1. Το Πρώτο, το Δεύτερο και Τέταρτο Μέρος τίθεται σε ισχύ από 1-3-2020.
2. Το Τρίτο Μέρος τίθεται σε ισχύ από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά σε επιμέρους διατάξεις.
Αρχική ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)Άρθρο 104 – Έναρξη ισχύος
Άρθρο 104 – Έναρξη ισχύος
- 41 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ – Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.) – Άρθρο 1 – Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης. Ένταξη του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π στον e-E.Φ.Κ.Α.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 02 Ένταξη φορέων, κλάδων, τομέων και λογαριασμών στον e-Ε.Φ.Κ.Α.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 3 Περιουσία-Πόροι-Επενδύσεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 4 Διοίκηση e–Ε.Φ.Κ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 5 Μεταβατική Διάταξη για τις Αρμοδιότητες της Διοίκησης, του Διοικητικού Συμβουλίου, των Κεντρικών και Περιφερειακών Υπηρεσιών του εντασσόμενου στον e-Ε.Φ.Κ.Α. φορέα του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.Άρθρο 5 Μεταβατική Διάταξη για τις Αρμοδιότητες της Διοίκησης, του Διοικητικού Συμβουλίου, των Κεντρικών και Περιφερειακών Υπηρεσιών του εντασσόμενου στον e-Ε.Φ.Κ.Α. φορέα του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 6 Περιουσία, Λογιστική και Οικονομική Λειτουργία Κλάδων Επικούρησης και Εφάπαξ Παροχών και του e–Ε.Φ.Κ.Α.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 7 Μεταβατική Διάταξη Για Το Προσωπικό Του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 8 Μεταβατικές Διατάξεις Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 9 Καταργούμενες Διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ «e-Ε.Φ.Κ.Α.» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ – Άρθρο 10 – Μητρώο Ασφαλισμένων Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης e- Ε.Φ.Κ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 Χορήγηση Βεβαιώσεων και Πιστοποιητικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 Αναλυτική Περιοδική Δήλωση (ΑΠΔ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 Τροποποίηση του άρθρου 14 του ν. 4075/2012Άρθρο 13 Τροποποίηση του άρθρου 14 του ν. 4075/2012
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 14 Ιατρικές Βεβαιώσεις και Γνωματεύσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 15 Χορήγηση Παροχών σε χρήμα
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – Ψηφιακή Διαδικασία Απονομής Σύνταξης – Άρθρο 16 – Πιστοποίηση Ψηφιακά Διαθέσιμου Ασφαλιστικού Χρόνου
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 17 Ψηφιακός Μετασχηματισμός Διαδικασίας Απονομής Σύνταξης ΑΤΛΑΣ
- 2 ΣχόλιαΆρθρo 18 Διαλειτουργικότητα Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικών Ασφαλίσεων (e-Ε.Φ.Κ.Α.)
- 15 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ – ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ- ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 19
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Γενικές Αρχές-Εγγυητική ευθύνη του Κράτους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Πηγές και φύση κανόνων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 22
- 156 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β` – ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ – Άρθρο 23
- 288 ΣχόλιαΆρθρο 24
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 25
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 26
- 300 ΣχόλιαΆρθρο 27
- 128 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ` – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ – Άρθρο 28
- 77 ΣχόλιαΆρθρο 29
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 30
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 31
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 32
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 33
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 34
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 35
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 36
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 37
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38Άρθρο 38
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 39
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 40
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 42
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 44
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 45
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Συμψηφισμός οφειλών προς το ΕΤΕΑΕΠ
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 47 Συμπληρωματική χρηματοδότηση κοινωνικού προϋπολογισμού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 48 Μείωση εισφορών εργοδότη-εργαζομένου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Εξουσιοδοτικές ΔιατάξειςΆρθρο 49 Εξουσιοδοτικές Διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ – ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ e-Ε.Φ.Κ.Α. – Άρθρο 50
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51Άρθρο 51
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52Άρθρο 52
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53Άρθρο 53
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 54
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55Άρθρο 55
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56Άρθρο 56
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57Άρθρο 57
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58Άρθρο 58
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 59
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 60
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61Άρθρο 61
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62Άρθρο 62
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63Άρθρο 63
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64Άρθρο 64
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65Άρθρο 65
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 67
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 68
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 69
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 70
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 71
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 72Άρθρο 72
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73Άρθρο 73
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74Άρθρο 74
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 75Άρθρο 75
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76Άρθρο 76
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 77Άρθρο 77
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 78Άρθρο 78
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 79Άρθρο 79
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 80Άρθρο 80
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81Άρθρο 81
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 82
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 83Άρθρο 83
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 84Άρθρο 84
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 85
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 86Άρθρο 86
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87Άρθρο 87
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 88Άρθρο 88
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 89Άρθρο 89
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 90Άρθρο 90
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 91
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 92
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 93Άρθρο 93
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 95Άρθρο 95
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 96Άρθρο 96
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 97
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 98Άρθρο 98
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 99Άρθρο 99
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 100
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 101Άρθρο 101
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 102
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 103 – Ειδικές διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 104 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
24 Ιανουαρίου 2020, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
7 Φεβρουαρίου 2020, 18:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ-ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
7 Σχόλια 1498 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 11659 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (Ε.Ε.) 2022/2041 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Οκτωβρίου 2022 για επαρκείς κατώτατους μισθούς στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1152 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019 για διαφανείς και προβλέψιμους όρους εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- «Σπίτι μου - στεγαστική πολιτική για τους νέους, αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας για κοινωνική κατοικία και άλλες διατάξεις»
- Εθνική Στρατηγική και Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνική Ένταξη των Ρομά 2021 - 2030
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ισότητα των Φύλων 2021-2025
- ΤΟΜΕΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
- ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)
- Αναμόρφωση επαγγελματικής ασφάλισης, εξορθολογισμός ασφαλιστικής νομοθεσίας, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις...
- Εξορθολογισμός ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής νομοθεσίας, ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και άλλες διατάξεις
- ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
- Σχέδιο κοινής υπουργικής απόφασης περί παροχής εξ αποστάσεως εργασίας με τηλεργασία μετά από αίτηση του εργαζομένου
- Δουλειές Ξανά:Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξεις
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
- «Ενίσχυση της κοινωνικής προστασίας: διατάξεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης ανηλίκων...»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου:"Ασφαλιστική Μεταρρύθμιση για τη Νέα Γενιά: εισαγωγή κεφαλαιοποιητικού συστήματος προκαθορισμένων εισφορών στην επικουρική ασφάλιση...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για την "Εθνική Στρατηγική για την Κοινωνική Ένταξη και Μείωση της Φτώχειας"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το νομοσχέδιο για την προστασία της εργασίας
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/2341 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Δεκεμβρίου 2016
- Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίας
- Στρατηγικό Πλαίσιο για τον Ανασχεδιασμό των Ενεργητικών Πολιτικών Απασχόλησης
- Μέτρα Προώθησης Αναδοχής και Υιοθεσίας
- Σχέδιο Νόμου «Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία και ανάπτυξη των φορέων της»
- Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας - Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού - συνταξιοδοτικού συστήματος - Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίων
- Αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης
- Αύξηση προσωρινής σύνταξης
- Κύρωση του Αναθεωρημένου Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη του Συμβουλίου της Ευρώπης
- Πλαίσιο Δράσης για αστέγους
- Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς
- Ενημέρωση και διαβούλευση των εργαζομένων σε κοινοτικής κλίμακας επιχειρήσεις και ομίλους επιχειρήσεων
- Κυρώσεις και μέτρα για την παράνομη μετανάστευση
- Αντιμετώπιση της παραβατικότητας
- Περιβαλλοντικοί Ισχυρισμοί σε Πλαστικά Αντικείμενα & Συσκευασίες
- Αναμόρφωση Σώματος Επιθεώρησης
- Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
- Διαδικασία επίλυσης συλλογικών διαφορών
- «Μέτρα ενίσχυσης των εργαζομένων και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, κοινωνικοασφαλιστικές διατάξεις και διατάξεις για την ενίσχυση των ανέργων»
- ΕΠΙΔΟΜΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Παρακολούθηση και Αξιολόγηση των Πολιτικών Κοινωνικής Ένταξης και Κοινωνικής Συνοχής
- Μέτρα ανακούφισης για τα ΑΜΕΑ
- Οδηγία Εφαρμογής Ίσης Μεταχείρισης Ανδρών-Γυναικών
Στην Ελλάδα υπάρχει ένα πρόβλημα σχετικά με την έναρξη ισχύος ενός νόμου και όχι μόνο των ασφαλιστικών τέτοιων.
Όταν συντάσσεται ένας νέος νόμος και ψηφίζεται, η έναρξη ισχύος του (ειδικά αν είναι ασφαλιστικός νόμος) θα πρέπει να ξεκινά τουλάχιστον 6 μήνες από την ψήφισή του. Και τούτο διότι, να έχει τον χρόνο ο πολίτης να επιλέξει αν θα συνταξιοδοτηθεί με τον προηγούμενο ισχύοντα νόμο ή με τον καινούργιο. Άλλως θεωρείται ότι η πολιτεία προσπαθεί να «εγκλωβίσει», να «παραπληνήσει» και να εξαπατήσει τους πολίτες της, καθώς τους στερεί το δικαίωμα της επιλογής, που θα έπρεπε να το έχουν, αφού πρώτα ενημερωθούν και συγκρίνουν τις διατάξεις του προηγούμενου και του νεώτερου νόμου.
Αντ΄αυτού, κάποιοι πολίτες βιαστικά επιλέγουν να υποβάλλουν αίτηση συνταξιοδότησης πριν την ψήφιση του νέου νόμου («φοβούμενοι» για τυχόν δυσμενείς διατάξεις αυτού και τις οποίες δεν γνωρίζουν στη τελική τους μορφή) και κάποιοι άλλοι επιλέγουν να υποβάλλουν αίτηση συνταξιοδότησης μετά την ψήφιση του νέου νόμου (χωρίς να έχουν πλέον την δυνατότητα να «πάνε» με τις παλαιότερες διατάξεις, αν κάτι αλλοιώς το περιμέναν και αλλοιώς τους ήρθε). Οι επιλογές αυτές λοιπόν είναι θέμα τύχης και θα πρέπει το υφιστάμενο καθεστώς ν΄αλλάξει και οι επιλογές να είναι θέμα σωστής ενημέρωσης και μελέτης
ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Ο ΠΕΡΙΦΗΜΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΧΑΜΗΛΟΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΜΕΝΟΥ ΕΚΑΣ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΘΟΣΟΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΣΥΝΤΑΞΗ ΧΗΡΕΙΑΣ 400 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΟΙΚΙΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ.
Για την ορθή και ολοκληρωμένη εφαρμογή του άρθρου 30 του ν. 4387/2016, (το οποίο δεν τροποποιείται με τον παρόντα νόμο) και, επειδή έχουν υπάρξει παρερμηνείες για την έκταση της εφαρμογής του, προτείνω να προστεθεί διευκρινιστικό εδάφιο στο τέλος της παραγράφου 1 του άρθρου 30 του ν. 4387/2016, ως εξής:
«Τα αναφερόμενα στην παράγραφο αυτή, εφαρμόζονται και σε όσους κατέβαλαν εισφορές ανώτερες από αυτές του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, οι οποίες καταβλήθηκαν για τους πλασματικούς χρόνους ασφάλισης που έχουν αναγνωρισθεί και εξαγορασθεί ως πραγματικοί, κατά την έννοια του άρθρου 34 παράγραφος 1δ του ν. 4387/2016, από τους ενταχθέντες στον ΕΦΚΑ πρώην φορείς κοινωνικής ασφάλισης, χωρίς να εξετάζεται σε ποιο χρονικό διάστημα αφορούν οι εξαγορασθέντες αυτοί χρόνοι ασφάλισης, ή και αν οι χρόνοι αυτοί, είναι χρόνοι που έχουν αναγνωρισθεί και εξαγορασθεί, μετά από συνταξιοδότηση λόγω εθελουσίας εξόδου».
Λόγω των πολλών παρερμηνειών που έχουν υπάρξει για το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 3 του άρθρου 27 του ν. 4387/2016 (το οποίο δεν τροποποιείται με τον παρόντα νόμο) και, επειδή δεν έχει εφαρμοσθεί και δεν καταβάλλεται μέχρι τώρα το επίδομα συζύγου σε όσους ήταν ήδη συνταξιούχοι κατά την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού, προτείνω να επαναδιατυπωθεί το εδάφιο αυτό, έτσι ώστε να προκύπτει με σαφήνεια το νόημα που θέλει ο νομοθέτης, ως εξής:
«Για όσους ήδη λαμβάνουν σύνταξη κατά την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού, το επίδομα συζύγου εξακολουθεί να συγκαταβάλλεται με τη σύνταξη και μετά την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού, σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις όπως αυτές ίσχυαν μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος
ΠΡΟΣΤΑΣΗ για αποσυμφόρηση και στόχευση ελέγχων εκεί που πρέπει,ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι νόμιμοι και κίνητρο υπέρ της πλήρους απασχόλησης και εμφάνισης πραγματικών αποδοχών.
Επιχείρηση που απασχολεί μισθωτούς με πλήρη απασχόληση και μικτές αποδοχές άνω 1.200 ευρώ ,απαλλάσσεται από κάθε έλεγχο ωραρίου για αυτούς ,καθώς θεωρούνται ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ.
το όφελος θα είναι αμοιβαίο ,τόσο για τα έσοδα τα δικά σας,στόχευση σε υποπασχόληση,όσο για την επιχείρηση που θα απαλλαχθεί από αδικαιολόγητη γραφειοκρατία και όσο για τους ίδιους τους εργαζόμενους οι θα απολαμβάνουν αυξημένων αποδοχών ,δουλέψουν ή δεν δουλέψουν παραπάνω.
συγκεκριμένα ο μη έλεγχος καταλαμβάνει, σε 5-μερη απασχόληση έως και 2 ώρες μετά την λήξη του δηλωμένου ωραρίου.ενώ σε 6-μερη 1 ώρα και 20 λεπτά. οι αμοιβές αυτών των ωρών ,συμπεριλαμβάνονται στον αυξημένο μισθό.
και έως 3 Κυριακές τον μήνα ,με απασχόληση που δεν θα ξεπερνά τις 5 ώρες και με την προυπόθεση της επιπλέον αμοιβής.
αν δείτε το 90% δήλωσης μεταβολής ωραρίου ,αφορά αυτές τις περιπτώσεις.
προυποθέσεις.
ο μισθωτός εργάζεται στην επιχείρηση άνω των 2 ετών.
η επιχείρηση δεν έχει καμία παράβαση μη τήρησης ωραρίου.
σε περίπτωση καταγγελίας ,το βάρος της απόδειξης το φέρνει η επιχείρηση,είτε με βιβλίο (δεμένο ,όχι φύλλα) παρουσιών ,είτε με ρολόι.
Θα ησυχάσουν οι μικρομεσαίες κοινές επιχειρήσεις ,που θέλουν να κάνουν την δουλειά τους και στην πλειοψηφία τους ποτέ δεν θα εξαντλήσουν το ανώτατο όριο ωρών που τους επιτρέπεται.
το να ξεκινάνε από μικρότερο δηλωμένο μισθό ,να ταλαιπωρούνται με γραφειοκρατία δήλωσης υπερεργασίας κλπ. ,πάλι δεν φτάνουν σε αποδοχές 1.200.
ΑΓΑΠΗΤΕ,
Κε ΥΠΟΥΡΓΕ σας επισυνάπτω σύντομο ιστορικο ασφαλιστικού μου θέματος που
αφορά ενα σύνολο εργαζόμενων οπως θα αντιληφθείτε από την μελέτη του θέματος
και θά σας είμαστε το λιγότερο ευγνώμονες αν μέ την παρέμβαση σας στην διαβούλευση που λαμβάνει χώρα σχετικά με τον νεο ασφαλιστικό νομο και με τις ενέργειες σας συμβαλετε στην
επίλυση του δίκαιου και χωρίς καμμία επιβάρυνση στον προυπολογισμό το τονίζω αιτήματοσ μας
ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Ημουν εργαζόμενος στην ALPHA BANK μέχρι την30/05/2016 οπότε αποχώρησα με εθελουσία προερχόμενος απο το ασφαλιστικό καθεστώς ΤΑΠΙΛΤ-ΙΚΑ χωρις να έχω συμπληρώσει τον απαιτούμενο συντάξιμο χρόνο που απαιτεί το ταμείο ΤΑΠΙΛΤ-ΙΚΑ ώστε να θεμελιώσω συνταξιοδοτικό δικαίωμα
Εκτοτε εργάστηκα στον ιδιωτικό τομέα με ασφάλιση στον ΕΦΚΑ ο οποιος ΕΦΚΑ πλέον περιλαμβάνει τα ταμεία μισθωτων και επομένως και το ΤΑΠΙΛΤ-ΙΚΑ για να συμπληρώσω τον απαιτούμενο χρόνο ώστε να θεμελιώσω το συνταξιοδοτικο μου
δικαίωμα ητοι 35ετια και οριο ηλικίας ως πρωτοασφαλισθείς πριν τις 31/12/82
ΑΣ σημειωθεί οτι στην ιδια κατηγορία ανηκουν και αλλοι ασφαλισμένοι του ΤΑΠΙΛΤ-ΙΚΑ που αποχώρησαν με εθελουσία χωρισς να θεμελιώσουν δικαίωμα συνταξιοδότησης και εργάζονται ως ασφαλισμένοι στον ΕΦΚΑ εκτιμάται οτι είναι περίπου 120
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΩΣ ΑΝΩ ΑΔΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΕΠΗΛΘΕ
ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟ ΨΗΦΙΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ Η ΠΙΟ ΚΑΤΩ
<>
_ Το καθεστώς συνταξιοδότησης των Ειδικών Ταμείων που εντάχθηκαν στο
ΙΚΑ-ΕΤΑΜ να ισχύει για όλους τους εργαζομένους που ασφαλίζονταν στα
Ταμεία αυτά και αποχώρησαν απο το 2015 και εφεξης εθελούσια ,
συμπεριλαμβανομένου και του χρόνου ασφ/αλισης που πραγματοποιήθηκε
στον ΕΦΚΑ-ΙΚΑ μετά την αποχώρηση των ασφαλισμένων με εθελουσία.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
Π ΤΣΙΤΟΣ
(πρωην Δ/ΝΤΗΣ ΟΜΙΛΟΥ ALPHA BANK)
προερχόμενος απο ΙΟΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ και ασφαλισμένος στο ΤΑΠΙΛΤ -ΙΚΑ
ΤΗΛ 6947560457
Παρακαλώ πολύ όπως προχωρήσετε άμεσα στην χορήγηση της δεύτερης πενταετίας στους στρατιωτικούς σύμφωνα με το άρθρο 11 του ν.4609/19