Από 1ης Ιουνίου 2020 στις περιπτώσεις πλήρους απασχόλησης οι ασφαλιστικές εισφορές των μισθωτών μειώνονται κατά 0,90 ποσοστιαίες μονάδες ως ακολούθως.
1. Κατά 0,75 ποσοστιαίες μονάδες (πμ) των ασφαλίστρων υπέρ κλάδου ανεργίας. Η μείωση επιμερίζεται κατά 0,48 πμ στο ασφάλιστρο του εργοδότη και κατά 0,27 πμ στο ασφάλιστρο του εργαζομένου. Το συνολικό ασφάλιστρο υπέρ ανεργίας διαμορφώνεται σε 4,25 % και κατανέμεται 2,69 % στον εργοδότη και 1,56 % στον εργαζόμενο.
2. Κατά 0,15 ποσοστιαίες μονάδες (πμ) των ασφαλίστρων υπέρ του Ενιαίου Λογαριασμού για την εφαρμογή Κοινωνικών Πολιτικών (ΕΛΕΚΠ) του άρθρου 34 παρ. 4.β του ν. 4144/2013, η οποία μειώνεται από την εισφορά που προβλέπεται στο ν.δ. 2963/1954 (Α’ 195), άρθρο 7 παρ..1, περ. β, εδάφιο 1ο και αφορά αποκλειστικά ασφάλιστρο του εργαζομένου. Το αντίστοιχο ασφάλιστρο του εργαζομένου υπέρ ΕΛΕΚΠ διαμορφώνεται σε 1,20% και κατανέμεται 0,85% υπέρ π. ΟΕΚ (ν.δ. 2963/54) και 0,35% υπέρ π. ΟΕΕ (ν. 678/1977, άρθρο 3 παρ. 1 περ. α και άρθρο 7 ν. 3144/2003, Α’ 111).
Αρχική ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)Άρθρο 48 Μείωση εισφορών εργοδότη-εργαζομένου
Άρθρο 48 Μείωση εισφορών εργοδότη-εργαζομένου
- 41 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ – Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.) – Άρθρο 1 – Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης. Ένταξη του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π στον e-E.Φ.Κ.Α.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 02 Ένταξη φορέων, κλάδων, τομέων και λογαριασμών στον e-Ε.Φ.Κ.Α.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 3 Περιουσία-Πόροι-Επενδύσεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 4 Διοίκηση e–Ε.Φ.Κ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 5 Μεταβατική Διάταξη για τις Αρμοδιότητες της Διοίκησης, του Διοικητικού Συμβουλίου, των Κεντρικών και Περιφερειακών Υπηρεσιών του εντασσόμενου στον e-Ε.Φ.Κ.Α. φορέα του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.Άρθρο 5 Μεταβατική Διάταξη για τις Αρμοδιότητες της Διοίκησης, του Διοικητικού Συμβουλίου, των Κεντρικών και Περιφερειακών Υπηρεσιών του εντασσόμενου στον e-Ε.Φ.Κ.Α. φορέα του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 6 Περιουσία, Λογιστική και Οικονομική Λειτουργία Κλάδων Επικούρησης και Εφάπαξ Παροχών και του e–Ε.Φ.Κ.Α.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 7 Μεταβατική Διάταξη Για Το Προσωπικό Του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 8 Μεταβατικές Διατάξεις Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 9 Καταργούμενες Διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ «e-Ε.Φ.Κ.Α.» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ – Άρθρο 10 – Μητρώο Ασφαλισμένων Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης e- Ε.Φ.Κ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 Χορήγηση Βεβαιώσεων και Πιστοποιητικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 Αναλυτική Περιοδική Δήλωση (ΑΠΔ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 Τροποποίηση του άρθρου 14 του ν. 4075/2012Άρθρο 13 Τροποποίηση του άρθρου 14 του ν. 4075/2012
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 14 Ιατρικές Βεβαιώσεις και Γνωματεύσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 15 Χορήγηση Παροχών σε χρήμα
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – Ψηφιακή Διαδικασία Απονομής Σύνταξης – Άρθρο 16 – Πιστοποίηση Ψηφιακά Διαθέσιμου Ασφαλιστικού Χρόνου
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 17 Ψηφιακός Μετασχηματισμός Διαδικασίας Απονομής Σύνταξης ΑΤΛΑΣ
- 2 ΣχόλιαΆρθρo 18 Διαλειτουργικότητα Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικών Ασφαλίσεων (e-Ε.Φ.Κ.Α.)
- 15 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ – ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ- ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 19
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Γενικές Αρχές-Εγγυητική ευθύνη του Κράτους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Πηγές και φύση κανόνων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 22
- 156 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β` – ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ – Άρθρο 23
- 288 ΣχόλιαΆρθρο 24
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 25
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 26
- 300 ΣχόλιαΆρθρο 27
- 128 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ` – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ – Άρθρο 28
- 77 ΣχόλιαΆρθρο 29
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 30
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 31
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 32
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 33
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 34
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 35
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 36
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 37
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38Άρθρο 38
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 39
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 40
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 42
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 44
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 45
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Συμψηφισμός οφειλών προς το ΕΤΕΑΕΠ
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 47 Συμπληρωματική χρηματοδότηση κοινωνικού προϋπολογισμού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 48 Μείωση εισφορών εργοδότη-εργαζομένου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Εξουσιοδοτικές ΔιατάξειςΆρθρο 49 Εξουσιοδοτικές Διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ – ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ e-Ε.Φ.Κ.Α. – Άρθρο 50
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51Άρθρο 51
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52Άρθρο 52
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53Άρθρο 53
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 54
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55Άρθρο 55
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56Άρθρο 56
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57Άρθρο 57
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58Άρθρο 58
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 59
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 60
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61Άρθρο 61
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62Άρθρο 62
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63Άρθρο 63
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64Άρθρο 64
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65Άρθρο 65
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 67
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 68
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 69
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 70
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 71
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 72Άρθρο 72
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73Άρθρο 73
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74Άρθρο 74
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 75Άρθρο 75
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76Άρθρο 76
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 77Άρθρο 77
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 78Άρθρο 78
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 79Άρθρο 79
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 80Άρθρο 80
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81Άρθρο 81
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 82
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 83Άρθρο 83
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 84Άρθρο 84
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 85
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 86Άρθρο 86
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87Άρθρο 87
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 88Άρθρο 88
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 89Άρθρο 89
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 90Άρθρο 90
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 91
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 92
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 93Άρθρο 93
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 95Άρθρο 95
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 96Άρθρο 96
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 97
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 98Άρθρο 98
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 99Άρθρο 99
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 100
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 101Άρθρο 101
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 102
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 103 – Ειδικές διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 104 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
24 Ιανουαρίου 2020, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
7 Φεβρουαρίου 2020, 18:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ-ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 1498 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 11659 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1152 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019 για διαφανείς και προβλέψιμους όρους εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- «Σπίτι μου - στεγαστική πολιτική για τους νέους, αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας για κοινωνική κατοικία και άλλες διατάξεις»
- Εθνική Στρατηγική και Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνική Ένταξη των Ρομά 2021 - 2030
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ισότητα των Φύλων 2021-2025
- ΤΟΜΕΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
- ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (Ε.Ε.) 2022/2041 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Οκτωβρίου 2022 για επαρκείς κατώτατους μισθούς στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- Αναμόρφωση επαγγελματικής ασφάλισης, εξορθολογισμός ασφαλιστικής νομοθεσίας, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις...
- Εξορθολογισμός ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής νομοθεσίας, ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και άλλες διατάξεις
- ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
- Σχέδιο κοινής υπουργικής απόφασης περί παροχής εξ αποστάσεως εργασίας με τηλεργασία μετά από αίτηση του εργαζομένου
- Δουλειές Ξανά:Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξεις
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
- «Ενίσχυση της κοινωνικής προστασίας: διατάξεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης ανηλίκων...»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου:"Ασφαλιστική Μεταρρύθμιση για τη Νέα Γενιά: εισαγωγή κεφαλαιοποιητικού συστήματος προκαθορισμένων εισφορών στην επικουρική ασφάλιση...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για την "Εθνική Στρατηγική για την Κοινωνική Ένταξη και Μείωση της Φτώχειας"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το νομοσχέδιο για την προστασία της εργασίας
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/2341 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Δεκεμβρίου 2016
- Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίας
- Στρατηγικό Πλαίσιο για τον Ανασχεδιασμό των Ενεργητικών Πολιτικών Απασχόλησης
- Μέτρα Προώθησης Αναδοχής και Υιοθεσίας
- Σχέδιο Νόμου «Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία και ανάπτυξη των φορέων της»
- Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας - Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού - συνταξιοδοτικού συστήματος - Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίων
- Αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης
- Αύξηση προσωρινής σύνταξης
- Κύρωση του Αναθεωρημένου Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη του Συμβουλίου της Ευρώπης
- Πλαίσιο Δράσης για αστέγους
- Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς
- Ενημέρωση και διαβούλευση των εργαζομένων σε κοινοτικής κλίμακας επιχειρήσεις και ομίλους επιχειρήσεων
- Κυρώσεις και μέτρα για την παράνομη μετανάστευση
- Αντιμετώπιση της παραβατικότητας
- Περιβαλλοντικοί Ισχυρισμοί σε Πλαστικά Αντικείμενα & Συσκευασίες
- Αναμόρφωση Σώματος Επιθεώρησης
- Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
- Διαδικασία επίλυσης συλλογικών διαφορών
- «Μέτρα ενίσχυσης των εργαζομένων και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, κοινωνικοασφαλιστικές διατάξεις και διατάξεις για την ενίσχυση των ανέργων»
- ΕΠΙΔΟΜΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Παρακολούθηση και Αξιολόγηση των Πολιτικών Κοινωνικής Ένταξης και Κοινωνικής Συνοχής
- Μέτρα ανακούφισης για τα ΑΜΕΑ
- Οδηγία Εφαρμογής Ίσης Μεταχείρισης Ανδρών-Γυναικών
Ένα δίκαιο ασφαλιστικό νομοσχέδιο πρέπει να διασφαλίζει και την ανταποδοτικότητα των εισφορών για τους μισθωτούς, ιδίως αυτούς που είναι σε υψηλότερες μισθολογικές κλίμακες και αδικούνται. Τα ποσά των μειώσεων που σχεδιάζετε να υλοποιήσετε δεν αρκούν.
Τα ποσά που καταβάλλει ασφαλισμένος και εργοδότης κατ’ έτος, ενδεικτικά με μισθό 6.500 ευρώ μικτά ξεπερνούν τις 14.000 το έτος για τον υπάλληλο και τις 22.000 για τον εργοδότη. Συνολικά πληρώνει ένας καλοπληρωμένος μισθωτός μιας επιχείρησης έξι φορές περισσότερα από αυτά που θα πληρώνει ένας μη μισθωτός που καταβάλλει την ανώτατη εισφορά. Δυστυχώς, θα λάβει απλά λίγο μεγαλύτερη σύνταξη αλλά ίδιες παροχές υγείας, φαρμάκων και νοσοκομειακή περίθαλψη. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι αυτό δεν λέγεται απλά άνιση μεταχείριση.
Δεν ζητάμε λοιπόν ποσοστιαίες μειώσεις όπως σχεδιάζετε, ούτε να αποσυνδέσετε την εισφορά των μισθωτών από το εισόδημα τους, αλλά να βάλετε το ανώτατο όριο (πλαφόν) στα 3000 ευρώ όπως έχουν όλες οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες με εξαίρεση την Ιταλία (το πλαφόν εκεί είναι κοντά στις 5.000 ευρώ), αντί στα 6.500 ευρώ που είναι στην Ελλάδα για τους μισθωτούς. Δεν ξέρω αν έχετε αντιληφθεί μάλιστα ότι τα Δώρα Πάσχα & Χριστουγέννων θεωρούνται ως 13ος και 14ος μήνας πάλι με όριο 6500 ευρώ στο μισθό. Συνεπώς το πλαφόν για το μήνα Δεκέμβριο πάει στα 13.000 ευρώ για τους υψηλόμισθους.
Προσοχή σε αυτό πρέπει να δείξουν και οι αναλογιστές που υλοποιούν τις μελέτες για την βιωσιμότητα του νέου ασφαλιστικού.
Πρέπει να καταλάβετε πως για να πάρει ένα στέλεχος στην Ελλάδα αυτά που παίρνει αλλού μας κοστίζει 30% – 50% παραπάνω και έτσι δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε καμία χώρα.
Δεν ειναι αδικο να μην εχουν επιλογη και οι μισθωτοι επιλογης ασφαλιστικης κατηγοριας (και αρα ασφαλιστρων) οπως θα εχουν πλεον οι ελευθεροι επαγγελματιες?
Η αλήθεια είναι ότι καλλιεργήθηκαν μεγαλύτερες προσδοκίες για την μείωση των ασφαλιστικών εισφορών εργοδότη και ασφαλισμένου .
Η αλήθεια είναι ότι είχαν καλλιεργηθεί προσδοκίες για μεγαλύτερη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών εργοδότη και ασφαλισμένου