Όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Έχω δεις ανθρώπους με δύο πτυχία και 3 μεταπτυχιακά να μην μπορούν να κάνουν στοιχειώδη πράγματα και ανθρώπους με απολυτήριο λυκείου να βγάζουν σπίθες.
Δεν λέω ότι τα πτυχία και τα τυπικά προσόντα δεν σημαίνουν τίποτα. Κάθε άλλο σίγουρα ένας άνθρωπος που έχει φτάσει σ' ένα ανώτερο επίπεδο εκπαίδευσης έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι καλός σε μια πνευματική εργασία.
Παρόλα αυτά θα πρέπει ο καθένας να μπορεί να μετουσιώσει τα πτυχία που έχει ή δεν έχει σε πρακτικά αποτελέσματα. Για παράδειγμα όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι υποτίθεται ότι έχουν γνώσεις Η/Υ είτε με υπεύθυνη δήλωση είτε με κάποιο πιστοποιητικό. Άρα θα πρέπει άμεσα να σταματήσουμε να βλέπουμε γραφεία χωρίς υπολογιστή και όλοι να πρέπει να εργάζονται με πληροφοριακά συστήματα.
Το αν ξέρει ή όχι θα φανεί στην πράξη και όχι σ' ένα πιστοποιητικό ή μια εξέταση.
Να γίνει το σύστημα ανταγωνιστικό. Σε μια υπηρεσία να υπάρχουν τουλάχιστον δύο υπάλληλοι που θα κάνουν την ίδια εργασία και να μετράται το αποτέλεσμα με τον ίδιο τρόπο. Αυτός με την καλύτερη επίδοση να παίρνει περισσότερα χρήματα. Για κάποιον με επίδοση κάτω από ένα όριο να υπάρχει το ενδεχόμενο ακόμα και της απόλυσης.
Οι εξετάσεις δεν δείχνουν πόσο καλός είναι κάποιος στη δουλειά του. Η ίδια του η δουλειά το δείχνει!
Όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Έχω δεις ανθρώπους με δύο πτυχία και 3 μεταπτυχιακά να μην μπορούν να κάνουν στοιχειώδη πράγματα και ανθρώπους με απολυτήριο λυκείου να βγάζουν σπίθες. Δεν λέω ότι τα πτυχία και τα τυπικά προσόντα δεν σημαίνουν τίποτα. Κάθε άλλο σίγουρα ένας άνθρωπος που έχει φτάσει σ' ένα ανώτερο επίπεδο εκπαίδευσης έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι καλός σε μια πνευματική εργασία. Παρόλα αυτά θα πρέπει ο καθένας να μπορεί να μετουσιώσει τα πτυχία που έχει ή δεν έχει σε πρακτικά αποτελέσματα. Για παράδειγμα όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι υποτίθεται ότι έχουν γνώσεις Η/Υ είτε με υπεύθυνη δήλωση είτε με κάποιο πιστοποιητικό. Άρα θα πρέπει άμεσα να σταματήσουμε να βλέπουμε γραφεία χωρίς υπολογιστή και όλοι να πρέπει να εργάζονται με πληροφοριακά συστήματα. Το αν ξέρει ή όχι θα φανεί στην πράξη και όχι σ' ένα πιστοποιητικό ή μια εξέταση. Να γίνει το σύστημα ανταγωνιστικό. Σε μια υπηρεσία να υπάρχουν τουλάχιστον δύο υπάλληλοι που θα κάνουν την ίδια εργασία και να μετράται το αποτέλεσμα με τον ίδιο τρόπο. Αυτός με την καλύτερη επίδοση να παίρνει περισσότερα χρήματα. Για κάποιον με επίδοση κάτω από ένα όριο να υπάρχει το ενδεχόμενο ακόμα και της απόλυσης. Οι εξετάσεις δεν δείχνουν πόσο καλός είναι κάποιος στη δουλειά του. Η ίδια του η δουλειά το δείχνει!