίσετε από αλλού από το σπάταλο κράτος (π.χ από τις επιχορηγήσεις των κομμάτων….)
αν τελικά δεν ισχύσει αυτό
τρεις κατηγορίες ισοδύναμου
μέχρι 7.000€, μέχρι 14.000€, μέχρι 20.000€ και με αντίστοιχους συντελεστές αυτοί που προτείνονται (πατέρας 1, μητέρα 1/2 και για κάθε τέκνο 1/4).
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ ΟΙΚ.ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΝΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ,ΔΗΛ.ΤΟΥ ΦΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΣΦ. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.
Καλησπέρα και καλή χρονιά με υγεία,
Δεν έχει προς το παρόν προσδιοριστεί, με βάση ποιό εισόδημα θα γίνονται οι υπολογισμοί. Ένα απλό παράδειγμα : έστω γονείς που αποκτούν τέκνο τον 1ο, 2ο ή 3ο του 2020. Η λογική λέει πως θα ληφθεί υπόψη το εκκαθαρισμένο οικογενειακό εισόδημα που αφορά στο 2018. Όσοι αποκτήσουν αντίθετα, τέκνο κατά το 2ο εξάμηνο, θα καταταχθούν σε κλίμακα με βάση το πιθανά εκκαθαρισμένο του 2019; Μένει να διευκρινισθεί.
Το άρθρο 21 παραγρ 1,2,3,4,5,6 του Συντάγματος σαφώς αναγράφει ο νομοθέτης η οικογένεια ως θεμέλιο της συντήρησης και ανανέωσης του Ελληνικού Έθνους καθώς και η μητρότητα η παιδική ,ηλικία τελούν υπό την προστασία του κράτους.
Οι πολύτεκνες οικογένειες έχουν δικαίωμα ειδική αρωγής φροντίδας από το κράτος.Συνεπώς πρέπει να χορηγείται χωρίς οικονομικά κριτήρια.